volgens mij kennen jullie elkaar te lang op fok..quote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wow, je snoert me de mond, man!
Das reden genoeg, en dat staat bovendien in de basisregels van het 3FM-topicquote:
zijn er regelsquote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Das reden genoeg, en dat staat bovendien in de basisregels van het 3FM-topic
Over in de kont kruipen gesproken.quote:Op maandag 22 november 2010 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sersjee heeft gelijk. Punt. (zegt zijn sign)
Nee hoor, er zijn er twee.quote:
doet dat niet pijnquote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Over in de kont kruipen gesproken.
wat is er danquote:
dat je zoiets vroeger niet kon bedenken.. dat je nu naar twitter gaat en kunt gewoon zien wat de medemens nou zoal mee maakt..quote:
Och, voor de variatie is het weleens leuk... maar ik heb liever niet zo extreem weer als ik nog weg moet. In het weekend mag het van mij best hard sneeuwen echter, als het op maandag maar weg is.quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Erwin Krol doet het weerbericht zometeen. Gaat 'ie weer roepen dat het 'lekker' is dat de winter er aan zit te komen. Grrrrrrrr.
Mooi rookworst tijd.quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef -Hans- het volgende:
Erwin Krol doet het weerbericht zometeen. Gaat 'ie weer roepen dat het 'lekker' is dat de winter er aan zit te komen. Grrrrrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hallo panter.quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond schatjes van me!
en ik hoop niet op sneeuw!
rrrrrrrrrrrrrrrr, make me hot Tiger!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Tim heel slecht slaap van die 4 en die 1 als beoordeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |