Oke dan hahaha..quote:Op maandag 22 november 2010 18:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wij zullen nooit vrienden worden...
Er zijn maar een paar nummers op deze aardkloot waar ik spontaan vlekken in m'n nek van krijg en deze voert dat lijstje aan, met afstand.quote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
Oke dan hahaha..
en waarom niet dan
Die videoclip zag ik als klein meisje heel vaak..voorbij komenquote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar nummers op deze aardkloot waar ik spontaan vlekken in m'n nek van krijg en deze voert dat lijstje aan, met afstand.
Iedere gek z'n gebrekquote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
Die videoclip zag ik als klein meisje heel vaak..voorbij komenmet die grote hoed en bril
soort van jeugdsentiment
Oja, welke liedjes krijg je nog meer spontaan vlekken in je nek ??
quote:Op maandag 22 november 2010 18:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wij zullen nooit vrienden worden...
Totaal andere inhousedag dan E&Yquote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi bedrijf. Zelf 3,5 jaar gewerkt
Afgrijselijk inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 18:46 schreef Waalwijker het volgende:
All Summer Long, wat een plaat was dat hé.
Hele slechte rip-off van Sweet Home Alabama, maar ik vond 'm echt wel leuk toen hoor.quote:
Dat horen wij ook inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar heeft BNN losgelaten, want hun slogan zit niet meer in de uursluiters.
Ja viel mij ook al op.quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar heeft BNN losgelaten, want hun slogan zit niet meer in de uursluiters.
Ik hoorde hem nog wel hoor, een mannenstem dit keer, daarom viel het me op.quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef Sirolf het volgende:
'laat niet los' zat er niet meer in.quote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde hem nog wel hoor, een mannenstem dit keer, daarom viel het me op.
Eens.quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou vind ik Bruno Mars best okay, maar eigenlijk is een top-5 met Nelly, Kane, Lange Frans, Bruno Mars en New Kids natuurlijk belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |