De SMS tonen heb ik niet gekregen / zitten er bij mij niet inquote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef mug89 het volgende:
maar zoals ik t lees, krijgen we 17 nieuwe sms tonen, maar kun je nog steeds geen eigen invoeren? alleen "custom" tonen bij verschillende mensen, ipv alles hetzelfde, maar volgens mij nog steeds vaste apple-tunes
Zal wel zijn omdat degene die ze uit wilde brengen als 4.2 die WIFI foutjes had.quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Blaxje het volgende:
Oh, wtf. update staat erop: 4.2.1 zegt iTunes.
Hoe de fuck heb je dat ontdektquote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef timbob het volgende:
De rechtse 2 kolommen aan icoontjes staan in 4.2 één pixel meer naar rechts dan in 4.1
Kwam ik zo achter
goeie feature.
Fotografisch geheugen.quote:
Sinds 4.2 zoquote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef donroyco het volgende:
Is dat dictafoon-icoontje al lang anders? Eerst was ie rood.
in 4.1 was ie nog roodquote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef donroyco het volgende:
Is dat dictafoon-icoontje al lang anders? Eerst was ie rood.
Ja, maar mag niet met de 3Gsquote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef kikoooooo het volgende:
Wow, dat MobileMe / Find my iPhone werkt echt geweldig
Retina is voor mij al genoegquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Ze moeten toch iets vinden om de iPhone 4 uniek te maken, want dat is die niet echt vergeleken met de 3Gs..
Frontcam, beter scherm, stuk sneller.quote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Ze moeten toch iets vinden om de iPhone 4 uniek te maken, want dat is die niet echt vergeleken met de 3Gs..
De iPhone 4 is de grootste hardware-upgrade tot dusver. Het retina-display is ongelofelijk mooi. Een betere upgrade dan de iPhone 4 bestaat nietquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Naast de adresbalkquote:Op maandag 22 november 2010 21:05 schreef timbob het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een 3G
Zeg, waar zit dat zoeken in safari, of is dat ook alleen iPhone 4...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |