En nu?!quote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef mindyourstep het volgende:
Verdomme, chauffeur net langs geweest.
Ik moest 140 euri cash betalen.
Hij had geen pinautomaat pffffffffffffffffffffffffffffffftttt
Kan hem nu morgen ophalen opt postkantoor.quote:
Dat is wel heel erg voordelig zegquote:Op maandag 29 november 2010 12:27 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben blij met vodafone! straks voor 5 euro op de piste beetje tweets schrijven![]()
5 euro voor 1GB data verkeer in het buitenland!!!
Ja, je moet het via Microsoft Exchange doen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:40 schreef Babbatuur het volgende:
Ik heb hem nu eindelijk. Maar ik snap er ook echt geen ruk van op dit moment.
Het is allemaal zo vaag, ik kan mijn hotmail account niet gebruiken? Moet ik dit via Microsoft exchange doen?
email eerst invullen, daarna server: hier snap ik dus niks van.
Dan gebruikersnaam en wachtwoord; is dit hetzelfde als mijn e-mailadres?
Echt wat ingewikkeld, als je jarenlang gewoon een simpel Samsungetje hebt gehad
Ja, iPhone 4 is inderdaad extreem scherp beeldquote:Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef eleusis het volgende:
Netjes, hij heeft helemaal de instellingen van m'n vorige iPhone en hij is retesnel en scherp.
Nou nog ermee kunnen bellen...
Ik ga voor de zekerheid wel ff een echte halen bij T-mobile shop.quote:Op maandag 29 november 2010 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Verknippen van de sim kaart vond ik vrij eenvoudig, ik heb het op het oog gedaan en ging dikke prima!
i-125 voor de winquote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
Whehe: KPN - iPhone 4 in prijs verlaagd
Nog steeds duurder dan mijn vodafone abbo...quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
i-125 voor de winOk, weer ff naar de stad.
Blijft nog knap aan de prijs thoughquote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
Whehe: KPN - iPhone 4 in prijs verlaagd
Het is je gegund.quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
Nog steeds duurder dan mijn vodafone abbo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |