quote:Messaging with text tones
Know whos texting without looking at your screen. Choose from 17 new alerts and assign custom tones for people in your contact list.
Het zal denk ik rond 19 uur zijn, net als 4.0 en 4.1quote:Op maandag 22 november 2010 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
Vanaf wanneer is de update aanwezig?
Eindelijk.quote:Find text on web pages
In Safari, you can do a quick text search to find and highlight specific words and phrases on even the longest web pages.
Hopen dat hij nu eindelijk eens kapt met 'the' in 'THE' veranderen. En dan nog niet eens over de rest van de mongoloïde verbeteringen gesproken.quote:Keyboard and dictionary enhancements
iOS 4.2 includes support for over 50 languages and dialects, with more than 30 new international keyboards and dictionaries for iPad.
Ja, precies, word daar altijd zo moe vanquote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hopen dat hij nu eindelijk eens kapt met 'the' in 'THE' veranderen. En dan nog niet eens over de rest van de mongoloïde verbeteringen gesproken.
Dat zou idd top zijn. Ik erger mezelf daar altijd mateloos aan.quote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hopen dat hij nu eindelijk eens kapt met 'the' in 'THE' veranderen. En dan nog niet eens over de rest van de mongoloïde verbeteringen gesproken.
Dat snap ik ook niet zo goed.. Maar goed, weer zo'n typische actie om geld te verdienen natuurlijk. "We geven allerlei gratis spul weg, maar wel alleen voor onze nieuwste apparaten. Ergo: gooi je oude troep weg en koop zo snel mogelijk ons nieuwe spul!!11!!!"quote:Op maandag 22 november 2010 16:47 schreef Kremers het volgende:
Was ik net blij dat Find my iPhone gratis becchikbaar gemaakt wordt, werkt het niet op een 3GS..
Beetje jammer van Apple.
Als je dat niet zelf kunt weet ik niet of je überhaupt wel met een iPhone kan omgaan man. Zelfs een 4-jarige autist met het down syndroom kan een iPhone jailbreaken.quote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef Legwieh het volgende:
maar wie weet een adres waar ik mijn iphone4 kan laten jailbreaken, zodat ik iblacklist kan instaleren?
dankjewel iemand die me misschien wel even wil helpen?quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kunt weet ik niet of je überhaupt wel met een iPhone kan omgaan man. Zelfs een 4-jarige autist met het down syndroom kan een iPhone jailbreaken.
Google wil je vast helpen!quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef Legwieh het volgende:
[..]
dankjewel iemand die me misschien wel even wil helpen?
www.limera1n.comquote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef Legwieh het volgende:
[..]
dankjewel iemand die me misschien wel even wil helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |