SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: ohaaai
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
*kleine voorbarige jubel*Wow, dat zou mooi zijn! Dan zijn ze vast ook heel blij met je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: ohaaai
Are you pondering what I'm pondering?
Ik denk hetquote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wow, dat zou mooi zijn! Dan zijn ze vast ook heel blij met je.
Ik snap niet hoe je dat kan op het werkquote:Op maandag 22 november 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Sex.... njammie...
Thuis, op het werk..
Nee, doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef progje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kan op het werk
Mijn vriend en ik werken samen, maar op het werk zie ik hem ook echt als collega, dan mag ie ook nooit iets klefs doen of zo.. en als ik dan thuis ben, moet ik vaak ook echt even omschakelen
ja, dat vind ik ook enorm gaaf... ik heb heel lang zitten twijfelen of ik dat nou wel of niet zou doen. Misschien ga ik het toch nog maar eens doen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn moet glimlachen om Maria's tofheden
Piercing: een 'vriendin' van mij heeft er 1 tussen haar borsten, in de vel zeg maar.. vind het mooi
Dat blijkt wel!quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk hetIk krijg niet veel feedback, maar hoorde laatst via een collegaatje wel dat ik het schijnbaar goed doe?
![]()
Tevens:Ben jij nog een beetje zen, Miniface?
![]()
Ik moet die avond hardlopenquote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2384718/winters-weer-komst.html!!!!!!!
Rot op met die zooi.
Net ook vast aan de contractenmeneer gevraagd en die had het over dat het afhing van de klus, maar dat er misschien nog wel ppc te doen zou zijn, en dat ik het ergens de komende dagen ofzo wel hoorquote:Op maandag 22 november 2010 16:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat blijkt wel!
Ja, eigenlijk ben ik best zen.Deze week lekker hard werken en verder nergens aan denken. Lief dat je het vraagt.
Veel plezier bij die lezing, ik ken die man niet maar het klinkt tof!
> 2 uur voor dat kleine stukkie?quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het trauma van mijn >2 uur reistijden van vorig jaar nog niet verwerkt hoor.
Ten tijde van die sneeuw vorig jaar? Ja.quote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
> 2 uur voor dat kleine stukkie?.
Spannend, ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Net ook vast aan de contractenmeneer gevraagd en die had het over dat het afhing van de klus, maar dat er misschien nog wel ppc te doen zou zijn, en dat ik het ergens de komende dagen ofzo wel hoorBen benieuwd!
Zen is goed, en bezig blijven ook, ga maar lekker veel leuke dingen doen met gezellige Amerikanen![]()
Ja Mr Achebe is een van de grootheden van de Afrikaanse literatuur, dus mn docenten zijn helemaal verguld dat ie komt
Gaat niet lekker?quote:Op maandag 22 november 2010 16:12 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het een beetje gehad hier![]()
Lijstje:
O: allbran en soyamelk
T: muesli reepje, appel
L: beetje pasta met tomaat en broccoli, 200 gr. ceasar salade
T: chocomelk, banaan
D: keine anhung
Mooie sneeuwprooflaarzenquote:Op maandag 22 november 2010 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh oeh, mijn laarzen zijn al verzonden
Morgen komen ze waarschijnlijk
.
Ik heb vanochtend m'n aansluiting gemist omdat ik vertraging had vanwege het te gladde spoor.quote:Op maandag 22 november 2010 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik geloof niet zo in de winterproofheid van de NS. Als er drie blaadjes op het spoor liggen, wordt het allemaal al lastig.
Ik heb een keer suede laarsjes gepoetstquote:
Mutsquote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een keer suede laarsjes gepoetst. Ze waren voor eeuwig verpest
.
Tada!, kon mij altijd uren vermaken met die knop! Zodoende weet ik ook wie Cornelis Corneliszoon isquote:Op maandag 22 november 2010 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooie sneeuwprooflaarzen.
*jengel* ik verveel me zo.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tada!, kon mij altijd uren vermaken met die knop! Zodoende weet ik ook wie Cornelis Corneliszoon is
Zonder deze kennis had ik inderdaad niet verder kunnen levenquote:Siedliska (powiat Przemyski)
Siedliska is een dorp in de Poolse woiwodschap Subkarpaten. De plaats maakt deel uit van de gemeente Medyka.
Kan zomaar de 1 miljoen vraag zijn bij Robertquote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Zonder deze kennis had ik inderdaad niet verder kunnen leven.
bestaat dat nog?quote:Op maandag 22 november 2010 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan zomaar de 1 miljoen vraag zijn bij Robert
Ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het trauma van mijn >2 uur reistijden van vorig jaar nog niet verwerkt hoor.
Nee hoor.quote:
Oei, is ie nu formaatje barbiepop?quote:Op maandag 22 november 2010 16:33 schreef -marz- het volgende:
Oeps.. mijn zachte wollen spencer vond het niet zo leuk in de wasdroger.
Alles is weer waardeloos he, XMertquote:Op maandag 22 november 2010 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nee, het woord 'woiwodschap' is geen wiki-linkje.
Laat het minstens een week wachten. Ik zou een weekend weg met mn moeder, buiten, en daar is geen lol aan als het te koud/sneeuwig is.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2384718/winters-weer-komst.html!!!!!!!
Rot op met die zooi.
Ik zit nu bij CZ Direct. Daar hoef je geen aparte tandartsverzekering af te sluiten, die zit in hun aanvullende. Erg fijn vind ik dat. 105 euro/maand in 2011 (was 95quote:Op maandag 22 november 2010 16:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
hebben jullie al een goede zorgverzekering?
Doordat ik niet meer studeer moet ik overstappen, maar wat een oerwoud is dat zeg!
Ja zo ongeveer.quote:Op maandag 22 november 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oei, is ie nu formaatje barbiepop?![]()
Dat is wel fijn inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 16:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit nu bij CZ Direct. Daar hoef je geen aparte tandartsverzekering af te sluiten, die zit in hun aanvullende. Erg fijn vind ik dat. 105 euro/maand in 2011 (was 95).
Nee hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alles is weer waardeloos he, XMert
Die zijn heul niet waardeloos. Ik kom uit zo'n gehucht, dus er komt best iets goeds uit voortquote:Op maandag 22 november 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
. En onuitspreekbare Poolse gehuchten.
Mijn excuses! Woiwodschap is trouwens een soort van 'provincie' in Polen! Een Woiwode was dus blijkbaar eerder een adellijke rang...quote:Op maandag 22 november 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor!Alleen sneeuw. En onuitspreekbare Poolse gehuchten
.
Heb het gewoon beetje gehad. Leer elke dag nieuwe dingen, leuk. Maar ik heb het een beetje gehad met een deel van de mensen. WIl gewoon m'n eigen vrienden en kennissen om me heen. Die weten dat ik raar ben en dat niet elke keer vol verbazing hoeven te zeggen. En dat ik niet 10 keer dezelfde discussie over vlees eten/ politiek/ weet ik veel wat hoef te voeren.quote:
En bedankt héquote:
Je wil hier nog wel even blijven toch? Dan zou ik toch voor de zelf in te richten woning gaan, die je ook nog eens tof vindt. Een huis is echt wel iets waar je je prettig in moet voelen!quote:Op maandag 22 november 2010 16:56 schreef AKnynke het volgende:
Zo, bij apartement 1 wezen kijken. Ver weg en redelijk duur, maar wel tof. Ik sta op de wachtlijst, ben benieuwd...Plus, geen meubels, moet zelf inrichten. Voordeel, geen onderhuur.
Vanavond bij appartement 2 kijken. Op de foto's ziet het er lelijk uit, maar in een goede buurt (wel niet zo centraal). Voordeel: goedkoper, gemeubileerd. Nadeel: onderhuur, lelijke inrichting..
Crisis!quote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind noch Perruche, noch Maria raar!
...
noes! Nu ben ik zelf raar!
Oh men.. Ik zit in een te krap treinbankje geklemd naast iemand dieanderhalf bankje in beslag neemt.
ik weet niet of ik hier langer wil blijven. Eerlijk gezegd denk ik op dit moment van niet, maar ik heb ook geen kasn op iets anders, zo 1 2 3.quote:Op maandag 22 november 2010 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wil hier nog wel even blijven toch? Dan zou ik toch voor de zelf in te richten woning gaan, die je ook nog eens tof vindt. Een huis is echt wel iets waar je je prettig in moet voelen!
Als je zicht hebt op iets anders is de tweede wel weer te overwegen...
gelukkig ben jij zo dun dat dat past!quote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
...
Oh men.. Ik zit in een te krap treinbankje geklemd naast iemand dieanderhalf bankje in beslag neemt.
O echt, ik zou om een andere plaats vragen of vragen of hij half in het gangpad kan liggen of zo. Als je zo dik bent moet je of niet vliegen of iets meer betalen voor een grotere stoelquote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig ben jij zo dun dat dat past!
Ik ahd dat laatst met een ryanair vlucht, een man die zo dik was dat hij z'n armen en benen op mijn plaats moest houden. En die stoeltjes zijn al niet groot...bah.
Lekker zweten ookquote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
gelukkig ben jij zo dun dat dat past!
Ik ahd dat laatst met een ryanair vlucht, een man die zo dik was dat hij z'n armen en benen op mijn plaats moest houden. En die stoeltjes zijn al niet groot...bah.
ik heb een paar keer m'n elleboog heel hard in zijn arm geplant, en heel onschuldig 'sorry' gezegd.quote:Op maandag 22 november 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Getver Nynke! Ik zie het helemaal voor me! Bah!
Ik vind mezelf meestal best normaal maar jaquote:Op maandag 22 november 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw PerrucheOmringt zijn met 'normale' mensen is af en toe best vermoeiend ja
Iedere keer als ik iets squeal over een tekenfilmserie ofzo hebben de meesten hier zoiets van:
![]()
Misschien moeten we maar es meeten![]()
XMert: glapje!
Ik ga er zo vandoor
Jij weet heul niet of ik raar ben!!quote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
...
AA!quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef neen het volgende:
Vandaag zat er ook zo'n figuur naast mij, moest ik m'n ov uit m'n broek halen maar dat gaat dan nog niet eens zo makkelijk als er geen ruimte voor is
Ik ken denk ik geen normale mensen, wat is normaal? Wie bepaald wat de norm is? Raar is geaccepteerd, meeste mensen willen geaccepteerd worden denk ik maar daar hoef je dus ook niet normaal voor te zijn.
Normaal is wel een band. OE!
Gaaaf! Leuk! Wanneer? En waarheen?quote:
dat ja!quote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaaaf! Leuk! Wanneer? En waarheen?
Nee?quote:
Jaquote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef neen het volgende:
[..]
Nee?
Eigenlijk moet iedereen gewoon zichzelf zijn en niet zijn wat ze denken dat anderen van ze denken te zijn. Dat ja.
True!!quote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef neen het volgende:
Nou ja, ik ken je natuurlijk niet maar goed. Jezelf zijn wil natuurlijk niet zeggen dat je geen rekening meer moet houden met anderen.
Hee gekke henkie! Je bent ziek!!!!!!!!!!! Als je je een beetje ziek voelt ook al is het maar een BEETJE ..... NIET!!!! sporten. Ten eerste is het sporten zinloos ten tweede herstel je nog langzamer!!!!!quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
En thuis! Net ibu gepopt en dan straks sporten.
Zo erg is't ook allemaal niet hoor. Kriebelkeel en -hoest en wat stijf in de botjes.quote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hee gekke henkie! Je bent ziek!!!!!!!!!!! Als je je een beetje ziek voelt ook al is het maar een BEETJE ..... NIET!!!! sporten. Ten eerste is het sporten zinloos ten tweede herstel je nog langzamer!!!!!
Ik dacht ook grieperig en zweterig? Bij hoesterig kan het nog wel, maar bij grieperig niet. Echt het slechtste wat je kan doen..quote:Op maandag 22 november 2010 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo erg is't ook allemaal niet hoor. Kriebelkeel en -hoest en wat stijf in de botjes.
Als je rust pakt is het waarschijnlijk zo weer over, als je allemaal dingen gaat doen blijf je misschien wel zo doorsukkelen ofzo. Daarnaast is rust relaxed dus dat is een win - win situatie.quote:Op maandag 22 november 2010 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo erg is't ook allemaal niet hoor. Kriebelkeel en -hoest en wat stijf in de botjes.
Dat is echt serieus een nachtmerrie van mijquote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zat een keer in de bus in het midden achter dat glas bij het raam. Komt er een dikke vrouw naast mij zitten, die zo dik was dat ze er pas uit haar stoel wist te komen de halte na dat ik er uit moest![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!
Of ik fiets het eruit!quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef neen het volgende:
[..]
Als je rust pakt is het waarschijnlijk zo weer over, als je allemaal dingen gaat doen blijf je misschien wel zo doorsukkelen ofzo. Daarnaast is rust relaxed dus dat is een win - win situatie.
Nou ja, in the end weet jij het toch het best. Veel plezier zo dan! Goed bezig met sporten iig! Niets nieuws maar het blijft goed.quote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of ik fiets het eruit!. Ik word onrustig als ik niet kan sporten!
Ik hou als stelregel aan dat ik NIET ga sporten als ik paracetamol/ibu heb geslikt. Dan onderdruk je namelijk ook spierpijn en voel je niet wanneer je te ver gaat zeg maar. En het is idd niet bevorderlijk voor herstel.quote:Op maandag 22 november 2010 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had hier helemaal overheen gelezenquote:Op maandag 22 november 2010 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw PerrucheOmringt zijn met 'normale' mensen is af en toe best vermoeiend ja
Iedere keer als ik iets squeal over een tekenfilmserie ofzo hebben de meesten hier zoiets van:
![]()
Misschien moeten we maar es meeten![]()
XMert: glapje!
Ik ga er zo vandoor
Hoi GeeBeetjequote:
Hier ziet het er nog voordelig uit, zeg maar...quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef AKnynke het volgende:
zo, ik leef nog. Appartement was bah, vol 'antiek' en vloertappijten, van die Oosterse, en geen een bed. Een gammel opklabbed en een vieze slaapbank, ja.
bah, ik wil zo graag een fijn huisje...
Alles goed gegaan in Duitsland?quote:
Die oranje afwasborstel op de badrum intrigeert mij....quote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hier ziet het er nog voordelig uit, zeg maar...
Maar dat eerste huisje was leuk toch? Dit huren incl meubels is niet goed nee.quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef AKnynke het volgende:
zo, ik leef nog. Appartement was bah, vol 'antiek' en vloertappijten, van die Oosterse, en geen een bed. Een gammel opklabbed en een vieze slaapbank, ja.
bah, ik wil zo graag een fijn huisje...
Na de kerstvakantie naar Lund voor 3 dagen, naar een vriend die daar studeert. En ook naar kopenhagen uiteraardquote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaaaf! Leuk! Wanneer? En waarheen?
Ja, maar dat eerste huisje weet ik neit of ik het kan krijgen, wachtlijst. Plus, boven het budget en meubels kopen. Maar beter dan dit, absoluut.quote:Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dat eerste huisje was leuk toch? Dit huren incl meubels is niet goed nee.
Ja, die heb ik gezien.quote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef neen het volgende:
Oh Ewelina, ongetwijfeld heb je het al gezien maar een tijdje terug was er een documentaire op tv over mode achter de muur dacht ik? Ergens op de publieke omroep... misschien dat je die nog terug kan vinden via uitzending gemist mocht je hem nog niet hebben gezien?
Deze kan je inderdaad beter niet doen. Een huisgenootje is zo slecht nog niet danquote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar dat eerste huisje weet ik neit of ik het kan krijgen, wachtlijst. Plus, boven het budget en meubels kopen. Maar beter dan dit, absoluut.
Morgen ga ik nog bij een kamer kijken in een appartement dat ik moet delen met nog een meisje..ik heb liever iets voor mezelf, maar ach...
Ik krijg nooit spierpijn. Dus dat maakt niet zoveel uit voor mij...quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hou als stelregel aan dat ik NIET ga sporten als ik paracetamol/ibu heb geslikt. Dan onderdruk je namelijk ook spierpijn en voel je niet wanneer je te ver gaat zeg maar. En het is idd niet bevorderlijk voor herstel.
Hmz...quote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hier ziet het er nog voordelig uit, zeg maar...
Thanks. Ja en dan weten bepaalde mensen ook wie jij op teh interwebz bent en dat wil je misschien helemaal niet. Het was wel een leuke dag trouwens. Vooral veel geregeld en een rondleiding gehad e.d. Ik heb zo'n gevoel dat het morgen pas *echt* gaat beginnen.quote:Op maandag 22 november 2010 07:56 schreef Merel het volgende:
Oh en Nachtwacht succes vandaag! Ik zou zeggen "doe ze de groeten van me", maar ze weten daar natuurlijk niet wie "Merel" is
Leuk! Ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallenquote:Op maandag 22 november 2010 22:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Thanks. Ja en dan weten bepaalde mensen ook wie jij op teh interwebz bent en dat wil je misschien helemaal niet. Het was wel een leuke dag trouwens. Vooral veel geregeld en een rondleiding gehad e.d. Ik heb zo'n gevoel dat het morgen pas *echt* gaat beginnen.
Ja euh. Ibu = ontstekingsremmer. Sporten geeft met een soort ontstekingsreactie en allerlei interleukines een boost aan je afweersysteem. Dus ibu is niet handig als je gaat sporten.quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
En thuis! Net ibu gepopt en dan straks sporten.
Werkend levenquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:49 schreef Viking84 het volgende:
Goodmorning!
Note to self: zelf (ook) boodschappen gaan doen nu nachtwacht aan het werk is, anders kom je voor vervelende verrassingen te staan (niets om mee te ontbijten enz)
En als je het vervangt door paracetamol? Dat is een koortsremmer en voor zover ik weet geen ontstekingsremmer. Heeft ook geen/minder effect op je bloed (ibu is een bloedverdunner, en is niet al te best voor je maag). Maar geeft dat je vaak pijnstillers moet nemen niet sowieso aan dat je rustiger aan moet doen met sporten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
@loveli: ik neem ibu on a regular base.. Zeker in de winter. Dus als ik me daar aan zou houden, zou 't aantal x sport ernstig omlaag gaan.
Ik had al wel minder mg genomen dan 'normaal'.
Oh, echt? Het was maar een baan voor een jaar, dus tijdelijk lange afstand. maar ach.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:31 schreef Blurred86 het volgende:
haha klinkt goed Merel!![]()
Ga je in een dag helemaal over? vanavond dus eerste nacht in je nieuwe huis? leuk!
Balen Nynke! ik heb een beetje gemist dat je gesolliciteerd had naar een baan in de VS, maar ben wel benieuwd naar hoe je dat dan met de Duitser had willen doen? of wilde hij met je mee naar de VS? mij lijkt Europa - VS wel een érg lange afstand namelijk..
Paracetamol is qua pijnbestrijding voor mij net zo effectief als het innemen van een mentosquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je het vervangt door paracetamol? Dat is een koortsremmer en voor zover ik weet geen ontstekingsremmer. Heeft ook geen/minder effect op je bloed (ibu is een bloedverdunner, en is niet al te best voor je maag). Maar geeft dat je vaak pijnstillers moet nemen niet sowieso aan dat je rustiger aan moet doen met sporten?
Komt echt wel weer goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, echt? Het was maar een baan voor een jaar, dus tijdelijk lange afstand. maar ach.
Ik zou het liefst nu m'n bed in kruipen, zelfs banen waar ik uitermate geschikt voor ben en erg goed in het profiel pas word ik niet eens voor een gesprek uitgenodigd, ik ben even wat moedeloos..
ja, maar ik ben sowieso een stuk minder avontuurlijk en zelfstandig dan jij geloof ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, echt? Het was maar een baan voor een jaar, dus tijdelijk lange afstand. maar ach.
Ik zou het liefst nu m'n bed in kruipen, zelfs banen waar ik uitermate geschikt voor ben en erg goed in het profiel pas word ik niet eens voor een gesprek uitgenodigd, ik ben even wat moedeloos..
een live verhuizing...quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:51 schreef Merel het volgende:
Nu bij m'n nieuwe huis. Smal straatje. Verhuiswagen zit vast
QFT (and look who's talkingquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef Merel het volgende:
Waarom twijfel je Cali??Doe eens niet!
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb gister tegen vriendje gezegd dat ik twijfel... En hij moest huilen en ik niet, terwijl ik tegenwoordig om álles al kan janken
quote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohjee tink!
Moet je er dingen over kwijt?
Door je wijze woorden hier vaak krijg ik zo'n idee dat je dat in het echt ook altijd zo goed kan inschatten en ermee omgaan.
Maar dat is vast voor niemand mogelijk.
Ik ook niet. Maar ik geef dan ook niet om mooie meubelsquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:11 schreef V1z0R het volgende:Vind trouwens dat kamertje van Nynke helemaal niet zo verkeerd. Tenminste wanneer het voor een jaar of minder is (ook afhankelijk van de prijs natuurlijk). Likje verf, bekisting timmeren voor in de douche met die lelijke buizen en wat eigen spulletjes...
ik geef ook niet om mooie meubels, maar ik wil wel comfortabel wonen. En ik zou niets mogen deon aan de staat van de woning...Dus geen likje verf, geen bekisting om de douche, geen meubels verplaatsen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik geef dan ook niet om mooie meubels
Heb voor mijzelf 4 stadia in een 'relatie'quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:16 schreef Blurred86 het volgende:
eerder verliefdje begint toch alleen een relatie met iemand waar je verliefd op bent? of ben ik nou zo belachelijk traditioneel ingesteld?
volgens mij begrijp ik je niet helemaal!
Oei, dat maakt de zaak wel anders. Vooral die langskomende eigenaar zou voor mij een reden zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik geef ook niet om mooie meubels, maar ik wil wel comfortabel wonen. En ik zou niets mogen deon aan de staat van de woning...Dus geen likje verf, geen bekisting om de douche, geen meubels verplaatsen...
En ik zou toch graag een bed willen hebben. Plus een huiseigenaar die niet binnenkomt ' om zo nu en dan post op te halen, en wat meubels of kleding op te halen'....
Nee, dit is vandaag de eerste zittingquote:[b]Op dinsdag 23 november 2010 10:11 schreef
Progje, dat loop al een poosje toch? Sterkte in ieder geval
Dat laaste wist ik niet. En dat je geen bed neer mag zetten ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik geef ook niet om mooie meubels, maar ik wil wel comfortabel wonen. En ik zou niets mogen deon aan de staat van de woning...Dus geen likje verf, geen bekisting om de douche, geen meubels verplaatsen...
En ik zou toch graag een bed willen hebben. Plus een huiseigenaar die niet binnenkomt ' om zo nu en dan post op te halen, en wat meubels of kleding op te halen'....
Paracetamol is slecht voor je lever.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je het vervangt door paracetamol? Dat is een koortsremmer en voor zover ik weet geen ontstekingsremmer. Heeft ook geen/minder effect op je bloed (ibu is een bloedverdunner, en is niet al te best voor je maag). Maar geeft dat je vaak pijnstillers moet nemen niet sowieso aan dat je rustiger aan moet doen met sporten?
Sorry, dacht dat het al een keer eerder was geweest. Of iemand hier moet in een soortgelijke situatie gezeten hebben, kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef progje het volgende:
[..]
Nee, dit is vandaag de eerste zitting
Dat was J.T. Waar is die trouwens?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het al een keer eerder was geweest. Of iemand hier moet in een soortgelijke situatie gezeten hebben, kan ook natuurlijk.
Wens hem in ieder geval succes!
Ik heb het helemaal gemist, maar je bezoek aan Duitsland was dus succesvol?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:26 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn poging mijn giga hoeveelheid scriptiemateriaal te doorgronden
ja, dat is het denk ik. Ik twijfel dat ik het kan, dat lowcarben...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Het werkt ook alleen maar als je al een tijdje lowcarbt, nynke. Er verandert dan iets chemisch in je lijf waardoor je geen honger hebt en veel langer vol blijft. Aangezien jij voor de rest niet lowcarbt, werkt het voor jou veel minder goed dan voor Progje.
Ai. Te laat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:39 schreef Perruche het volgende:
Co, ik vond het juist leuk als mensen dat tegen me zeiden toen ik naar het buitenland ging, toont dat je wel echt om ze geeft enzodat jij hem mist maakt niet dat je het minder leuk vind voor hem toch? Als je hem maar niet verteld dat je half hoopt dat het niet doorgaat
Speculaasbrokje?quote:
Nogal ja. Ik heb ongeveer een stapel van een meter hoogte Duitse tijdschriften doorgenomenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist, maar je bezoek aan Duitsland was dus succesvol?
Wow!! Op zich fijn dat je niet meer om informatie verlegen zit, maar ik wens je heel veel succes met het doorwerken...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik heb ongeveer een stapel van een meter hoogte Duitse tijdschriften doorgenomen![]()
Ik heb genoeg materiaal voor 6 scripties denk ik zo...
Nee ze zijn allemaal wit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:24 schreef Blurred86 het volgende:
oh, en ik zou een muur verven aangezien je muurverf gekocht hebt![]()
hebben je muren al een kleur nu?
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik mag blijvenze zijn tevreden over me
Mooi!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Thnx, ging vrij goed!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het al een keer eerder was geweest. Of iemand hier moet in een soortgelijke situatie gezeten hebben, kan ook natuurlijk.
Wens hem in ieder geval succes!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
D wordt hartige taart met broccoli en drie pepers
Aww komt wel goed schatje! Solliciteren is a bitch en slecht voor je zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef AKnynke het volgende:
brr, ik hoop dat vandaag snel over is. ben het zat.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef AKnynke het volgende:
Winterland was toch falliet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn een grote draaimolen aan het bouwen op 't Vrijthof!
Jawelquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Steer! Welkom!
Lust je broccoli?
Nieuwe organisator?quote:
Ik weet het werkelijk niet...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je werkelijk zo bang om mensen dichtbij te laten komen als het lijkt of is hier iets anders aan de hand?
ben je al even buiten geweest? ik merk dat mij dat echt heel erg helpt op kutdagen (en die komen nogal vaak voor de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef AKnynke het volgende:
Het zal waarschijnlijk iets psychologisch zijn. Maar ik vind het best. Hm maar bepaalde genotsmiddelen door de week is toch niet zo'n goed plan. Ik heb wel die 6 uurtjes heerlijk geslapen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef _aurum_ het volgende:
succes Perruche!
Ik ben zo ongevoelig voor caffeine dat ik koffie kan drinken en daarna een tukkie kan gaan doen
Veel erger. Zo pittig wordt het niet. Denk dat we het samen gaan makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:54 schreef -marz- het volgende:
[..]
Lekker!maak jij dat of Duveltje?
Drie pepers klinkt ook erger dan het is trouwens?
op de fiets?/ jeetje, succes!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moe!
Straks het gasstel ophalen op de fiets, hoop dat t een beetje lukt.
oeh spannend!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef AKnynke het volgende:
Net bij een leuke kamer in een appartement wezen kijken. meisje met wie ik het moet delen lijkt hartstikke leuk...
K hoor alleen pas na het weekend pas...
Spannend hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef AKnynke het volgende:
Net bij een leuke kamer in een appartement wezen kijken. meisje met wie ik het moet delen lijkt hartstikke leuk...
K hoor alleen pas na het weekend pas...
Elke kerst, wen er maar ana!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn een grote draaimolen aan het bouwen op 't Vrijthof!
skypen met een vriendin, en B&J.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ben je al even buiten geweest? ik merk dat mij dat echt heel erg helpt op kutdagen (en die komen nogal vaak voor de laatste tijd)
Heb je nog iets fijns in het vooruitzicht vandaag? (behalve B&J?)
oh ja, en ik was alleen maar, in het donker, naar het werk gefietst. Nu heb ik een stuk gefietst naar de kamer, en het is pokkekoud, maar ik voel me wel wat beter. Het waait echt heel hard hier, en de wind is zo koud dat hij door m'n jas heenkwam, en ik heb een hele goede winterjas!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
skypen met een vriendin, en B&J.
M'n avondeten word trouwens spinaziestamppot met geitenkaas, pijnboompitten en evt. biefreepjes..
Ik duim voor je!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja, en ik was alleen maar, in het donker, naar het werk gefietst. Nu heb ik een stuk gefietst naar de kamer, en het is pokkekoud, maar ik voel me wel wat beter. Het waait echt heel hard hier, en de wind is zo koud dat hij door m'n jas heenkwam, en ik heb een hele goede winterjas!
Ik hoop echt dat ik die kamer krijg, zou fijn zijn!
Het was nog erger geweest als je het wel gekocht had, maar in de winkel had laten staan. Dan was het dubbel stom geweest. Dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Blurred86 het volgende:
ik hoop met je mee Nynke, het klinkt goed!
ik ben vergeten kokosmelk te kopen voor in mijn kikkererwten-pompoencurrynu probeer ik het maar met patak's saus die ik nog in de vriezer had, hoop maar dat dat er een beetje bij past
![]()
waarom lukt het me maar niet deze week om
a. alles te kopen dat ik nodig heb, en
b. niet dingen na betalen bij de kassa achter te laten?
Wat naar! Het lijkt me voor jou ook beslist niet tof dat je telkens weer in zo'n situatie verzeild raaktquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik weet het werkelijk niet...
Ik lijkt soms wel afgestompt, alsof er een blok ijs om me heen zit..
Niks en niemand kan me raken, positief noch negatief.
Goede nieuws is dat het vriendje vanochtend pas moest huilen (we hadden het gister vooral erover gehad) en hij toen wel echt uitsprak wat hij dacht (tis nogal een binnenvetter..) en een paar uur later voelde ik een zweempje verdriet hierover. En kreeg ik zin om hem te zien. Alsof het ijsblokje een beetje is gesmolten.
Maar ik kan wel 10000 hypothesen bedenken over wat er aan de hand is en ik weet het gewoon niet zo goed..
Barmeisjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef Perruche het volgende:
Waar ga je solliciteren Pief?voor nynke
Heb je niet gewoon teveel negatieve gevoelens (over andere dingen dan je relatie) dat het zo overweldigend is dat het lijkt alsof je niets meer voelt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik weet het werkelijk niet...
Ik lijkt soms wel afgestompt, alsof er een blok ijs om me heen zit..
Niks en niemand kan me raken, positief noch negatief.
Goede nieuws is dat het vriendje vanochtend pas moest huilen (we hadden het gister vooral erover gehad) en hij toen wel echt uitsprak wat hij dacht (tis nogal een binnenvetter..) en een paar uur later voelde ik een zweempje verdriet hierover. En kreeg ik zin om hem te zien. Alsof het ijsblokje een beetje is gesmolten.
Maar ik kan wel 10000 hypothesen bedenken over wat er aan de hand is en ik weet het gewoon niet zo goed..
Een droombaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Mark kreeg zowel gisteren als vandaag een biertje aangeboden na het werk. Zuipschuiten daar!
En dat noem je een lichtpuntje?quote:
Hallo mevrouw hoe-moet-ik-nu-vandaag-al-weten-waar-ik-morgen-zin-in-heb.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat noem je een lichtpuntje?
* Viking84 rent weg voor loveli.
Ik eet vandaag pasta met champignons met gorgonzolasaus, morgen eet ik kip kerrie met banaan, overmorgen eet ik pasta met groenten en voor vrijdag ga ik ook alvast wat bedenken morgen. Miss wraps met spinazie en feta uit de oven
.
Ja maar in die dingen heb ik altijd wel zinquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hallo mevrouw hoe-moet-ik-nu-vandaag-al-weten-waar-ik-morgen-zin-in-heb..
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Mark kreeg zowel gisteren als vandaag een biertje aangeboden na het werk. Zuipschuiten daar!
Ik wou dat ik zulke collega's hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Mamma-Vik, is that you?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet iedereen wil seks, fort jij met je onzedelijke praatjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |