Werkend levenquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:49 schreef Viking84 het volgende:
Goodmorning!
Note to self: zelf (ook) boodschappen gaan doen nu nachtwacht aan het werk is, anders kom je voor vervelende verrassingen te staan (niets om mee te ontbijten enz)
En als je het vervangt door paracetamol? Dat is een koortsremmer en voor zover ik weet geen ontstekingsremmer. Heeft ook geen/minder effect op je bloed (ibu is een bloedverdunner, en is niet al te best voor je maag). Maar geeft dat je vaak pijnstillers moet nemen niet sowieso aan dat je rustiger aan moet doen met sporten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
@loveli: ik neem ibu on a regular base.. Zeker in de winter. Dus als ik me daar aan zou houden, zou 't aantal x sport ernstig omlaag gaan.
Ik had al wel minder mg genomen dan 'normaal'.
Oh, echt? Het was maar een baan voor een jaar, dus tijdelijk lange afstand. maar ach.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:31 schreef Blurred86 het volgende:
haha klinkt goed Merel!![]()
Ga je in een dag helemaal over? vanavond dus eerste nacht in je nieuwe huis? leuk!
Balen Nynke! ik heb een beetje gemist dat je gesolliciteerd had naar een baan in de VS, maar ben wel benieuwd naar hoe je dat dan met de Duitser had willen doen? of wilde hij met je mee naar de VS? mij lijkt Europa - VS wel een érg lange afstand namelijk..
Paracetamol is qua pijnbestrijding voor mij net zo effectief als het innemen van een mentosquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je het vervangt door paracetamol? Dat is een koortsremmer en voor zover ik weet geen ontstekingsremmer. Heeft ook geen/minder effect op je bloed (ibu is een bloedverdunner, en is niet al te best voor je maag). Maar geeft dat je vaak pijnstillers moet nemen niet sowieso aan dat je rustiger aan moet doen met sporten?
Komt echt wel weer goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, echt? Het was maar een baan voor een jaar, dus tijdelijk lange afstand. maar ach.
Ik zou het liefst nu m'n bed in kruipen, zelfs banen waar ik uitermate geschikt voor ben en erg goed in het profiel pas word ik niet eens voor een gesprek uitgenodigd, ik ben even wat moedeloos..
ja, maar ik ben sowieso een stuk minder avontuurlijk en zelfstandig dan jij geloof ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, echt? Het was maar een baan voor een jaar, dus tijdelijk lange afstand. maar ach.
Ik zou het liefst nu m'n bed in kruipen, zelfs banen waar ik uitermate geschikt voor ben en erg goed in het profiel pas word ik niet eens voor een gesprek uitgenodigd, ik ben even wat moedeloos..
een live verhuizing...quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:51 schreef Merel het volgende:
Nu bij m'n nieuwe huis. Smal straatje. Verhuiswagen zit vast
QFT (and look who's talkingquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef Merel het volgende:
Waarom twijfel je Cali??Doe eens niet!
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb gister tegen vriendje gezegd dat ik twijfel... En hij moest huilen en ik niet, terwijl ik tegenwoordig om álles al kan janken
quote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohjee tink!
Moet je er dingen over kwijt?
Door je wijze woorden hier vaak krijg ik zo'n idee dat je dat in het echt ook altijd zo goed kan inschatten en ermee omgaan.
Maar dat is vast voor niemand mogelijk.
Ik ook niet. Maar ik geef dan ook niet om mooie meubelsquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:11 schreef V1z0R het volgende:Vind trouwens dat kamertje van Nynke helemaal niet zo verkeerd. Tenminste wanneer het voor een jaar of minder is (ook afhankelijk van de prijs natuurlijk). Likje verf, bekisting timmeren voor in de douche met die lelijke buizen en wat eigen spulletjes...
ik geef ook niet om mooie meubels, maar ik wil wel comfortabel wonen. En ik zou niets mogen deon aan de staat van de woning...Dus geen likje verf, geen bekisting om de douche, geen meubels verplaatsen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik geef dan ook niet om mooie meubels
Heb voor mijzelf 4 stadia in een 'relatie'quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:16 schreef Blurred86 het volgende:
eerder verliefdje begint toch alleen een relatie met iemand waar je verliefd op bent? of ben ik nou zo belachelijk traditioneel ingesteld?
volgens mij begrijp ik je niet helemaal!
Oei, dat maakt de zaak wel anders. Vooral die langskomende eigenaar zou voor mij een reden zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik geef ook niet om mooie meubels, maar ik wil wel comfortabel wonen. En ik zou niets mogen deon aan de staat van de woning...Dus geen likje verf, geen bekisting om de douche, geen meubels verplaatsen...
En ik zou toch graag een bed willen hebben. Plus een huiseigenaar die niet binnenkomt ' om zo nu en dan post op te halen, en wat meubels of kleding op te halen'....
Nee, dit is vandaag de eerste zittingquote:[b]Op dinsdag 23 november 2010 10:11 schreef
Progje, dat loop al een poosje toch? Sterkte in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |