Wat naar! Het lijkt me voor jou ook beslist niet tof dat je telkens weer in zo'n situatie verzeild raaktquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik weet het werkelijk niet...
Ik lijkt soms wel afgestompt, alsof er een blok ijs om me heen zit..
Niks en niemand kan me raken, positief noch negatief.
Goede nieuws is dat het vriendje vanochtend pas moest huilen (we hadden het gister vooral erover gehad) en hij toen wel echt uitsprak wat hij dacht (tis nogal een binnenvetter..) en een paar uur later voelde ik een zweempje verdriet hierover. En kreeg ik zin om hem te zien. Alsof het ijsblokje een beetje is gesmolten.
Maar ik kan wel 10000 hypothesen bedenken over wat er aan de hand is en ik weet het gewoon niet zo goed..
Barmeisjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef Perruche het volgende:
Waar ga je solliciteren Pief?voor nynke
Heb je niet gewoon teveel negatieve gevoelens (over andere dingen dan je relatie) dat het zo overweldigend is dat het lijkt alsof je niets meer voelt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik weet het werkelijk niet...
Ik lijkt soms wel afgestompt, alsof er een blok ijs om me heen zit..
Niks en niemand kan me raken, positief noch negatief.
Goede nieuws is dat het vriendje vanochtend pas moest huilen (we hadden het gister vooral erover gehad) en hij toen wel echt uitsprak wat hij dacht (tis nogal een binnenvetter..) en een paar uur later voelde ik een zweempje verdriet hierover. En kreeg ik zin om hem te zien. Alsof het ijsblokje een beetje is gesmolten.
Maar ik kan wel 10000 hypothesen bedenken over wat er aan de hand is en ik weet het gewoon niet zo goed..
Een droombaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Mark kreeg zowel gisteren als vandaag een biertje aangeboden na het werk. Zuipschuiten daar!
En dat noem je een lichtpuntje?quote:
Hallo mevrouw hoe-moet-ik-nu-vandaag-al-weten-waar-ik-morgen-zin-in-heb.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat noem je een lichtpuntje?
* Viking84 rent weg voor loveli.
Ik eet vandaag pasta met champignons met gorgonzolasaus, morgen eet ik kip kerrie met banaan, overmorgen eet ik pasta met groenten en voor vrijdag ga ik ook alvast wat bedenken morgen. Miss wraps met spinazie en feta uit de oven
.
Ja maar in die dingen heb ik altijd wel zinquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hallo mevrouw hoe-moet-ik-nu-vandaag-al-weten-waar-ik-morgen-zin-in-heb..
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Mark kreeg zowel gisteren als vandaag een biertje aangeboden na het werk. Zuipschuiten daar!
Ik wou dat ik zulke collega's hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |