Dat laaste wist ik niet. En dat je geen bed neer mag zetten ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik geef ook niet om mooie meubels, maar ik wil wel comfortabel wonen. En ik zou niets mogen deon aan de staat van de woning...Dus geen likje verf, geen bekisting om de douche, geen meubels verplaatsen...
En ik zou toch graag een bed willen hebben. Plus een huiseigenaar die niet binnenkomt ' om zo nu en dan post op te halen, en wat meubels of kleding op te halen'....
Paracetamol is slecht voor je lever.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je het vervangt door paracetamol? Dat is een koortsremmer en voor zover ik weet geen ontstekingsremmer. Heeft ook geen/minder effect op je bloed (ibu is een bloedverdunner, en is niet al te best voor je maag). Maar geeft dat je vaak pijnstillers moet nemen niet sowieso aan dat je rustiger aan moet doen met sporten?
Sorry, dacht dat het al een keer eerder was geweest. Of iemand hier moet in een soortgelijke situatie gezeten hebben, kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:42 schreef progje het volgende:
[..]
Nee, dit is vandaag de eerste zitting
Dat was J.T. Waar is die trouwens?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het al een keer eerder was geweest. Of iemand hier moet in een soortgelijke situatie gezeten hebben, kan ook natuurlijk.
Wens hem in ieder geval succes!
Ik heb het helemaal gemist, maar je bezoek aan Duitsland was dus succesvol?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:26 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn poging mijn giga hoeveelheid scriptiemateriaal te doorgronden
ja, dat is het denk ik. Ik twijfel dat ik het kan, dat lowcarben...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Het werkt ook alleen maar als je al een tijdje lowcarbt, nynke. Er verandert dan iets chemisch in je lijf waardoor je geen honger hebt en veel langer vol blijft. Aangezien jij voor de rest niet lowcarbt, werkt het voor jou veel minder goed dan voor Progje.
Ai. Te laat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:39 schreef Perruche het volgende:
Co, ik vond het juist leuk als mensen dat tegen me zeiden toen ik naar het buitenland ging, toont dat je wel echt om ze geeft enzodat jij hem mist maakt niet dat je het minder leuk vind voor hem toch? Als je hem maar niet verteld dat je half hoopt dat het niet doorgaat
Speculaasbrokje?quote:
Nogal ja. Ik heb ongeveer een stapel van een meter hoogte Duitse tijdschriften doorgenomenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist, maar je bezoek aan Duitsland was dus succesvol?
Wow!! Op zich fijn dat je niet meer om informatie verlegen zit, maar ik wens je heel veel succes met het doorwerken...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik heb ongeveer een stapel van een meter hoogte Duitse tijdschriften doorgenomen![]()
Ik heb genoeg materiaal voor 6 scripties denk ik zo...
Nee ze zijn allemaal wit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:24 schreef Blurred86 het volgende:
oh, en ik zou een muur verven aangezien je muurverf gekocht hebt![]()
hebben je muren al een kleur nu?
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik mag blijvenze zijn tevreden over me
Mooi!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Thnx, ging vrij goed!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het al een keer eerder was geweest. Of iemand hier moet in een soortgelijke situatie gezeten hebben, kan ook natuurlijk.
Wens hem in ieder geval succes!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
D wordt hartige taart met broccoli en drie pepers
Aww komt wel goed schatje! Solliciteren is a bitch en slecht voor je zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef AKnynke het volgende:
brr, ik hoop dat vandaag snel over is. ben het zat.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef AKnynke het volgende:
brr, ik hoop dat vandaag snel over is. ben het zat.
Winterland was toch falliet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn een grote draaimolen aan het bouwen op 't Vrijthof!
Jawelquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Steer! Welkom!
Lust je broccoli?
Nieuwe organisator?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |