Kut feminist.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef golfer het volgende:
Keizer die die jongen versloeg met het wielerspel.
Had meer het idee dat hij berg op, berg af zei omdat het voor sommige mensen misschien niet duidelijk zou zijn wat geaccidenteerd zou zijn. Wel bijzonder interview, je zag toch dat Stamsnijder het er ook moeilijk mee had (begrijpelijk)quote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
het was redelijk geaccci... geacci.. uhhh berg op berg af
Is het de zoon van Hennie Stamsnijder ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
Dat verhaal op het eind ook, dat ie Stamsnijder naar de finish bracht en dat het litteken hem altijd aan Wouter zal herinneren.
kreeg er wel weer een klein brokje van in de keel
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het de zoon van Hennie Stamsnijder ?
Ado is 7e geworden, dus dat haar blijft zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:36 schreef chufi het volgende:
Is het haar van Mathijs er al af ...? Of gebeurt dat ook morgen
Dat hoeft er niet af, want Ado is niet bij de eerste 5 geëindigd.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:36 schreef chufi het volgende:
Is het haar van Mathijs er al af ...? Of gebeurt dat ook morgen
Ah Ok ik dacht de melding ergens gehooord te hebben dat het er toch af moest ... We zien wel danquote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ado is 7e geworden, dus dat haar blijft zitten.
Volgens mij is er wel een discussie geweest dat hij zijn haar toch eraf moet scheren omdat Ado de play-offs heeft gewonnen. Ik vind dat een beetje flauw.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah Ok ik dacht de melding ergens gehooord te hebben dat het er toch af moest ... We zien wel dan
Volgens mij ging de weddenschap over of ADO Europa in zou gaan ...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een discussie geweest dat hij zijn haar toch eraf moet scheren omdat Ado de play-offs heeft gewonnen. Ik vind dat een beetje flauw.
Wanneer je maar wilt, uitzendinggemist..quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is de herhaling ? Ik kan vanavond niet kijken.
Ik kan achteraf toch kijkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wanneer je maar wilt, uitzendinggemist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |