Klop.quote:Op maandag 22 november 2010 13:25 schreef rubje het volgende:
Maar er waren toch al geschreven biografieën over Guus Hiddink?
Johan?quote:Op maandag 22 november 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
Het is de eerste biografie in de reeks 'De Grote Vier'. Biografieën van Rinus Michels, Louis van Gaal en Ernst Happel volgen nog.
Niet echt een grote trainer die past in het rijtje Hiddink, Happel, Michels en Van Gaal.quote:
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Zal Bergkamp leuk vinden dat vliegtuig.
Iddquote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Zal Bergkamp leuk vinden dat vliegtuig.
Goed dat ie ondertiteld werd. Die straat Marokkaanse taal versta ik slecht.quote:
Ondertiteld mag ik hopen?quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed dat ie ondertitelt werd. Die straat Marokkaanse taal versta ik slecht.
Als je gekeken zou hebben zou je het geweten hebben.quote:
Je weet niet wie het is?quote:Op maandag 29 november 2010 20:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Loopt die dwaze kerel nou Wilfried te zoenen?
een 'humor' act hoort niet echt thuis in Holland Sport me dunktquote:
Ik vind deze dame schoner.quote:Op maandag 29 november 2010 20:34 schreef Dos37 het volgende:
Die Sauerbreij heeft een lekker shirt aan
Sinds wanneer niet?quote:Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef franklop het volgende:
een 'humor' act hoort niet echt thuis in Holland Sport me dunkt
niet gezienquote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet?
Al zovaak werd er een soort parodie gemaakt.
Of ben je Wilfried als Feyenoord-supporter op de elektrische stoel van een paar weken geleden alweer vergeten.
eensquote:
Iemand die zakt voor z'n theorie-examen voor het rijbewijs, ja.quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef StephanL het volgende:
Dit vinden de Feyenoorders supporters wel leuk. Een man zoals hen
Ja precies, zelfde IQquote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die zakt voor z'n theorie-examen voor het rijbewijs, ja.
Ging nergens over, en vond het ook niet grappig.quote:Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
een 'humor' act hoort niet echt thuis in Holland Sport me dunkt
Je begreep zeker ook nooit iets van Jiskefet?quote:Op maandag 29 november 2010 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ging nergens over, en vond het ook niet grappig.
Jawel, maar dat betekent niet dat alles standaard goed is.quote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je begreep zeker ook nooit iets van Jiskefet?
is wel typisch altijd ditquote:
Ahhahaha ik zappte weg, maar putte die naastquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ie nog een lens in moet doen. Knap hoor zo'n tip-in putt van zo dichtbij nog kunnen missen.
Hij herstelde het netjes.quote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef franklop het volgende:
Nederland - Argentinië op het EK voetbal in 2000, scherp De Jong
Leuke lesbo.quote:
Hartelijke homo.quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
Leuke fanatieke vent, die Michel Preud'homme.
Bedankt, lijkt een interessante (veelzijdige) uitzending te worden.quote:
Iddquote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef golfer het volgende:
Die vent van de Miljonairsbeurs, Yves Gijrath, die steeds maar in beeld wil komen op de tribune.
Cavendish deed toen expres rustig aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:15 schreef Aalbers het volgende:
Zag ik Cavendish nou op dat bord staan? Tuitert drie seconden sneller. Benieuwd naar die aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |