Leg alsjeblieft uit. Denk je echt dat als jij was opgegroeid met gekleurde pieten, dat je dan nooit van diezelfde kindjes die jou nu voor zwarte piet uit hebben gemaakt voor iets anders uitgemaakt zouden ehbben?quote:
Oke, ik leg uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Leg alsjeblieft uit. Denk je echt dat als jij was opgegroeid met gekleurde pieten, dat je dan nooit van diezelfde kindjes die jou nu voor zwarte piet uit hebben gemaakt voor iets anders uitgemaakt zouden ehbben?
Onzin.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, ik leg uit.
Het gepest in sinterklaas is velen erger dan de rest van het jaar. Discriminatie zal er altijd zijn, maar die bewering dat het net zo hard zal zijn als de zwarte pieten er niet meer zijn ben ik niet met je eens.
Ik spreek alleen uit ervaring.quote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 25 november 2010 14:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, ik leg uit.
Het gepest in sinterklaas is velen erger dan de rest van het jaar. Discriminatie zal er altijd zijn, maar die bewering dat het net zo hard zal zijn als de zwarte pieten er niet meer zijn ben ik niet met je eens.
Wel handig trouwens, dat jij zo even kan bepalen of iemand anders haar ervaring klopt of niet.quote:
Ik spreek ook uit ervaring, mijn ervaring is meer waard dan die van jou want ik ben een man, dus helderder van geest.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik spreek alleen uit ervaring.Je kan mijn ervaring niet zien, dus je kan het onzin vinden ja.
Is niet erg.
jij als bounty nederlander kan dit toch niet weten (ook voor de rest hier) niet beledigend bedoelt!quote:
O ja?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
jij als blanke nederlander kan dit toch niet weten (ook voor de rest hier) niet beledigend bedoelt!
Hilarisch joh.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik spreek ook uit ervaring, mijn ervaring is meer waard dan die van jou want ik ben een man, dus helderder van geest.
ik heet nu anders, een andere naam een nieuw beginquote:Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan heeft aychelle haar zin
oke, je bent niet blank. En wat dan nog? ieder mens is anders. Ik zelf heb niet veel racisme meegemaakt, mijn oudere zus weer meer. Een colombiaanse vriendin van mijn zus véél meer. Hangt er van af waar je woont opgroeid en wat voor situatie (lo-gisch)quote:
Ik zie het al, nakende kleine jongetjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:26 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens best interesant om te lezen hoe het sinterklaas feest is ontstaan en zich heeft ontwikkeld![]()
[ afbeelding ]
Dit was de goedheilig man himself![]()
Ik ben blank, heb ook racisme meegemaakt. So? Als zij zich beledigd voelen door gebrek aan kennis is dat hun probleem.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:27 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oke, je bent niet blank. En wat dan nog? ieder mens is anders. Ik zelf heb niet veel racisme meegemaakt, mijn oudere zus weer meer. Een colombiaanse vriendin van mijn zus véél meer. Hangt er van af waar je woont opgroeid en wat voor situatie (lo-gisch)
Jij bent toch niet Aychelle?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:25 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heet nu anders, een andere naam een nieuw begin
mag ik vragen hoe erg dat racisme was? werd je altijd uitgscholden, nageroepen. En wat was het ergste scheldwoord wat je naar je hoofdkreeg. Als dat ''kaaskop!'' was neem ik je niet serieusquote:Op donderdag 25 november 2010 14:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ben blank, heb ook racisme meegemaakt. So? Als zij zich beledigd voelen door gebrek aan kennis is dat hun probleem.
ik zeurde een beetje veel, véél klaagtopics, mensen die zich aan mij iriteerden. etcquote:Op donderdag 25 november 2010 14:37 schreef HyperViper het volgende:
Wtf heeft die Aychelle geflikt dan? Nu moet deze beerput open ook.
Wat eerlijk ben je, dat mag ik wel. Ik zeur en irriteer ook veel dus je staat niet alleen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik zeurde een beetje veel, véél klaagtopics, mensen die zich aan mij iriteerden. etc
Niet zo erg; vooral buitengesloten worden omdat ik blank ben, uitgescholden voor bleekscheet of blanke rat of blanke kanker rat. Ik mocht ook een keer niet meedoen met tennisbal-voetbal en waarom? Omdat ik volgens hun suckte omdat blanke ratten niet kunnen voetballen. (geen grap)quote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe erg dat racisme was? werd je altijd uitgscholden, nageroepen. En wat was het ergste scheldwoord wat je naar je hoofdkreeg. Als dat ''kaaskop!'' was neem ik je niet serieus
stuur maar via pm als je het hier niet wilt vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |