En altijd de boer op moeten als je alleen bent. Als je een gezin hebt ben je rijk in sociale contacten. Die hoeven er niets voor te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij ons of iig bij mij zo. Niet altijd de behoefte aan contact hebben maar als de behoefte er wel is er geen contact omdat er niemand om contact mee te hebben.
Dat zou heel mooi zijn, omdat je daar veel verder mee komt. Meer mogelijkheden ook. Maar ja, waar moet je beginnen. Een sociaal netwerk starten is een uitdaging.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn baan nog. Erkenning van NT zou ook wenselijk zijn
Ik heb het zeker naar mijn zin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn, omdat je daar veel verder mee komt. Meer mogelijkheden ook. Maar ja, waar moet je beginnen. Een sociaal netwerk starten is een uitdaging.
Mooi dat je nog werkt! Heb je het nog steeds naar je zin?
En... werk vooral niet te hard. Ze hebben weer een nieuwe maatregel bedacht die met onder andere startende jongeren sterk raakt: als je boven de 33.000 euro per jaar (belastbaar inkomen inclusief dat van de eventuele partner) verdient, kun je alleen nog huizen vanaf 648 euro huren. We hebben het hier helemaal niet zo goed als we denken, de babyboomers hebben alles opgemaakt.
Zie: Toewijzing sociale huurwoningen verandert
Wees maar blij dat je werk hebtquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Auti het volgende:
I've hacked 127.0.0.1
Maar ik ben fiepen.. GT5 is in da house!
Nee, ICT is heel groot heh.. en ik vind bijna alles van ICT (de computerwereld) leuk. Dus binnen de ICT fiep heb ik hobby's, maar ICT zelf is gewoon mijn leven.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je werk hebt
Straks trekken ze je uitkering nog in wegens het verheerlijken van fiepen
Is het niet gewoon een hobby van je, ICT?
Nou, de meisjes waren heel lief en leuk.. en ik ben dan ook wel zacht hoor, maar flip op het systeem. Ik heb echt 100 keer sorry gezegd en dat ze heel goed waren en dat het niet aan hun lag en op diverse zeer simpele manieren het uitgelegd en ze gaven mij ook gewoon gelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:35 schreef schaal_9 het volgende:
Ach, tistje toch... wisten ze in de winkel wel wat ze met je aan moesten?
Waarom kreeg je het spelletje eerst niet mee?
! saampjesquote:Op woensdag 24 november 2010 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, mocht ICT niet lukken dan kan je altijd nog de opvolger van Pieter Storms worden. Ik mis een programma als Breekijzer.
Wat auti net zegt, in het kort: Spel is net uit (vandaag!) is nogal een goed spel, vandaar de hebberigheidquote:Op woensdag 24 november 2010 10:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Mis ik nu de reden waarom je uberhaupt uit je plaat bent gegaan om een spelletje?
Nah, ze waren eerst wel geschrokken, en 1 werkte er echt nog maar net.. misschien zelfs haar eerste dag, maar ze was heel leuk.. en dan ben ik lief. Daarom heb ik ook 100 keer sorry gezegd en ze moesten er ook wel om lachen. Tegen het hoofdkantoor heb ik ook gezegd dat die meiden top waren. En toen ik hem meekreeg heb ik, zoals ik al voorstelde en beloofde, heel netjes mijn gegevens en verklaring van ontvangst op het uitgeprinte mailtje geschreven en ondertekend.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat auti net zegt, in het kort: Spel is net uit (vandaag!) is nogal een goed spel, vandaar de hebberigheid
Auti staat in zijn recht, maar die arme kassameisjes![]()
Vind je dat EchtGaaf?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Vanavond ga ik lekker Operatie Live volgen. Om 09.25 op Nederland 1. Een open hart operatie. Kan ik zien wat ik eigenlijk had moeten zijn.
Zeer interessant. Ik snap nog steeds niet dat ik voor de meest achterlijke richting had gekozen.quote:
Het menselijk lichaam is veel ingewikkelder dan computertjesquote:Ik vind het ook wel interessant, dat soort dingen en ik heb ook wel medische kennis, maar het is geen groot ding.
Zeer interessant. Was een tijdje terug ook op SBS6quote:Vind je dan ook die body (nogwat) tentoonstelling interessant of juist weer helemaal niets?
Ik bedoel die ene van ene Dr Gunther nogwat die best controversioneel is en echte lijken conserveert en tentoonstelt ten behoeve van de anatomische wetenschap.
Het komt nu weer naar Rotterdam geloof ik.
Tja ik wil er verder geen groot verhaal of punt meer van maken, maar zo zit het inderdaad en dat gedeelte snapte ik ook, het is mij ook zo uitgelegd door het hoofdkantoor en het hoofdkantoor vertelde mij ook dat de regiomanager beslist of er dan toch wordt uitgeleverd vanuit de winkelvoorraad. Voor de rest is het gewoon 1 concern en dat is de FRS, ik heb als consument weinig te maken met hun eigen infrastructuur, dat is gewoon een slecht geschreven ontwerp.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Pandora73 het volgende:
Euhm Auti...
De webwinkel van FRS is een aparte keten. Voor ons gemak als klant hebben ze de mogelijkheid om iets af te halen in het filiaal, wat verzendkosten bespaart.
Maar de artikelen die besteld worden via internet zitten in een ander voorraadsysteem dan de winkelvoorraad. Het kan dus zo zijn dat er tig van die dingen in de schappen liggen, maar dat degene die jij besteld hebt, er niet is (want de bestellingsleveringen van FRS.nl lopen zoals gezegd via een gescheiden keten).
Je moet de winkel dus gewoon zien als een afhaaldepot.
Had je overigens de dag ervoor een mail gehad dat hij aan het filiaal was gestuurd en dat je hem de volgende dag kon afhalen? Zo niet, dan heb je geen poot om op te staan.
Dat je het zo enorm hoog opspeelt over een spelletje, vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven. Ja tuurlijk, als ik iets graag wil hebben dan baal ik er ook van als het een dag later komt dan ik had verwacht en waar ik me op had verheugd. Maar om dan filiaalmanagers (die er dus eigenlijk helemaal buiten staan omdat ze slechts afhaaldepot zijn!), laat staan het hoofdkantoor gaat bellen... Tja. Niet mijn ding zal ik maar zeggen. Dan zijn er wel belangrijkere dingen om me druk over te maken...
* tijnbrein kijkt in zijn glazenbol.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar kan je ook blijven op je werk, denk je?
Glazenbolquote:Op woensdag 24 november 2010 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein kijkt in zijn glazenbol.![]()
Geen idee. Ik ga er van uit dat ik nog mag blijven
Mijn tarotkaarten had ik net uitgeleend dus dat was te veel gedoequote:Op woensdag 24 november 2010 19:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Glazenbol
Je gelijk, niemand die het kan weten. Ik hoop het zo voor je dat je je plek gevonden hebt. Ik vind je echt een kwaliteitsmannetje
En je werk is vlakbij huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |