abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89032111
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Giga of gigo? Of is het "garbage in = garbage aut( i)"? ;-))
officieel is het ook gigo, maar giga mag ook en wordt ook begrepen. Al weet ik niet waar het vandaan komt. Maar het concept is vanzelfsprekend geniaal en een feit.
-weg-
pi_89032286
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Auti het volgende:
officieel is het ook gigo, maar giga mag ook en wordt ook begrepen. Al weet ik niet waar het vandaan komt. Maar het concept is vanzelfsprekend geniaal en een feit.
Ow nou goed dat je het zegt, want ik zou giga nooit als zodanig begrepen hebben. Maar ja, ben dan ook taal-autist ;)
Ken wel LIFO en FIFO, uit respectievelijk het bedrijfsleven (Last In First Out, oftewel degenen met de kortere arbeids)contracten verliezen het van degenen met langere contracten) en toen ik nog in de supermarkt werkte (First In First Out, oftewel het oudste moet het eerst op, om te voorkomen dat dingen over de datum gaan). Maar GIGA, neej, nooit van gehoord...
* Pandora73 is n00b soms. En/of oud. Of zoiets...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_89032835
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ow nou goed dat je het zegt, want ik zou giga nooit als zodanig begrepen hebben. Maar ja, ben dan ook taal-autist ;)
Ken wel LIFO en FIFO, uit respectievelijk het bedrijfsleven (Last In First Out, oftewel degenen met de kortere arbeids)contracten verliezen het van degenen met langere contracten) en toen ik nog in de supermarkt werkte (First In First Out, oftewel het oudste moet het eerst op, om te voorkomen dat dingen over de datum gaan). Maar GIGA, neej, nooit van gehoord...
* Pandora73 is n00b soms. En/of oud. Of zoiets...
LoL! wat is oud? ja toch.. ik ben ook oud en voel mij nog veel ouder _O-
Ik doe niet aan dat soort euh berekeningen. LIFO en FIFO ken ik ook :Y FIFO vooral omdat ik veel in magazijnen heb gewerkt. En daar komt LIFO eigenlijk ook wel bij kijken :')
Maar die tijd is voorbij.

Iedereen is soms n00b, het feit dat je dubbel 0 gebruikt maakt je weer 1337 _O-
n00b1sm is an fun factor :D ^O^ en "help me help you" is life.
Maar ik weet dus niet waar GIGA ipv GIGO vandaan komt hoor, maar wel dat het vaker gebruikt wordt in die vorm, en dat zit er bij mij dus ingebakken (1 van mijn afwijkingen, aangeleerd is VAST)
-weg-
pi_89033006
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, ik ben best eenzaam. Ik heel weinig sociale contacten. :{ En hoe ik het ook probeer omdat te veranderen het lukt gewoon niet.

Ik heb precies hetzelfde, Tijn. Ik weet er alles van en ik loop er ook steeds weer tegen aan.
quote:
Ik begrijp wat je bedoeld maar ga maar terug zoeken en dan zul je zien dat er een aantal keer niet op mij gereageerd omdat men het te druk heeft met fiepen :')
No effence maar het vorig topic poste maar een paar mensen
Ja, dat is natuurlijk erg jammer als dat gebeurt. :{

Misschien dat we het thema Eenzaamheid in het topic gaan opvoeren. Ik ben van overtuigd dat velen onder ons hierdoor worden gekweld.

Sorry dat ik je posten heb gemist. Wellicht een aandachtspunt om breder te kijken dan de fieps die inderdaad teveel aandacht hebben gekregen.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 23-11-2010 12:01:44 ]
pi_89033654
Eenzaamheid is een uitstekend thema waar ieder wel zijn of haar woordje over kwijt kan ^O^
Daar heb ik zeker ook nog wel mijn meningen en ervaringen over :Y

Ik ben vrij eenzaam, maar aan de andere kant heb ik ook veel behoefte aan eigen ruimte/tijd en al dat. Het is een beetje lastig uit te leggen, laat ik zeggen dat ik het graag anders zou willen zien maar dat de mogelijkheden gewoon te of iig erg beperkt zijn.
Kan ik later nog veel breder en dieper over uitwijden.
Ben ik graag alleen? Ja! eigenlijk dus wel.. 80% van de tijd zo geschat, dat houd dus in dat er ook wel degelijk behoefte is aan "het leven delen" , ik zou ook graag een vriendin willen hebben en het normale plaatje. Maar zoiets koop je niet en raap je ook niet zomaar op.
Ik ben inmiddels wel gewend aan "eenzaam" zijn en moet het doen zoals het allemaal komt.
-weg-
pi_89034393
hier nog iemand die zich aansluit bij het onderwerp eenzaamheid.
Ik maak zat contacten en heb 1 langdurend contact weten te maken, maar verder verdwijnen alle contacten vrij snel en meestal zo opeens.
  maandag 22 november 2010 @ 23:45:40 #32
326037 Noktan
kloontje komt om zijn loontje
pi_89037419
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:07 schreef robuust89 het volgende:

[..]

HA!

Ik ziet een probleem! :P

Even serieus, met zo'n fantastische stoornis zoals autisme( :') ) , is het vrij belangrijk dat je positief in het leven staat. Dit helpt je om dagelijkse situaties beter te bekijken, en houd je op de been :)
Zodra jij denkt dat je "het toch niet kan/lukt" dan werkt dat ook door in je uitstraling.

Ik snap dat je door eerdere ervaringen zo naar sociale contacten kijkt, en toch moedig ik je aan dit te doen (Y)
Ik probeer ook vaak wel dat 'tjakkaa' gevoel te maken bij mezelf. Maar ook al zeg ik het twintigduizend keer als de situatie daar is verval ik zo weer in het gebruikelijke patroon. Op een gegeven moment geef je de moed dan wel een beetje op.

De contacten die ik heb gehad zijn daarin ook niet echt behulpzaam. Vriendschappen zijn vaak maar tijdelijk. Dan komen ze weer met een of andere lulsmoes aanzetten over waarom ze geen contact meer willen. Ik heb dat meerdere keren gehad en ben dan ook vaak diep teleurgesteld. Ik snap het wel aan de ene kant hoor; ik heb geen vrienden en weinig te melden dus waarom zou iemand uberhaupt met mij gezien willen worden.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef schaal_9 het volgende:
@Noktan: welkom!
Het leven is niet eerlijk. Veel mensen met autisme (meestal Asperger) weten niet wat ze moeten zeggen, of praten veel over hetzelfde onderwerp. Wel goed dat je al hulp hebt gezocht. Groepsactiviteiten, je vraagt je terecht af of het zoden aan de dijk zet. Ergens is het wel een gesimuleerde omgeving: in zon groep zitten allemaal mensen met Asperger. In de werkelijke wereld gedragen mensen zich net even anders. Verpesten kun je het denk ik niet echt, omdat de hele groep moeite heeft met communiceren.

Ik denk dat een groot deel van de mensen met autisme zich in jouw verhaal herkent. En ik begrijp dat je in de ontkenningsfase zit. 90% van de mensen die later een diagnose krijgt, doorloopt fases als: ontkenningsfase, verwerkingsfase, acceptatiefase, verwerven nieuwe identiteit, en misschien ook opname in de Aspergergemeenschap.

Verder: heb je werk, studeer je nog?
Cheers.
Zoals vele mensen met autisme dat wel hebben heb ik niet echt een fiep zoals jullie dat noemen. Er is geen onderwerp waar ik bijzonder of zelfs obsessief veel vanaf weet... en bewust. Ik heb inderdaad veel tijd in groepen met mensen met autisme doorgebracht en de gespreksonderwerpen (die anderen met elkaar voeren, ik luister enkel ;) ) gaan vaak maar over één ding. Dat vind ik typisch autistisch en ik probeer dus uit alle macht om niét zo over te komen. Echt lukken doet dat dus niet want ik weet verder ook niks te zeggen, maargoed.

Dat over die gesimuleerde omgeving is inderdaad precies het probleem. De mensen die daar werken zijn getraind op werken met iemand met autisme en je zit daar met enkel lotgenoten. Het is niets vergeleken bij de praktijk... zoals bij een echte werkgever (of klas) met 'normale' mensen.
Overigens ken ik mijn diagnose al praktisch mijn hele leven. Maar volgens mij ben ik die ontkenningsfase nooit uitgekomen. Ik peins er niet over om anderen te vertellen over mijn autisme. Een jaar terug had ik een vriendin (een paar maanden langer dan usual) en zelfs zij wist het niet. Zij dacht ook dat ik gewoon naar school ging enzo en wist niks over dat ik eigelijk op een soort 'speciale school' zat. Op mijn diploma uitreiking wilde ik haar dus ook absoluut niet hebben, want dan zou ze wel realiseren hoe anders ik eigelijk echt was.

quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:32 schreef Pandora73 het volgende:
Ik hoop wel dat Noktan dit topic weer weet te vinden... Ook voor mij is zijn verhaal herkenbaar. Dus misschien vindt hij hier toch wat steun!
Uiteraard, ik lees ondertussen gewoon verder mee op mijn gewone accountje :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Noktan op 22-11-2010 23:51:41 ]
pi_89039789
Ik heb ook asperges!!!!

pi_89045395
Bent u ook te boeken voor feesten en partijen? Om te gieren werkelijk.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_89045849
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb ook asperges!!!!

[ afbeelding ]
OMNOMNOM! :9

OT: En nu opbokken.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_89047133
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:45 schreef francis998 het volgende:
hier nog iemand die zich aansluit bij het onderwerp eenzaamheid.
Ik maak zat contacten en heb 1 langdurend contact weten te maken, maar verder verdwijnen alle contacten vrij snel en meestal zo opeens.
Hoe komt dat laatste, denk je?
pi_89047185
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef Auti het volgende:
Eenzaamheid is een uitstekend thema waar ieder wel zijn of haar woordje over kwijt kan ^O^
Daar heb ik zeker ook nog wel mijn meningen en ervaringen over :Y

Ik ben vrij eenzaam, maar aan de andere kant heb ik ook veel behoefte aan eigen ruimte/tijd en al dat. Het is een beetje lastig uit te leggen, laat ik zeggen dat ik het graag anders zou willen zien maar dat de mogelijkheden gewoon te of iig erg beperkt zijn.
Kan ik later nog veel breder en dieper over uitwijden.
Ben ik graag alleen? Ja! eigenlijk dus wel.. 80% van de tijd zo geschat, dat houd dus in dat er ook wel degelijk behoefte is aan "het leven delen" , ik zou ook graag een vriendin willen hebben en het normale plaatje. Maar zoiets koop je niet en raap je ook niet zomaar op.
Ik ben inmiddels wel gewend aan "eenzaam" zijn en moet het doen zoals het allemaal komt.
Dat dubbele gevoel herken ik ook. Met vele contacten raak je overprikkeld en te weinig contact betekent verstikkende eenzaamheid.
pi_89047713
OT:

Over eenzaamheid, goeie.
IK had bv vrijdag een feestje, en zaterdag een LAN party (UVT LAN) waarbij ik bij beide gevallen bijna niemand kende.
Op dat feest vrijdag kende ik jarige job + wat maten van hem, en op zich kan ik best aardig socializen, en toch gaat dat tot een bepaalde "grens". Zo van, het gaat er niet om wie je bent, het gaat erom wie je kent. Mensen zijn over het algemeen terughoudend wat betreft sociale contacten. Als je "goedgekeurd" ben (een populair persoon kent je) dat word je nog een beetje geaccepteerd.
snapt u? :)

Bij die LAN kende ik niemand, maar na verloop van tijd ging het wel, omdat je toch een beetje op hetzelfde niveau zit qua humor bv, en interesses.

kortom, aan de ene kant zoek ik het op, aan de andere kant vind ik het zo lastig dat ik er geen zin meer in heb.
pi_89048071
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hoe komt dat laatste, denk je?
hmm, ik kan niet precies zeggen hoe dat komt. Maar meestal zoek ik de mensen op, zei het digitaal of irl. Maar na zelf tig keer de personen op te zoeken en te merken dat zij alleen contact nemen als ik het initiatief neem, tja dan ga ik erover twijfelen. En soms stop ik met initiatief nemen.
Maar verder tja, ik leg heel makkelijk wat "zakelijke" contacten maar "persoonlijke" contacten gaan wat lastiger, vooral omdat ik vooral goed contact kan maken met iemand waarmee ik bijvoorbeeld iets in gemeen heb, maar je kan niet altijd over hetzelfde praten en dan valt het gesprek dood en op die manier kom je juist verder uit elkaar.

Maar goed dit is alleen maar een teorie...vanuit mijn oogpunt.

Maar het is dus een hele mix van factoren waarvan ik en de andere persoon er een zijn.
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef robuust89 het volgende:
OT:

Over eenzaamheid, goeie.
IK had bv vrijdag een feestje, en zaterdag een LAN party (UVT LAN) waarbij ik bij beide gevallen bijna niemand kende.
Op dat feest vrijdag kende ik jarige job + wat maten van hem, en op zich kan ik best aardig socializen, en toch gaat dat tot een bepaalde "grens". Zo van, het gaat er niet om wie je bent, het gaat erom wie je kent. Mensen zijn over het algemeen terughoudend wat betreft sociale contacten. Als je "goedgekeurd" ben (een populair persoon kent je) dat word je nog een beetje geaccepteerd.
snapt u? :)

Bij die LAN kende ik niemand, maar na verloop van tijd ging het wel, omdat je toch een beetje op hetzelfde niveau zit qua humor bv, en interesses.

kortom, aan de ene kant zoek ik het op, aan de andere kant vind ik het zo lastig dat ik er geen zin meer in heb.
hey! Vooral dat laatste stuk over de gemeenschappelijke interesses is dus herkenbaar.

Ik heb het zelf nodig om iets met die persoon gemeen te hebben(dit kan van hobby tot studie zijn) om enigzins contact te kunnen maken,...anders lijkt het netalsof ik geen tong heb, odmat ik dan echt niet weet waarover te praten of wat te zeggen en des te groter de groep des te lastiger ik het vindt ;) want onbewust zoek ik veel 1 op 1 contact, aangezien ik dat makkelijker vindt dan contact in een grote groep, maar al met al ben ik toch al heel wat vooruit gegaan als je de afgelopen 3 jaar vergelijkt met toen ik 15 was ;)
pi_89051360
It's a nice wonderfull day *O*

Ik ben vandaag met de bus naar kantoor gegaan, kwestie van een rustige bus vinden en ik begin graag vroeg. Terugreis was ook goed te doen, maar dat was natuurlijk niet tijdens de middag spits.
Maar ik heb wel ideetjes voor de toekomst, donderdag ga ik voor leggen om 4 dgn per week te werken, dgn van 6 uurtjes. Dat is qua tijd ideaal, net lang genoeg, en dus ook qua reizen want dan ben ik de drukte voor. Ik vond het alleen erg warm in de bus :N
Maar het ging dus wel goed.

Werkbespreking was kort maar leuk en duidelijk, ik krijg volgende week een leuke map met extra lesstof. En mijn technische mentor hoorde met grote verbazing van de andere mentor aan over het idee om een schaakspelletje te maken, heb meteen ook maar gezegd dat het een site project is maar hij vond het zelf ook wel een leuk idee, alleen het niveau is erg hoog en het is voor mij natuurlijk belangrijker om meer te werken aan database gerelateerde apps.
Zodoende ben ik nu dus bezig om bekend te raken met de IDE, dat is zeg maar de software omgeving waar we in ontwikkelen. En dat is leuk, het is een erg prettig programma en ik heb een leuke tutorial. Ik ben een uitleenregistratie programaatje aan het maken voor een bibliotheek.
En als ik klaar ben dan wil mijn chef hem ook prive hebben :D

En paar leuke chats gehad met 1 van de securitymanagers, ik mag hem wel.. echt een geweldig type. Vraag hij aan mij voor een oplossing om een videolink te kunnen leggen van hoofdgebouw naar datacenter :D De eer :9 Dit soort mensen lopen serieus alleen maar met inhuur ideeen, er wordt een geld verspilt binnen bedrijven dat is echt niet normaal meer.. Ik doe het gratis jong!
Gratis software, geen crap en een beveiligde verbinding..

Wat mij dus weer op het falen van de VPN toegang brengt :D Dat is een manier om vanuit huis toegang te krijgen tot het interne netwerk van het bedrijf, dus de servers, netwerkschijven, mailserver etc etc, het intranet noemt men dat. Ik heb een token (beveiligingsleutel) en bla bla, maar ik krijg geen authorisatie. Vanmiddag nog gebeld met ICT helpdesk.. die mensen weten echt niet wat ze doen, met alle respect. Goed.. dus ik net weer proberen, NADA.. En ik weet precies waar het probleem ligt.
Nu heb ik dus het telefoonnummer gekregen om van buitenaf naar die helpdesk te bellen, van de securitymanager.. met de mededeling dat ik ze gewoon aan het werk moet zetten en dat ik moet eisen dat ze mij helpen, dat ik er zo in moet springen.
Maar nu moet ik dus de HELPDESK bellen om die kerel uit te gaan leggen wat het probleem is, hoe het systeem werkt, en wat hij dus moet doen... M.a.w. ik moet hem zijn eigen werk gaan voorkauwen, frustrerend en ik denk dat ik toch echt wel oprecht mag zeggen dat het raar is.

Wel een egoboost hoor, altijd weer leuk.. maar het hoort niet.
Als ze lastig gaan doen of het blijft maar niet lukken, dan ga ik serieus toestemming vragen aan de securitymanager om het te kraken..
Laat ik meteen even zien wat er allemaal in de lucht hangt :D Hadden we vandaag ook nog even kort over, want ik zat op het netwerk van de buren O-)
En dat het hoofdgebouw wel degelijk een AP heeft, verborgen.. maar ik heb hem :Y

Al met al dus, a great day!
-weg-
pi_89052676
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 november 2010 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb ook asperges!!!!

[ afbeelding ]
Ik heb een horloge

BAM! doei
-weg-
pi_89053062
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik heb een horloge

[ afbeelding ]

BAM! doei
RAD!

Oh, en Auti, slik je koffie door, voor het geval dat je het uitspuugt...

http://www.youtube.com/user/NextGenHacker101#p/a/u/2/SXmv8quf_xM

van het lachen! :D

Please be master troll. Please be master troll.
pi_89058595
I've hacked 127.0.0.1
Maar ik ben fiepen.. GT5 is in da house! _O_
-weg-
pi_89058668
Mag ik trouwens vragen waar RAD voor staat? :@
-weg-
pi_89061943
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:20 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Moeilijk, moeilijk... en ook zo oneerlijk. Wat probeer je zoal om contacten te leggen, en waar wil je naar toe? Contact met lotgenoten, of heb je ambitieuzere wensen? Fiepen is vreselijk, heb er zelf ook last van. Ik praat dus ook over te weinig onderwerpen mee. Goed dat Tijnbrein eens aan de bel trekt.

Voor mijn werk praten we weleens over re-integratie in de praktijk. Daar komen verschillende groepen aan bod. In het geval van bijstand zijn dat mensen die hun school niet hebben afgemaakt of jongeren die verslaafd zijn. Bij de Wajong denken we meestal aan mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking. Maar er is een groep, een vergeten groep. Het laat zich raden welke groep dat is.
Contact in alle soorten en maten. :) Vrienden om een biertje mee te drinken, etc. Relatie zou ik ook wel willen. Lotgenoten contact lijkt mij wel wat maar dan moet wel een groep zijn die in een soortgelijke situatie als ikzelf zit. Anders ga ik mij alleen maar storen aan de rest.

Ex-collega's had ik contact mee. Contact totaal verwaterd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89062372
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, Tijn. Ik weet er alles van en ik loop er ook steeds weer tegen aan.

[..]

Ja, dat is natuurlijk erg jammer als dat gebeurt. :{

Misschien dat we het thema Eenzaamheid in het topic gaan opvoeren. Ik ben van overtuigd dat velen onder ons hierdoor worden gekweld.

Sorry dat ik je posten heb gemist. Wellicht een aandachtspunt om breder te kijken dan de fieps die inderdaad teveel aandacht hebben gekregen.
Volgens mij is het bij ons of iig bij mij zo. Niet altijd de behoefte aan contact hebben maar als de behoefte er wel is er geen contact omdat er niemand om contact mee te hebben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_89066055
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 17:22 schreef Auti het volgende:
Mag ik trouwens vragen waar RAD voor staat? :@
RAD als in, Radical, dude! Een ouderwetschen manier om te zeggen dat u het apprecieert :P
pi_89066330
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:45 schreef Noktan het volgende:

[..]

Ik probeer ook vaak wel dat 'tjakkaa' gevoel te maken bij mezelf. Maar ook al zeg ik het twintigduizend keer als de situatie daar is verval ik zo weer in het gebruikelijke patroon. Op een gegeven moment geef je de moed dan wel een beetje op.
..

Dat over die gesimuleerde omgeving is inderdaad precies het probleem. De mensen die daar werken zijn getraind op werken met iemand met autisme en je zit daar met enkel lotgenoten. Het is niets vergeleken bij de praktijk... zoals bij een echte werkgever (of klas) met 'normale' mensen.
Overigens ken ik mijn diagnose al praktisch mijn hele leven. Maar volgens mij ben ik die ontkenningsfase nooit uitgekomen. Ik peins er niet over om anderen te vertellen over mijn autisme. Een jaar terug had ik een vriendin (een paar maanden langer dan usual) en zelfs zij wist het niet. Zij dacht ook dat ik gewoon naar school ging enzo en wist niks over dat ik eigelijk op een soort 'speciale school' zat. Op mijn diploma uitreiking wilde ik haar dus ook absoluut niet hebben, want dan zou ze wel realiseren hoe anders ik eigelijk echt was.
Inderdaad, de praktijk is altijd anders. Een echte omgeving vind ik veel leuker, een omgeving met andere ‘Aspergers’ is een laatste optie, een soort tweede keus als het andere niet lukt. Het enige voordeel is dat mensen met Asperger vaak (maar niet altijd) dezelfde financiële positie hebben. Het is over het algemeen gemakkelijker om met hen mee te komen dan met normale mensen. Het is niet gemakkelijk om te vertellen over je autisme. Het is gewoon niet hip he. Ik doe het in ieder geval niet naar vrouwen toe.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[...]
Contact in alle soorten en maten. :) Vrienden om een biertje mee te drinken, etc. Relatie zou ik ook wel willen. Lotgenoten contact lijkt mij wel wat maar dan moet wel een groep zijn die in een soortgelijke situatie als ikzelf zit. Anders ga ik mij alleen maar storen aan de rest.

Ex-collega's had ik contact mee. Contact totaal verwaterd.
Vind je het fijn om herkenning en erkenning te vinden, of zou je het nog leuker vinden om erkenning te krijgen van niet-lotgenoten? Contact is zoiets ongrijpbaars voor mensen met Autisme Spectrum Stoornis. Heb je je baan nog?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_89066995
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Inderdaad, de praktijk is altijd anders. Een echte omgeving vind ik veel leuker, een omgeving met andere ‘Aspergers’ is een laatste optie, een soort tweede keus als het andere niet lukt. Het enige voordeel is dat mensen met Asperger vaak (maar niet altijd) dezelfde financiële positie hebben. Het is over het algemeen gemakkelijker om met hen mee te komen dan met normale mensen. Het is niet gemakkelijk om te vertellen over je autisme. Het is gewoon niet hip he. Ik doe het in ieder geval niet naar vrouwen toe.

[..]

Vind je het fijn om herkenning en erkenning te vinden, of zou je het nog leuker vinden om erkenning te krijgen van niet-lotgenoten? Contact is zoiets ongrijpbaars voor mensen met Autisme Spectrum Stoornis. Heb je je baan nog?
Ja ik heb mijn baan nog. Erkenning van NT zou ook wenselijk zijn
14 SHADES OF GREY
pi_89069098
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:16 schreef robuust89 het volgende:

[..]

RAD als in, Radical, dude! Een ouderwetschen manier om te zeggen dat u het apprecieert :P
Oh op die fiets, ja het is een mooie :P, ik ben echt helemaal gek op die dingen.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')