Hoeft niet zozeer, het kan dat hij in de nieuwe parallelle wereld die vrouw sms't. waardoor het nog steeds plausibel is.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wel jammer van de verhaallijn dat de kwantummechanica eerst wordt gebruikt om aan te tonen dat er ontelbaar veel verschillende werelden zijn (wat dan nog een beetje conform de threorie is) en dat er op het einde middels een smsje of email contact wordt gemaakt tussen twee van die werelden (dat is dan weer jammer en gezocht).
Nee, hij maakt contact binnen het paralel universumquote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
en dat er op het einde middels een smsje of email contact wordt gemaakt tussen twee van die werelden (dat is dan weer jammer en gezocht).
Ey bedankt voor de spoiler héquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had de film beter gevonden als hij dood was gegaan.
Source Code [2011] [Let op: spoilers]quote:
Je mag er best kijken maar hier op eigen risico. Je kunt ook recensies lezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh, dus ik mag niet meer kijken of mensen een film goed vinden zonder spoiler, mkay
Dit, jammer genoeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen, hoe kan Stevens in Seans lichaam komen als Sean niet doodgaat. En wie zit er in dat halve lichaam van Stevens.
Nouja, de vraag is dan dus hoe kan Stevens uberhaubt in Seans lichaam komen. Elke keer als hij erin duikt ontstaat er een parallel universum.quote:
Hij wordt toch gekoppelt aan het brein van Sean en kan de laatste 8 minuten herbeleven. Eigenlijk ging het daar al mis, je kan iemands herinneringen niet aanpassen zoals ze dat in de film dedenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is dan dus hoe kan Stevens uberhaubt in Seans lichaam komen. Elke keer als hij erin duikt ontstaat er een parallel universum.
Alleen gaat hij normaal elke keer dood waardoor zijn leven in dat universum eindigt, maar het universum bestaat in principe wel.
Ja das waar. Maar dat is zo duidelijk niet mogelijk dat het geen discussie is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wordt toch gekoppelt aan het brein van Sean en kan de laatste 8 minuten herbeleven. Eigenlijk ging het daar al mis, je kan iemands herinneringen niet aanpassen zoals ze dat in de film deden.
Elke keer als Stevens erin duikt ontstaat inderdaad een nieuw parallel universum. Hij verandert immers de werkelijkheid door zijn veranderd gedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nouja, de vraag is dan dus hoe kan Stevens uberhaubt in Seans lichaam komen. Elke keer als hij erin duikt ontstaat er een parallel universum.
Alleen gaat hij normaal elke keer dood waardoor zijn leven in dat universum eindigt, maar het universum bestaat in principe wel.
De bom is op het eind NIET ontploft, Goodwin komt op haar werk, de ochtend van diezelfde dag en Stevens is nooit ingezet in de SourceCode. Dat is de realiteit. Stevens heeft wel Seans lichaam overgenomen. In dit universum krijgt Goodwin de SMS.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Stel nou dat ze toch in hetzelfde universum zitten en dat er daarom een sms kan worden verstuurd, hoe kan dan de bom zowel ontploft zijn als niet ontploft zijn? Want dát was de reden om het Source Code project te starten: het ontploffen van de trein .
Ah, ok. Ik dacht dat dezelfde dag weer van voor af aan begon.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De bom is op het eind NIET ontploft, Goodwin komt op haar werk, de ochtend van diezelfde dag en Stevens is nooit ingezet in de SourceCode. Dat is de realiteit. Stevens heeft wel Seans lichaam overgenomen. In dit universum krijgt Goodwin de SMS.
Dat klopt. Alleen in dit universum ontploft er geen bom, pakken ze de man en zn atoombom en is de source code niet nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht dat dezelfde dag weer van voor af aan begon.
Tnx
Hoe kun je die film na een half uur al afzetten...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef raptorix het volgende:
Goede film, inception vond ik maar niks, heb hem na een half uur afgezet. Ground Hog Day moet ik nog steeds een keer zien
Vond hem erg warrig, nog maar eens andere keer proberen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kun je die film na een half uur al afzetten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |