abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98256751
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nouja, de vraag is dan dus hoe kan Stevens uberhaubt in Seans lichaam komen. Elke keer als hij erin duikt ontstaat er een parallel universum.

Alleen gaat hij normaal elke keer dood waardoor zijn leven in dat universum eindigt, maar het universum bestaat in principe wel.
Hij wordt toch gekoppelt aan het brein van Sean en kan de laatste 8 minuten herbeleven. Eigenlijk ging het daar al mis, je kan iemands herinneringen niet aanpassen zoals ze dat in de film deden :').
pi_98268387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij wordt toch gekoppelt aan het brein van Sean en kan de laatste 8 minuten herbeleven. Eigenlijk ging het daar al mis, je kan iemands herinneringen niet aanpassen zoals ze dat in de film deden :').
Ja das waar. Maar dat is zo duidelijk niet mogelijk dat het geen discussie is.
Und ein frau ist ein frau
pi_98269162
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nouja, de vraag is dan dus hoe kan Stevens uberhaubt in Seans lichaam komen. Elke keer als hij erin duikt ontstaat er een parallel universum.

Alleen gaat hij normaal elke keer dood waardoor zijn leven in dat universum eindigt, maar het universum bestaat in principe wel.
Elke keer als Stevens erin duikt ontstaat inderdaad een nieuw parallel universum. Hij verandert immers de werkelijkheid door zijn veranderd gedrag.

Maar op het moment dat hij de sms stuurt moet Stevens wel in hetzelfde universum zitten als Goodwin. Lijkt me niet dat GSM-masten multi-universiair bereik hebben ;)

Stel nou dat ze toch in hetzelfde universum zitten en dat er daarom een sms kan worden verstuurd, hoe kan dan de bom zowel ontploft zijn als niet ontploft zijn? Want dát was de reden om het Source Code project te starten: het ontploffen van de trein. :s)
pi_98269736
Misschien/waarschijnlijk ontvangt Goodwin dat smsje ook in het andere univerum ;)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:58:31 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_98269921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

Stel nou dat ze toch in hetzelfde universum zitten en dat er daarom een sms kan worden verstuurd, hoe kan dan de bom zowel ontploft zijn als niet ontploft zijn? Want dát was de reden om het Source Code project te starten: het ontploffen van de trein . :s)
De bom is op het eind NIET ontploft, Goodwin komt op haar werk, de ochtend van diezelfde dag en Stevens is nooit ingezet in de SourceCode. Dat is de realiteit. Stevens heeft wel Seans lichaam overgenomen. In dit universum krijgt Goodwin de SMS.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_98270433
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

De bom is op het eind NIET ontploft, Goodwin komt op haar werk, de ochtend van diezelfde dag en Stevens is nooit ingezet in de SourceCode. Dat is de realiteit. Stevens heeft wel Seans lichaam overgenomen. In dit universum krijgt Goodwin de SMS.

Ah, ok. Ik dacht dat dezelfde dag weer van voor af aan begon.

Tnx :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:18:46 #32
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_98271043
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:07 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Ah, ok. Ik dacht dat dezelfde dag weer van voor af aan begon.

Tnx :)
Dat klopt. Alleen in dit universum ontploft er geen bom, pakken ze de man en zn atoombom en is de source code niet nodig.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:21:07 #33
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_98271175
Goede film, net gekeken :D
pi_99318803
Goede film, inception vond ik maar niks, heb hem na een half uur afgezet. Ground Hog Day moet ik nog steeds een keer zien :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_99319797
Ground Hog Day, goed hij was vermakelijk alleen de acteur vind ik niks ;').
pi_99320648
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:07 schreef raptorix het volgende:
Goede film, inception vond ik maar niks, heb hem na een half uur afgezet. Ground Hog Day moet ik nog steeds een keer zien :')
Hoe kun je die film na een half uur al afzetten...
pi_99320869
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kun je die film na een half uur al afzetten...
Vond hem erg warrig, nog maar eens andere keer proberen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_99320932
Dat komt door de intro waarschijnlijk :). Hij is toch vrij sterk.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:32:39 #39
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_99322003
Hieronder staat de reden, waarom ik het een geweldige film vind:

Michelle Monaghan ^)
Cute as a button!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_99323564
*fap fap fap*
  zondag 17 juli 2011 @ 10:49:10 #41
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_99572143
Onverwachte topper ^O^, die je bovendien nog even laat denken terwijl de aftiteling loopt.

Ik vond op IMDB de volgende (mogelijke) verklaring voor het e-mailtje en de verschillende multiverses. Denk dat dit een heel eind klopt.
Het herleven van de laatste 8 minuten moeten we gewoon aannemen als een SciFi plot-element.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 juli 2011 @ 11:31:34 #42
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_99572858
De hele film is een scifi plotelement natuurlijk, dat ie blijft leven in die man, die ws gewoon is verdwenen is wel een plothole vond ik
pi_99578612
Van mij mogen ze meer filhttp://i.fokzine.net/s/kwijl.gifms zoals inception en source code maken :9~
pi_100921507
Wat een toffe film!!! Inderdaad niet zo prentieus als Inception (Die film heb ik wel van genoten overigens) maar gewoon lekker recht toe recht aan Sc-Fi.

Gaaf met al die verschillende universes die dus geschapen zijn. En Michelle Monaghan is een super lekker ding.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')