bronquote:Wat vrijzinnig-democraten bindt is een gedeelde visie op de samenleving. Vrijzinnig, omdat iedereen de vrijheid moet hebben om zijn of haar eigen keuzes te maken. Democratisch omdat onze democratische rechtsstaat er één dien te zijn voor en door burgers. Vrijzinnig-democratie is ook het enige politieke gedachtegoed dat een brug slaat tussen enerzijds de verworvenheden van de open, vrije samenleving, waarin het individu de ruimte heeft om zijn leven naar eigen inzicht invulling te geven, en anderzijds de behoefte aan sociale samenhang, gebaseerd op waarden als rechtvaardigheid, pluriformiteit, respect, democratie en duurzaamheid.
Wat moet ik aanpassen in de OP dan? ik heb dat tekstje er al ingedaanquote:Op maandag 22 november 2010 00:44 schreef remlof het volgende:
TT iets aangepast voor de herkenbaarheid, pas de OP nog even aan Zolcon.
pff sterkte!quote:Op maandag 22 november 2010 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
Kga slapen, morgen om half 8 is de bus er
Daar ging het omquote:Op maandag 22 november 2010 00:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat moet ik aanpassen in de OP dan? ik heb dat tekstje er al ingedaan
11:00 is stukken beter ja. Heb morgen ook theorie examen voor de auto, hopelijk haal ik'm zodat ik met de auto naar school kan, al twijfel ik steeds meer aan een vrachtwagenrijbewijs. In het weekend rijden betaald donders goed.quote:Op maandag 22 november 2010 00:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pff sterkte!
Ik moet nu nog een half essay schrijven maar morgen pas om 11:00 op
Maak er nu een essay over dus enige waar ik nu mee bezig ben, vandaar de TTquote:Op maandag 22 november 2010 00:51 schreef Picchia het volgende:
Vrijzinnig-Democratisch. Hier moet ik dus zijn.
Veel succes! Als je net zoveel passie in het beantwoorden van de MP-vragen stopt als dat je hier in het bestrijden van links, dan haal je het welquote:Op maandag 22 november 2010 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
11:00 is stukken beter ja. Heb morgen ook theorie examen voor de auto, hopelijk haal ik'm zodat ik met de auto naar school kan, al twijfel ik steeds meer aan een vrachtwagenrijbewijs. In het weekend rijden betaald donders goed.
Mijn topicquote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een tt met Neo-conservatief erin!
Moet nog beginnen met leren, ik dacht namelijk dat het eind december wasquote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Veel succes! Als je net zoveel passie in het beantwoorden van de MP-vragen stopt als dat je hier in het bestrijden van links, dan haal je het wel
navondquote:
Jij bent lang weggeweest.quote:
Ook goedenavondquote:
Neocons zijn zo naughtiesquote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil een tt met Neo-conservatief erin!
Neocons zijn juist hartstikke coolquote:
Weekendje, valt wel mee dusquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:58 schreef GSbrder het volgende:
Een soort milde en lieve variant van libertarisme?
Soort van D'66 maar dan net iets andersquote:De vrijzinnig-democratische kernwaarden
> een open, democratische samenleving, waarin individuele vrijheid en sociale samenhang hand in hand gaan.
> een pluriforme samenleving, waarin de vrijheid van meningsuiting en de zelfbeschikking van lichaam en geest is gewaarborgd.
> een rechtvaardige samenleving, waarin iedereen ongeacht afkomst, sociale klasse, levensovertuiging of sexe gelijke kansen heeft om zichzelf naar eigen inzicht te ontwikkelen.
> een duurzame samenleving, waarin verantwoord wordt omgegaan met natuurlijke hulpbronnen en waarin natuur en milieu ook voor toekomstige generaties wordt behouden.
> een rechtvaardiger en veiliger wereld, waarin het internationale recht, wederzijds respect tussen culturen en een rechtvaardige welvaartsverdeling voorop staan.
Ameland is tof. Was er deze zomer nog een dagje. Was heerlijk weer toen. Dan is die boottocht echt heerlijkquote:Op maandag 22 november 2010 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weekendje, valt wel mee dus. Heb geprobeerd te integreren met de inboorlingen van Ameland
.
Wat een grenzeloze naïviteit staat er.quote:Op maandag 22 november 2010 01:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Soort van D'66 maar dan net iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |