Ik bedacht me net dat we ons kind natuurlijk al voor de gek houden hequote:
nee toch? Hij bestaat WELquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat we ons kind natuurlijk al voor de gek houden he
Mijn zoon heeft er 4 voor zijn verjaardag gekregen, 1 van ons en 3 van vrienden en die krengen waren niet goedkoopquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef rotsje het volgende:
ze zijn ook nog zo gek om te kijken voor haar.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, misschien geef ik mijn kinderen dan toch te weinig.die kunnen zich de kadootjes van 5 jaar geleden nog herinneren.
Overstappen op suprises gaan we volgend jaar doen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 50 euro niet per se overdreven, maar ik zou ook meer een maximum stellen. En natuurlijk niet voor het ene kind 5 euro en het andere 50, maar ik zou ook niet vinden dat ze voor precies hetzelfde bedrag kadootjes moeten krijgen.
Wij kijken naar wat ze nu moet hebben/kan gebruiken aan nieuw speelgoed. Iets waar ze aan toe is ter vervanging van wat dingen waar ze te groot voor is geworden. Misschien komen we dan duurder uit, misschien ook niet.
In het geval van TS zou ik misschien zelfs eens kijken of je niet al over kunt stappen op surprise. Minder uitgeven, meer lol en de kinderen zelf ook meer een idee van hoeveel geld er uitgegeven wordt. als ze toch beiden niet meer geloven, zou ik persoonlijk ook niet er van houden om ze dan voor 50 euro nog even extra kadoos te geven. Zeker niet als je niet eens echt iets kunt bedenken!
Dat dus... Hier wel het geluk dat Pepijn het eerste kind is, en ook nog eens in juli jarig.quote:Op maandag 22 november 2010 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 50 euro niet per se overdreven, maar ik zou ook meer een maximum stellen. En natuurlijk niet voor het ene kind 5 euro en het andere 50, maar ik zou ook niet vinden dat ze voor precies hetzelfde bedrag kadootjes moeten krijgen.
Wij kijken naar wat ze nu moet hebben/kan gebruiken aan nieuw speelgoed. Iets waar ze aan toe is ter vervanging van wat dingen waar ze te groot voor is geworden. Misschien komen we dan duurder uit, misschien ook niet.
quote:Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Lishe het volgende:
Ik heb alweer een Sint misser. Buzz Lightyear stond op eenzame hoogte op het verlanglijstje. Ik vond m veel te duur maar in Belgie gekocht voor 32 euro ipv 50, dus kon wel.
Vanmiddag in de auto: "Mam, ik ben niet meer verliefd op Buzz. "Ik perste er een heel chagerijnig "Sint kan niet oneindig wisselen met lijstjes "uit.
Die kan in de bak bij Jolina Ballerina waar ik vorig jaar stad en land voor af ging want oooooo, ze is zo mooi, die wil ik het allerliefste.
Volgend jaar ga ik 4 december en op is op.
Paar weken geleden patroon papier gekocht omdat ze een kasteel wilde tekenen en daaromheen overgetrokken poppetjes uit een boek. Van een paar meter overtrek(patroon) papier maakt ze dan een heel dorp. Creatief is ze zeker me dochter. Dus toen ze de Xoomy zag op de tv reclame wilde ze die wel heel graag.quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn zoons tekenen alleen maar, Xoomy is slechts overtrekken. Een kleurplaat vinden ze leuker.
Dat ze op school surprises maken (groep 5?) wil niet zeggen dat ze niet meer gelooft he. Tenzij jij het haar zo gezegd hebt.quote:Op maandag 22 november 2010 22:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Overstappen op suprises gaan we volgend jaar doen.
Voor de jongste is dit het eerste jaar dat ze op school ook een suprise moet maken en dat ze weet dat sint dus mama isWilde haar nog even laten wennen aan het idee, en zo toewerken naar een suprise en wat daar allemaal voor komt kijken qua geld en inkopen.
allemaal goed op "console"na voor iemand die pas 8 is.quote:Op maandag 22 november 2010 00:02 schreef Rekkie het volgende:
Speelgoed, chocolade letter, game console, spellen daarvoor, etc etc
Linkje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef rubje het volgende:
[..]
allemaal goed op "console"na voor iemand die pas 8 is.![]()
lees menig kinderpsychologen rapport maar na waarom vroeg met computers of consoles spelen slecht is voor een kind zijn opvoeding.
Komop, 8? Mijn zoon van 3 speelt al vaak op de computer samen met mij of we kijken filmpjes op youtube over brandweerauto's, dat is juist goed voor je kinderen. Een kind dat op zijn 8e niet achter een pc zit of achter een console loopt een achterstand op, mijn buurmeisje van 12 chat al met skype met haar familie in het buitenland en heeft een eigen laptop.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef rubje het volgende:
allemaal goed op "console"na voor iemand die pas 8 is.![]()
lees menig kinderpsychologen rapport maar na waarom vroeg met computers of consoles spelen slecht is voor een kind zijn opvoeding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |