abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89010920
Wij zijn ook al gauw 300 euro kwijt.

Ieder een (groot) lego pakket (star wars - toy story) en die zijn al rond de 100 euro
Een boek (20 euro)
een rubiks cube (15 euro)

middelste dus ook een lego pakket, een hotwheelsbaan en een leren lezen koffertje

jongste is nog geen jaar dus daar blijven de kosten wat lager vooralsnog ;)
  maandag 22 november 2010 @ 14:06:01 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89011539
Lily, vandaag nog gratis verzenden op BOL, en de lego is daar echt gunstig geprijsd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 22 november 2010 @ 14:06:07 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89011544
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Mijn zus die dokus die heeft dus voor 400 voor 2 kindeen cadeaus gehaald.. ik vind dat echt absurd :')
Dat gaat mij ook echt te ver...

Ik heb als doelbedrag ook ¤ 50,= met kerst krijgen ze nog 2 cadeautjes, waarvan 1 nuttig. En dan ook van mn ouders. Met Sinterklaas krijgen ze ook nog van mijn schoonouders iets.

Ik moet zeggen dat toen ik 1 kind had, die soms ook wel voor meer kreeg dan ¤ 50,=. Maar nu is dat echt ons doelbedrag. En het lukt redelijk goed!! <O)
Make love, not war ☮
pi_89011641
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Lily, vandaag nog gratis verzenden op BOL, en de lego is daar echt gunstig geprijst!
Ik heb al alles binnen!

Bij toysXL laatst lego; 3 voor de prijs van 2 (dus drie dure pakketten gekocht en maar twee hoeven betalen, jippie). Is het verjaardagscadeau voor D2 (is in januari jarig) ook al binnen 8-)
  maandag 22 november 2010 @ 14:12:05 #55
114177 Diaan73
pi_89011734
Dat was idd een leuke actie :Y Twan wilde echter alleen "gewone" lego.. en dat hadden ze bijna niet. -O-

Lennon is eind januari jarig, ik heb vorig jaar gemerkt dat heel veel speelgoed in de maand januari erg afgeprijst is, lekker kopen!!
Make love, not war ☮
pi_89012321
ToysXL is toch ontzettend duur in de Lego?

Hij zit bij ons vlakbij een witte speelgoedhal die ook Lego verkoopt en ik was eerst bij ToysXL en ben toen 2 km verder gereden naar die hal en was bij elkaar 40 euro goedkoper uit voor 3 dingen!

Hebben jullie ook gemerkt dat in september opeens al het speelgoed minimaal 10% in prijs omhoogging, zo absurd. Ze waren gewoon alles opnieuw aan het prijzen in de winkels. Viel me op omdat ik net een week daarvoor de cadeau's voor de verjaardag van mijn zoon kocht. Echt belachelijk en na kerst wordt het weer goedkoper.
  maandag 22 november 2010 @ 14:36:39 #57
114177 Diaan73
pi_89012527
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef richardrahl het volgende:

Hij zit bij ons vlakbij een witte speelgoedhal die ook Lego verkoopt en ik was eerst bij ToysXL en ben toen 2 km verder gereden naar die hal en was bij elkaar 40 euro goedkoper uit voor 3 dingen!

Hebben jullie ook gemerkt dat in september opeens al het speelgoed minimaal 10% in prijs omhoogging, zo absurd. Ze waren gewoon alles opnieuw aan het prijzen in de winkels. Viel me op omdat ik net een week daarvoor de cadeau's voor de verjaardag van mijn zoon kocht. Echt belachelijk en na kerst wordt het weer goedkoper.
Inderdaad belachelijk... maar op zich wel te begrijpen en de mensen kopen het toch wel..
Make love, not war ☮
pi_89012536
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:30 schreef richardrahl het volgende:
oh echt?

ik weet het eigenlijk niet maar de pakketten die ik nu gekocht heb waren "normaal" geprijsd, bij Bol zelfs nog iets duurder (en ik kreeg natuurlijk 3 voor de prijs van 2, dus dat ik helemaal super).

maar speelgoed is errug duur ja
pi_89012657
nou, die in Leeuwarden in iedergeval, maar misschien zijn de prijzen per vestiging verschillend (net zoals bij de mediamarkt). Maar met zo'n aanbieding ben je wel goedkoop uit hoor.

In Leeuwerden is de mazzelshop de plek om lego te kopen :P
pi_89012921
ik koop alles online..
pi_89022063
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef amaranta het volgende:
Ik zou je jongste iets van scrabble geven. Leuke leerzame spellen. Of spellen met oefenkaarten. Zo'n soort van computertje met allerhande kaarten. Vtech heeft leuke dingen.
Je oudste is te jong voor make-up.
Ze hebben een wii en doen daar veel spellen op.
12 jaar, eerste klas brugklas te jong voor make up :s)
Nagellak en mascara en soms in het weekend wat oogschaduw moet kunnen toch ?
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_89022213
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Is 12 te jong voor make-up?! :o Nou, dan ben ik voor galg en rad opgegroeid. ;(

Misschien vind je oudste nagallakjes ook wel leuk! Het nagellaktopic geeft misschien ook wel inspiratie dan.

Die Xoomy vonden ze hier geen kont aan. die heb ik ooit eens geleend van de speelotheek. Echt niks.
Qua spellen is er natuurlijk van alles. Dat kan je denk ik zelf het beste inschatten. Hier zijn de snelle, relatief makkelijk te pakken spellen het populairst. Kaartspellen, maar ook rivercrossing en rushhour.
Dus Xoomy is niks aan. Me dochter tekent wel graag.
Idd. de kaartspellen en spellen die niet te lang duren worden hier het meest gepakt.
pi_89022303
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
50 euro!! :o Wat een bedrag! Geen wonder dat er dan na een paar jaar niks meer te geven over blijft.
Of ben ik de enige kniepert hier? :@
Echt, vindt je dat teveel?
Wat kan je nog kopen voor minder. Een simpel spel is al snel 20 tot 30 euro.
pi_89022516
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:55 schreef ClintOosthout het volgende:

[..]

Wat een onzin, mijn buurjongetje is vorige maand 5 of 6 geworden. Van zijn ouders kreeg hij voor een dikke 100,- euro aan lego én zo'n nintendo ds geval.
Van mij kreeg hij zo'n lullig plastic verrekijker en een zaklampje. Mag je één keer raden waar hij de hele dag mee speelt. :D
Hoe gelukkig ze dan zijn met een zaklamp en een verrekijker is mooi om te zien dan.
Met Sint besteed ik meestal 50 euro per kind en met verjaardag net hoe het uitkomt maar meestal tot 100 euro.
En als ze iets willen wat ver boven de 100 euro uit komt, sparen/betalen ze mee.
pi_89022696
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:08 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb al alles binnen!

Bij toysXL laatst lego; 3 voor de prijs van 2 (dus drie dure pakketten gekocht en maar twee hoeven betalen, jippie). Is het verjaardagscadeau voor D2 (is in januari jarig) ook al binnen 8-)
Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan, toen hadden ze ook die actie met 3 halen twee betalen.
Gelijk voor Sint en verjaardag in januari van jongste playmobil ingeslagen.
  maandag 22 november 2010 @ 19:38:34 #66
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89025008
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:46 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Echt, vindt je dat teveel?
Wat kan je nog kopen voor minder. Een simpel spel is al snel 20 tot 30 euro.
kruidvat had laatst nog veel spellen goedkoop.

wij kopen het hele jaar door. aanbiedingen(rommelmarkten, speelgoedbeurzen) in de gaten houden dan ben je snel klaar en lekker goedkoop. ik vraag altijd zoveel mogelijk spullen die ze kunnen gebruiken of wat ze leuk vinden.

wij hebben in dec. ook een kind dat jarig is.
dit jaar was haar verjaardagscadeau lekker makkelijk een prinsessenlaptop(die was nog als nieuw voor 1 euro op de rommelmarkt) daarbij krijgt ze een kleine gitaar omdat ze daar graag op speelt. kan ze samen met mijn moeder spelen. :)
pi_89025041
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:48 schreef lily het volgende:
ik koop alles online..
ik ook.

Die van ons krijgen dit jaar gezamenlijk een slee. Die wilde ik vorig jaar al kopen tijdens de sneeuwtijd maar toen waren ze of uitverkocht of ineens de dubbele prijs 8)7

En ze krijgen ieder apart nog iets 'groots'. Morris lego en Lis playmobil.
Wat ik zelf vorig jaar heel erg zonde vond waren alle 'goedkopere' kado's die ze kregen van familieleden. Die houden ervan om van hun budget zoveel mogelijk spul te kopen want 'dat vinden de kinderen zo leuk!'
Het gevolg was dat die dingen dan ook snel stuk gingen of gewoon helemaal niet werkten. Zoals de sjoelbak die niet sjoelde of zo'n electrisch hengelspel met kikkertjes. Dan heb ik dus liever dat men 1 kwalitatief goed kado koopt, daar hebben ze veel meer aan. En volgens mij hoeft dat niet perse duur te zijn. De Hema heeft geweldige dingen vind ik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 22 november 2010 @ 20:43:26 #68
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_89027858
Ik heb alweer een Sint misser. Buzz Lightyear stond op eenzame hoogte op het verlanglijstje. Ik vond m veel te duur maar in Belgie gekocht voor 32 euro ipv 50, dus kon wel.
Vanmiddag in de auto: "Mam, ik ben niet meer verliefd op Buzz. " :'( Ik perste er een heel chagerijnig "Sint kan niet oneindig wisselen met lijstjes "uit.
Die kan in de bak bij Jolina Ballerina waar ik vorig jaar stad en land voor af ging want oooooo, ze is zo mooi, die wil ik het allerliefste.
Volgend jaar ga ik 4 december en op is op.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 22 november 2010 @ 20:50:36 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89028295
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Dus Xoomy is niks aan. Me dochter tekent wel graag.
Idd. de kaartspellen en spellen die niet te lang duren worden hier het meest gepakt.
Mijn zoons tekenen alleen maar, Xoomy is slechts overtrekken. Een kleurplaat vinden ze leuker. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 22 november 2010 @ 20:58:00 #70
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_89028610
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:43 schreef Lishe het volgende:
Ik heb alweer een Sint misser. Buzz Lightyear stond op eenzame hoogte op het verlanglijstje. Ik vond m veel te duur maar in Belgie gekocht voor 32 euro ipv 50, dus kon wel.
Vanmiddag in de auto: "Mam, ik ben niet meer verliefd op Buzz. " :'( Ik perste er een heel chagerijnig "Sint kan niet oneindig wisselen met lijstjes "uit.
Die kan in de bak bij Jolina Ballerina waar ik vorig jaar stad en land voor af ging want oooooo, ze is zo mooi, die wil ik het allerliefste.
Volgend jaar ga ik 4 december en op is op.
ow die jolina ballerina daar is ze me al een jaar gek om aan het maken. :X
ik negeer dat gewoon. ze heeft mijn ouders bijna zover gekregen. maar nu op het laatste moment moeten mijn ouders van haar een elektrische auto of iets dergelijks kopen. ze zijn ook nog zo gek om te kijken voor haar. :')
  maandag 22 november 2010 @ 21:10:20 #72
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_89029208
quote:
Ik las het ja :D. Mijn dochter heeft een geheugen als een olifant, dat hoef ik bij haar echt niet te proberen :').
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Licht Ontvlambaar maandag 22 november 2010 @ 21:16:11 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89029512
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:10 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik las het ja :D. Mijn dochter heeft een geheugen als een olifant, dat hoef ik bij haar echt niet te proberen :').
Dat zou ik ook niet spits krijgen hier... En sowieso, lekkere levensles.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89029545
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet spits krijgen hier... En sowieso, je kind voor de gek houden, lekkere levensles.
ja dat dus :o
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 22 november 2010 @ 21:17:59 #75
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89029593
Ik zou me schuldig voelen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')