quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
ptvr. heel verhaal getypt, nergens terug te lezen.
Dat dus ...heel verhaal getypt van wel 20 zinnen en is weg ?quote:
Dat vraag ik me af he, waarom de toevoeging 'leerzaam'? Een spel is toch voor de leuk?quote:
toen ik 7 werd kreeg ik een Gameboy pocket van mijn papa :>. Met alleen maar Engelse spellen erbij. Ik ben ook half engels maar dit heeft toch heel erg geholpen met het schrijven en praten van Engels. Ja mijn spelling is niet echt het beste van het beste maar ik doe toch mijn best hiervoor.quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af he, waarom de toevoeging 'leerzaam'? Een spel is toch voor de leuk?
Die zijn voor jezelf ook leuk, natuurlijk met de uitbreidingssetten voor rushhour erbij, er zijn trouwens nu ook rushhours van een ander merk die groter zijn , oh oh, ik ben verslaafd aan die spellenquote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ook rivercrossing en rushhour.
Uiteraard, maar vang je niet twee vliegen in een klap als je ook wat leert van dat leuke, leerzame spel?quote:Op maandag 22 november 2010 10:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af he, waarom de toevoeging 'leerzaam'? Een spel is toch voor de leuk?
Niet. Je hebt sowieso een jongeren editie.quote:Op maandag 22 november 2010 10:07 schreef richardrahl het volgende:
Scrabble speel je vanaf je 13e ongeveer.
Is er geen leuken bordspellenwinkel zoals deze in de buurt? Daar is zoveel leuks te vinden: http://www.spellekijn.nl/spellekijn-t-2.html
Mijn kinderen zijn een stuk jonger.
Nee, jij bent geen kniepert, maar ik merk wel dat als ik kijk naar wat ik graag wil geven ik snel in de buurt kom van dit bedrag. En natuurlijk weet ik dat Marktplaats geduldig is en dat er ook zal leuke dingen tweedehands te krijgen zijn, maar wat dat betreft ben ik dan echt een muts. Ze krijgen al zo veel doorgeschoven, dat ik vind dat ik de cadeautjes toch wel nieuw mag kopen. Fleur krijgt bijvoorbeeld dit jaar verstelbare schaatsen. Die krengen kosten 34,95. Dan zit je met een paar kleine cadeautjes erbij al gauw aan die 50 euro. Verder krijgt ze namelijk een muziekdoosje (met opberglaadjes), een leesboek en nog een knutselding. Niet veel qua hoeveelheid, maar wel qua geld. In de schoenen zit een maximum van 5 euro aan waarde en ook dat lbijft beperkt tot 4x. Maar goed dat is dan toch ook weer 20 euro maximaal. Dus uiteindelijk ben ik toch behoorlijk wat geld kwijt met sinterklaas. Dat is ook de reden waarom ik goed kijk naar wat ik ze wil geven. Rotzooicadeautjes krijgen ze hier niet meer. Dan maar saai. De sloffen die ze in hun schoen kregen waar ze superblij mee en dragen ze nu elke dag. Dat heb ik liever dan iets waar ze 5 minuten mee spelen...quote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
50 euro!!Wat een bedrag! Geen wonder dat er dan na een paar jaar niks meer te geven over blijft.
Of ben ik de enige kniepert hier?![]()
Nee hoor, nog een kniepert hierquote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
50 euro!!Wat een bedrag! Geen wonder dat er dan na een paar jaar niks meer te geven over blijft.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, ik vind make up ( voor je gezicht) op je 12de nergens voor nodig. Ik sta elke keer perplex als ik de wasbeertjes uit groep 8 al opgemaakt zie elastieken.
Wat wil je dan, speelgoed van een paar euro wat na 2/3 weken of niet meer aangekeken wordt of kapot is?quote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |