tvpquote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef tuintegel het volgende:
en ik vergeet er gewoon 210 bij te zetten
Mijne gaat om 0400 af;( ga zo naar bedquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik de negeer de topictitel sowiesoWil er pas morgenochtend achterkomen als mn wekker afgaat
*struisvogel*
Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon potquote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laat je het weten als ik iets kan betekenen
quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon pot
zo koud is het toch niet??quote:Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen
TTNiet alle mannen zijn t zelfde he..
Zit er zaagsel in zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff ik word ook ff wakker met een houten hoofd.
Maar 7 uur slaap? Ik kan me de tijd niet heugen dat ik 7 uur sliep. Als ik er eens 4 ononderbroken slaap, is het veel. Niet dat ik daarover klaag, eigen keuzequote:Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen
TTNiet alle mannen zijn t zelfde he..
hhmm.. arelaxt!!quote:Op maandag 22 november 2010 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou we hebben op kantoor ook alweer een briljante maandagmorgen.
Ik start me computer op, maakt ie ineens geen verbinding tussen belangrijke programma's die ik nodig heb om teksten klaar te zetten en pagina's op te maken. Afgelopen vrijdag is IT-mannetje geweest, dus die gebeld met WTF heb je gedaan. Hij alles nagelopen en alles zou gewoon moeten werken, dus ligt het ws aan de programma's zelf.
Mn baas andere toko opgebeld die het programmabeheer doet...blijken ze failliet te zijnVandaag was hun laatste dag en ze zijn van alles aan het afsluiten...waaronder ws onze licenties, dus dat gaat lekker!
Nouja als ik vandaag en morgen niets kan doen qua artikelen klaarzetten, hebben we woensdag lege pagina'squote:Op maandag 22 november 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hhmm.. arelaxt!!
nouja.. dan moet je maar razende reporter buiten kantoor zijn vandaag.. ( en morgen en overmorgen.. etc.. )
Volkomen logischquote:Op maandag 22 november 2010 17:29 schreef WheeleE het volgende:
Snapt iemand de logica hiervan? Een aanvraag voor een aanpassing in mijn nieuwe huis, met mijn 06-nummer als contact. De gemeente belt mij netjes daar op, so far so good. Vandaag belt er zo'n klusjojo naar mijn oude, vaste nummer, wat ik dus nergens in de aanvraag heb opgegeven, om een afspraak te maken. "Ja dat nummer heb ik doorgekregen.".
Prutsers.
Ik dacht dat ik alle variaties van kromme denkwijzen en achtelijke figuren al wel had gehad en verwerkt. Ik ben van het gezegde "Eerst zien, dan geloven.". Eerst wil ik zien dat hij met de juiste dingen binnenkomt en ze op de juiste plek schroeft, zonder dat ik hem hoef te corrigeren.quote:
Wees blij dat het leven niet compleet voorspelbaar isquote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alle variaties van kromme denkwijzen en achtelijke figuren al wel had gehad en verwerkt. Ik ben van het gezegde "Eerst zien, dan geloven.". Eerst wil ik zien dat hij met de juiste dingen binnenkomt en ze op de juiste plek schroeft, zonder dat ik hem hoef te corrigeren.
Ja hallo, ik ken wel leukere verrassingen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees blij dat het leven niet compleet voorspelbaar is
Kijk, wat een goed nieuws!quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Onder jullie zijn een paar lieverds die altijd de ins en outs van mijn afvalperikelen willen weten. Dus speciaal voor jullie: 1 kilo eraf, in totaal nu 6,5
Ach een beetje baileys, chocolade en straciatella ijs, wat Rose en het wordt een fijne avond!quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
Op naar de eerste tien al! Dat is 1 maat kleiner toch? Top!
Ik vind jullie berichtjes ook lief en Barretje zo een avond lijkt me leuk maar dan wel zodra ik mijn humor weer terug gevonden heb.. Dat is een stuk leuker!
kennelijkquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Gaan we het dan toch meemaken dat Natalee Holloway "gevonden" is.....???
pyjama party!quote:Op dinsdag 23 november 2010 06:16 schreef GotC het volgende:
Barretje en tt: ik wil ook! Chick Flick enzo <3
Respectquote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Onder jullie zijn een paar lieverds die altijd de ins en outs van mijn afvalperikelen willen weten. Dus speciaal voor jullie: 1 kilo eraf, in totaal nu 6,5
'quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
Op naar de eerste tien al! Dat is 1 maat kleiner toch? Top!
Nais!!!quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Is het voor de baas? Regel een hotel de avond vantevorenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@LC: goed gedaan, keep it up!
Wat een mensen zijn er toch...ik heb dus geen examen kunnen doen. Ondanks dat ik maarliefst drie uur vantevoren in de auto sprong vonden mensen het toch nodig om op elkaar te knallen en zodoende te zorgen voor een stilstaande file. Je kan goddomme maar één kant op namelijk naar voren, kwestie van ogen open houden.... ohhh wat ben ik kwaad!!! Nu zit ik dus weer op mijn werk... zwaar over de pis. Ben er helemaal klaar mee!
Ga ik de volgende keer wel doen ja....quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het voor de baas? Regel een hotel de avond vantevoren
Man ik ging om kwart voor zeven weg... om negen uur stond ik bij afslag gouda/boskoop? dus toen maar teruggegaan.....quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef WheeleE het volgende:
Sommige automobilisten zijn inderdaad behoorlijke prutsers. Men presteerde het vanmorgen om zowel op de A12 richting Utrecht, als op de omrijroute, de A4, op elkaar te knallen. Met lange, lange stilstaande files tot gevolg.
Gelukkig ben ik niet op de A12 achter aangesloten, maar de A4 op en over de N11 gegaan. Heeft met een half uurtje extra gekost, maar dat is beter dan de waarschijnljik anderhalf uur op de A12..
hoe ver moest je rijden dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ga ik de volgende keer wel doen ja....
Kolerequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Man ik ging om kwart voor zeven weg... om negen uur stond ik bij afslag gouda/boskoop? dus toen maar teruggegaan.....
Ik moest naar Amersfoort (95km)...moest daar om half tien/ kwart over negen zijn. Ben om half zeven kwart voor zeven gaan rijden. Om negen uur stond ik nog bij Gouda. (nog 69 te gaan) en ben toen maar omgedraaid.quote:
Dat dacht ik dus ook. Heb dan ook echt moeite om me in te houden als mensen hier op het werk nu doodleuk zeggen; had je eerder weg moeten gaan....... Net alsof je vantevoren weet dat men op elkaar gaat klappen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef WheeleE het volgende:
Amersfoort had je in een normale ochtendspits wel moeten redden als je om half zeven vertrekt. Ruim zelfs.
En nu zit ik hier nog steeds vol agressie mezelf op te naaien..... Ik kan in januari, februari en maart weer opnieuw maar ik heb er even helemaal mijn buik van vol. Dat gaat op zijn vroegst maart worden.... ff het hoofdje leeg krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:43 schreef Flappekz het volgende:
RB, dat is flink klote man...en nu?
Ik moet vandaag op school een presentatie doen, is de helft van mn eindcijfer van dit vak....maar ik ben er zooooooooo vreselijk niet klaar voor. Maarja, da's mn eigen schuld...
Ik zal straks met tafeltennis alles eruit gooien.... maar of ik dan accuraat speel is een tweedequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Misschien moet je ff gaan bowlen.. Om al die negatieve energie eruit te gooien
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:29 schreef MissMSX het volgende:
Extra respect voor LC. Die had gewoon een enoooooooooooooorme schaal met heeeeeeeeeeeeel veel snoepgoed voor d'r neus op tafel staan en ze heeft er zo goed als niets van gegeten
succes met de touchscreenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:45 schreef tuintegel het volgende:
Zo ik blijf editen met de iPad, misschien toch maar mijn bril opdoen
ja het typen , gaat wel . er zit alleen zo een ruk spellingsprogramma inquote:
Voorbodequote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Het hagelt
Nouja het is iig nog geen sneeuw
Ik hoef niet overal bij te zijn hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Altijd leuk zo'n theemeetWas het niets voor Necta?
Ik zie jou echt als de 'moeder van de gezelligheid'.... vaag hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hoef niet overal bij te zijn hoor
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie jou echt als de 'moeder van de theeleuterij'.... vaag he
Winterquote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Flikker op met je winterbrrrrrrr Hier met die zomer!
Zomer is lekker. Winter is lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Flikker op met je winterbrrrrrrr Hier met die zomer!
Nou ok, een echte vorstdag mét blauwe lucht en zon is wel te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zomer is lekker. Winter is lekker.
Alles wat er tussenin zit....bah... Dus eigenlijk zo'n 360 dagen per jaar
Je gaat op stap??quote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is pas woensdag... maar ik weet nu al dat ik dit weekend eens flink los ga
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, je onderschrift? Vrouwtje theelepel? Hoezo dat?
TT en jij hebben wel heul veul binnenpretjes, minimeets enzo!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb even een binnenpretje
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef GotC het volgende:
[..]
TT en jij hebben wel heul veul binnenpretjes, minimeets enzo!
Of 1 van de weinige die jij wil meeten?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]betrapt
Whehehe TT is gewoon tof en 1 van de weinige die mij durft te meeten![]()
Ik heb veel gemeetquote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Of 1 van de weinige die jij wil meeten?Hoor je nooit iets zeggen over anderen meeten dus
Goed goed, viel gewoon wel op enzoquote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb veel gemeetVoornamelijk uit het DH topic
en zoveel zie ik TT niet, laatste keer was bij de bowlingmeet
Volgens mij staat dat er al sinds het begin als onderschriftquote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed goed, viel gewoon wel op enzo
Maar goed, de reden waarom ik vroeg 'waarom vrouwtje theelepel?' is omdat er iemand op Fok ook zo heet
Vrouwtje Theelepel staat er al sinds het begin inderdaad en wat betreft de andere zin:quote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, je onderschrift? Vrouwtje theelepel? Hoezo dat?
Dat hou ik allemaal niet bij hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat er al sinds het begin als onderschrift
Ah vandaarquote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Vrouwtje Theelepel staat er al sinds het begin inderdaad en wat betreft de andere zin:
Ik en A_A hadden op msn over spreekwoorden en ik maakte deze van : Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel. Niks bijzonders maar in het gesprek was hij wel komisch
.
Dat wordt watquote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kans zit er wel in ja... wil er even een 'ouderwets' RB avondje van maken
Met de vrouwtjes?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Het is pas woensdag... maar ik weet nu al dat ik dit weekend eens flink los ga
Laat papa maar schuivenquote:
Heb je niet een leidinggevende die dat laatste kan zeggen?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:59 schreef WheeleE het volgende:
Tja, het hangt hier tussen het vreemdgaan veroordelen en medelijden vanwege het overlijden in. Wat ik tussen de regels door heb kunnen opmaken was het al twee jaar ofzo gaande, dus het verdriet snap ik opzich wel, als je iemand verliest die closer is dan je eigen vrouw. Maar na zo'n tijd vind ik het voor dat gedoe op kantoor eigenlijk wel genoeg.
Ik kan alleen niet gaan zeggen "Zo is het wel genoeg, stop eens met zielig doen.".
Bullshit, volgens mij hebben er al heel wat mensen uit dit topic jou gemeetquote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]betrapt
Whehehe TT is gewoon tof en 1 van de weinige die mij durft te meeten![]()
Ik iig al 2 keer teveelquote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bullshit, volgens mij hebben er al heel wat mensen uit dit topic jou gemeet
Eerlijk... ja dat hou ik bij....dwz ik sla het makkelijk opquote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet bij hoorJij wel?
Ga je mee?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat wordt wat, laat je weten waar je heen gaat
'tjes' weet ik nietquote:
Goed afgerondquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Laat papa maar schuiven![]()
gemeen maar zo'n voorzet kan ik toch niet laten liggen?
Maar niet een minimeetquote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bullshit, volgens mij hebben er al heel wat mensen uit dit topic jou gemeet
ADO - AZ, 5 december. Ga je mee?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer is er weer vrije verkoop voor een thuiswedstrijd?
Wanneer heb je tijd danquote:
Ik ga hooguit een clubkaart halen....geen seizoenskaartquote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd dan
Ik roep al sinds begin van het seizoen dat ik een seizoenskaart ga halen maar komt er steeds maar niet van
Via HTM konden we met grote korting een kaart halen maar sinds de geldkraan bij HTM dicht is gaat dat dus ook niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga hooguit een clubkaart halen....geen seizoenskaart
Ah fuck, dan is 't Sinterklaasquote:Op woensdag 24 november 2010 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ADO - AZ, 5 december. Ga je mee?
ook naar de vrouwtjes kijken??quote:Op woensdag 24 november 2010 20:47 schreef tuintegel het volgende:
ik moet even kijken hoe ik me voel maar misschien wil ik wel mee R_B
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb even een bleeghmoment maar ik kan er niet helemaal de vinger opleggen waarom..
de tijd van het jaar..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb even een bleeghmoment maar ik kan er niet helemaal de vinger opleggen waarom..
Haha nee ik grap er hier wel altijd over en ik kan een vrouw echt heel mooi vinden , maar val er niet op .quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ook naar de vrouwtjes kijken??
nee!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef nectarientje het volgende:
Ik begin een beetje Sinterklaasmoe te worden.. merkte vanmiddag in de stad dat ik bijna agressief reageerde op zo'n man met accordeon die een vals sintliedje speelde![]()
TT, heeft mini nog antwoord gekregen op haar vraag over de verjaardag van de pietjes?
Gheghe, geen slapende mini's wakker maken dusquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef tuintegel het volgende:
nee!. Ze heeft het er ook niet meer over gehad en dat scheelt
Oooh blehquote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef nectarientje het volgende:
Nee, bleeghquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Haha nee ik grap er hier wel altijd over en ik kan een vrouw echt heel mooi vinden , maar val er niet op .
Zoals jij , jou vind ik ook een mooie vrouw , net als de vrouw van A_A maar ik zal je nooit achterna zitten hoor
* Barretje80 is erbij!!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Lovechild het volgende:
Zegguh...is er niet toevallig iemand in voor een kerst(periode) meet?
Ik wil zó graag eens een tafel vol lekker eten met toffe mensen eraan en dan oeverloos ouwehoeren, spelletjes doen, kerstliedjes zingen terwijl de sneeuw gestaag valt
Jij hebt dus een half werkende gaydar?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik durf het niet echt om achter vrouwen aan te gaan.. van mannen zie je wel dat ze homo zijn.. maar bij vrouwen..
mweh... ik heb het ook niet door als mannen meer intresse in me hebben hoor..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij hebt dus een half werkende gaydar?
uhuh! Zeker als je geen chocola in huis hebt.. Straks maar eens op m'n strip kijken, denk dat ik volgende week weer eens aan de beurt benquote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef Lovechild het volgende:
Ja, het is bleh om je bleegh te voelen
nee? Zou je het willen dan ? Enneh lovechild , ik vind meeten altijd leuk maar die 2 dagen zitten best vol alquote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik durf het niet echt om achter vrouwen aan te gaan.. van mannen zie je wel dat ze homo zijn.. maar bij vrouwen..
Ik stem ook voor een kerstachtige meet iets!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:03 schreef Lovechild het volgende:
Zegguh...is er niet toevallig iemand in voor een kerst(periode) meet?
Ik wil zó graag eens een tafel vol lekker eten met toffe mensen eraan en dan oeverloos ouwehoeren, spelletjes doen, kerstliedjes zingen terwijl de sneeuw gestaag valt
en kerst avond?? de 24 ste dus..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nee? Zou je het willen dan ? Enneh lovechild , ik vind meeten altijd leuk maar die 2 dagen zitten best vol al
Ik heb vreselijk de schurft aan opzitten met kerst! Nu ontkwam ik er afgelopen jaren niet altijd aan om (schoon)ouderloos de kerst door te komen maar dit jaar lijk ik een aardige poging te gaan doenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef Lovechild het volgende:
Echt, ik ben Sinterklaasfan maar dat haalt het nog niet bij kerst. Ik ben zo'n een of andere Disney/BH 90201/Friends sucker waar je dat plaatje van fantastische kerstdagen nog weleens kon zien. Ik kijk er altijd weer naar uit en ieder jaar valt het tegen. Toen ik het huis uitging zei ik nl al dat ik van kerst geen verplichting ging maken van de ene dag bij die ouders en de andere dag bij die. Ik wilde ook de keus hebben om met andere mensen die dagen door te brengen. Maar die andere mensen doen altijd wel de familie"verplichtingen".
Het hoeft wat mij betreft ook niet echt mét de kerst hoor. Ervoor bijv. vind ik ook prima. Die boom staat er bij de meesten toch alquote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en kerst avond?? de 24 ste dus..
Kerstavond kan ik wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en kerst avond?? de 24 ste dus..
ohh.. en willen.. bi-schierig noemen ze dat toch??
Daarom zette ik verplichtingen al tussen aanhalingstekens omdat er natuurlijk ook zat mensen zijn voor wie het helemaal geen verplichting is om met familie de kerst door te brengen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:10 schreef tuintegel het volgende:
helaas ik ook ... alhoewel tweede kerstdag heb ik beloofd met een groepje meiden lekker te gaan eten , dus dat is geen familieverplichting ... eerste Kerstdag bij mijn ouders , dus dat is dan wel een verplichting...
Gelukkig heb ik mijn broer daar en samen kunnen we verschrikkelijke lol hebben.
Oh geloof me ... zonder mijn broer... zou het een verplichting zijn..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daarom zette ik verplichtingen al tussen aanhalingstekens omdat er natuurlijk ook zat mensen zijn voor wie het helemaal geen verplichting is om met familie de kerst door te brengen.
Wat gaat er mis?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:10 schreef Lovechild het volgende:
Ja, daar was ik mee bezig maar dat werkt ook niet helemaal zoals ik het wil. Maar dat kan aan mij liggen hoor
* MissMSX hersens kraaktquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef Lovechild het volgende:
Ik ga gewoon met heel veel geduld proberen.
Het is misschien een beetje suf maar ik ben mijn verzameling aan het invoerenIk spaar geboortekaartjes en buiten dat ik ze in principe inplak, doe je daar niet zoveel mee. Dus nu wil ik ieder kaartje in dat document invoeren: geboortedatum, naam kindje. En dan per datum, zodat ik straks ook zie op welke dag de meeste kinderen geboren worden. En zodat ik uiteindelijk mijn kaartjes kan tellen! Ik heb geen idee hoeveel ik er heb, ik schat zo'n 1500.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX hersens kraakt
Je mist er nog een in je collectie of niet?
Gaan we regelenquote:
Ja, nu dus welquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh dat is leuk! Moeders doet dat ook al sinds weet ik niet hoe lang. Die leest ze ook regelmatig terug, doe jij dat ook?
Is het ook jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ha leuk![]()
Ik vind het altijd net een cadeautje, een kaartje krijgen.
Hoe cool is dit? Een collectors item!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, nu dus wel
Degenen die ingeplakt zitten heb ik al een tijdje niet meer gezien maar ik heb er ook heel veel los en die zie ik regelmatig ja
Mijn meest bijzondere kaartje is trouwens die van het eerste kind van Linda de Mol. Er was toen een of ander tv-programma, geen idee meer waar dat over ging, en je kon een kaartje van haar kopen. Heb ik 50 gulden voor betaald. Maar goed, was ook de enige keer dat ik een kaartje niet kreeg.
Ja gaaf he?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoe cool is dit? Een collectors item!
Flauw van dat adres. Alsof niet iedereen weet waar ze woontquote:Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja gaaf he?
Haar adres is er wel uitgesneden (geen gat hoor) maar ik vind het toch heel stoer.
Hadden ze toen geen tip-ex?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja gaaf he?
Haar adres is er wel uitgesneden (geen gat hoor) maar ik vind het toch heel stoer.
Nou ik vond dat toentertijd ook wel flauw, was heus niet van plan haar te gaan stalken.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Flauw van dat adres. Alsof niet iedereen weet waar ze woont
Haha, blijkbaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hadden ze toen geen tip-ex?
ik sliepquote:Op donderdag 25 november 2010 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het sneeuwt![]()
Hoewel er nog niks blijft liggen
Wij gaan vanavondquote:Op donderdag 25 november 2010 08:59 schreef WheeleE het volgende:
Gisteravond in de HMH bij Jeff Waynes War of the Worlds gezet. Was gaaf!
Zat op rij 5, lekker vooraan dus. Mooi decor, mooie effecten, en gewoon natuurlijk een gave uitvoering van de muziek.
Wel laat thuis, dus nu met een extra sterke bak koffie voorbereiden op een dag vergaderen...
ah, had ik het toch goed! Ik dacht al dat jullie hier ook naartoe zouden gaanquote:
Ik las bananennieuwsquote:Op donderdag 25 november 2010 09:07 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik alweer naar bed?Gisteravond lekker vroeg gaan slapen maar een paar uur extra zou toch wel fijn zijn. Ik hou van mijn bed
GotC, is er nog banennieuws?
Nu heb ik dat liedje weer in m'n hoofdquote:
Nog niets positiefs iig...quote:Op donderdag 25 november 2010 09:07 schreef nectarientje het volgende:
Mag ik alweer naar bed?Gisteravond lekker vroeg gaan slapen maar een paar uur extra zou toch wel fijn zijn. Ik hou van mijn bed
GotC, is er nog banennieuws?
Yup, allemaal zitplaatsen. Niet dat ik ooit sta bij een concert (pun intendedquote:Op donderdag 25 november 2010 09:09 schreef Atreidez het volgende:
In de HMH klinkt zelfs de muziek van Nana Mouskoeri prachtigWas t allemaal zitten dan? Dat vond ik nl. zelf dan weer niets toen ik er was met een concert van Bluf, met een of ander orkest.
misschien even een datum prikker er uit gooien?? voor de week voor kerst en de week tussen kerst en oud en nieuw?? dan staat de kerstboom toch nog steeds???quote:Op donderdag 25 november 2010 09:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nog niets positiefs iig...
Over de kerst-achtige-meet ... wij kunnen kerstavond sowieso niet
Grappenmakerquote:Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef WheeleE het volgende:
Yup, allemaal zitplaatsen. Niet dat ik ooit sta bij een concert (pun intended).
Het is nog niet uitverkocht geloof ik, dus als er nog mensen willen gaan, zeker doen!
morgenavond Faithless in AHOY!!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
GrappenmakerIk wacht wel even af voor wat meer uptempo.. Volgende feestje is pas volgende week, kan ik me weer misdragen met 80s en 90s party in loco
Ga je dan weer je inmiddels beruchte dansmoves maken?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Atreidez het volgende:
GrappenmakerIk wacht wel even af voor wat meer uptempo.. Volgende feestje is pas volgende week, kan ik me weer misdragen met 80s en 90s party in loco
Zijn hier filmpjes van??quote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga je dan weer je inmiddels beruchte dansmoves maken?
Volgens mij zorgt At er wel voor dat die er niet zijnquote:
Humbug.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgens mij zorgt At er wel voor dat die er niet zijn
ik kom bij je eten!!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:37 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga vanavond zelf pizza makenStraks even bedenken wat ik er allemaal op wil.
Datumprikker lijkt me goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien even een datum prikker er uit gooien?? voor de week voor kerst en de week tussen kerst en oud en nieuw?? dan staat de kerstboom toch nog steeds???
(bij ons blijft ie staan tot 6 jan)
ohh ik wil wel organiseren hoor!!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Datumprikker lijkt me goed.
Ga jij organiseren (wegens beschikbaar stellen van je huiskamer)?
Bij ons staat de boom meestal ook tot 6 jan
Bah!! nee toch.... dat lijkt me zo erg om te zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef GotC het volgende:
Bwuh, ik zag vandaag een baby gereanimeerd worden op werk..![]()
!
Die ogen keken me precies aan..quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bah!! nee toch.... dat lijkt me zo erg om te zien.
Nee geen idee. Collega en ik stonden even vol verbazing te kijken. Ongelofelijk dat de deur vd reanimatiekamer trouwens open stond, dat terzijdequote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef tuintegel het volgende:
jeetje Gotc , dat is minder! Weet je hoe het is afgelopen?
Ogossiequote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef GotC het volgende:
Bwuh, ik zag vandaag een baby gereanimeerd worden op werk..![]()
!
en ze mag kopen wat ze wil toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:30 schreef Flappekz het volgende:
Om de pijn te verzachten neem ik d'r zo mee naar IKEA
Dat dan weer niet. Kon dat maar....dan gingen we vast niet naar IKEA, maar naar andere winkelsquote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
en ze mag kopen wat ze wil toch?
kon dat maar is al een heel lief antwoord, dan gun je het haar welquote:Op donderdag 25 november 2010 17:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Kon dat maar....dan gingen we vast niet naar IKEA, maar naar andere winkels
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
kon dat maar is al een heel lief antwoord, dan gun je het haar wel.
Och ikea heeft ook leuke meubels en spullen hoor!
Wat is dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef GotC het volgende:
*kuch*Morgen om 11 uur Lowlands kaartjes te koop! *kuch*
Heb je ook de griep te pakken?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef GotC het volgende:
ik ooi em nog even door het topic..quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh ik wil wel organiseren hoor!!
iedereen die rondom kerst * zin heeft in een gezellig avondje samen met soep , gluhwein en spelletjes (?!?!) even een PM ..
* rondom kerst = 17 dec - 6 jan
dan krijgen we hier vast een linkje rond 11 uur ??quote:Op donderdag 25 november 2010 21:50 schreef GotC het volgende:
Ik hoop het niet! Ik kan pas vanmiddag een kaartje kopen. Lijkt me ook sterk hoor, zoveel in 1 dag.quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:46 schreef Barretje80 het volgende:
zou Lowlands ineen dag uitverkocht raken??
ennuh.. morguh!
Goed om te horen!quote:
Ohja, WOTW!quote:
www.lowlands.nl ?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan krijgen we hier vast een linkje rond 11 uur ??
Alleen maar online.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Atreidez het volgende:
Ja, goeie vraag, kan je online kopen?
At ligt al voor het postkantoor ondertussenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
www.lowlands.nl ?
[..]
Alleen maar online.
In zn slaapzakquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
At ligt al voor het postkantoor ondertussen
Allebei!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb gister de meest boeiende opening van een vergadering ooit gehad
Een 10 minuten durende interactie met elkaar of je van oliebollen met of zonder rozijnen houdt.....
quote:Let op: De wachtrij voor dit evenement zit vol, dus u keert nu terug naar onze home pagina
We hebben het maximaal aantal gebruikers voor dit evenement bereikt. Probeer het over een paar minuten alstublieft opnieuw.
bananen of ananasflappen?quote:
Vandaar dat het nu al in de voorverkoop gaat, normaal pas in maart oid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Lovechild het volgende:
Hihi, waar ik met die Lowlandsverkoop wel aan moet denken is dat Flapp aangaf dat het hem niet boeide dat er bezuinigd ging worden op cultuur. Vast niet bedacht dat Lowlands ook onder cultuur zou vallenNiet dat ik de discussie opnieuw wil aanzwengelen hoorOverigens hoorde ik dat ze overwegen het vanaf volgend jaar 'circus' te noemen omdat er voor oa circussen geen btw-verhoging geldt. Slim
En hem boeit het niet, maar mij welquote:LOWLANDS 26 NOVEMBER OM 11:00 IN DE VERKOOP
Het kabinet-Rutte heeft definitief besloten de BTW op cultuurkaarten te verhogen van 6% naar 19%. Daarom gaat Lowlands in 2010 in de verkoop. Op deze manier kun je nog van het lage BTW-tarief profiteren totdat de verhoging daadwerkelijk is doorgevoerd. Scheelt je toch snel zo'n ¤20,-!
Ik snap het helemaal hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Vandaar dat het nu al in de voorverkoop gaat, normaal pas in maart oid.
[..]
En hem boeit het niet, maar mij wel
Of 8quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dan drink je drie biertjes minder en is het verschil weer rechtgetrokken
Hoor alleen maar goeie dingen daaroverquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:36 schreef Atreidez het volgende:
Ik hoor goeie dingen over Soldaat van Oranje trouwens, die performen in een loods op Valkenburg vliegveld geloof ik
Jaja, maar wel gebruik maken van die extra vroege Lowlandsverkoopquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:48 schreef Flappekz het volgende:
Mijn mening over de bezuinigingen op cultuur blijft onveranderd hoor
Ja, anders zijn ze uitverkocht he...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jaja, maar wel gebruik maken van die extra vroege Lowlandsverkoop![]()
Terecht hoor...
Inderdaad luxequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef GotC het volgende:
Zolang de zorg/veiligheid/onderwijs maar beter worden/blijven. De rest is..tsja..luxe?
Ja, echt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef GotC het volgende:
Zolang de zorg/veiligheid/onderwijs maar beter worden/blijven. De rest is..tsja..luxe?
Hehequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, echt?
Theater en aanverwanten vind ik ook echt luxe hoor. Maar een bibliotheek bijv niet. Als ik boeken alleen maar kon kopen dan waren mijn kinderen op onderwijs aangewezen om met boeken in aanraking te komen vrees ik.
Nou ja, ik weet het ook niet goed. Het is vooral gevoelsmatig dat ik er zo'n moeite mee heb, ik heb er verder ook geen verstand van
Yep!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
fucking hell... 2 uur??
In de cultuurdiscussie zal ik me maar niet gaan mengen....
Preciesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Twee uur is echt niet normaal. De omzet is bijna tien miljoen waar ze dan ook nog extra rente over kunnen vangen.... die doen echt goede zaken!
Of alleen lowbudget bandjes inzetten, lokale talentenjachten, nick en simon, dries roelvink enzo want jullie hebben de kaartjes toch al gekochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:52 schreef GotC het volgende:
En ze kunnen al lekker snel leuke bandjes gaan reserveren
Dat weet je toch? Of word ik nou seniel en hebben we het hier niet over gehad?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef tuintegel het volgende:
vertel , ben je nu wel of geen zwarte piet morgen?
Yeeh for Wheeleequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef WheeleE het volgende:
Okay, iedereen rustig. Geen paniek! Ik heb net door fervent blijven proberen toch een LL-ticket kunnen scoren*pwew*
Ohh LC!! ik heb hier nog wel een doos vol met kinder boeken..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, echt?
Theater en aanverwanten vind ik ook echt luxe hoor. Maar een bibliotheek bijv niet. Als ik boeken alleen maar kon kopen dan waren mijn kinderen op onderwijs aangewezen om met boeken in aanraking te komen vrees ik.
Nou ja, ik weet het ook niet goed. Het is vooral gevoelsmatig dat ik er zo'n moeite mee heb, ik heb er verder ook geen verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |