tvpquote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef tuintegel het volgende:
en ik vergeet er gewoon 210 bij te zetten
Mijne gaat om 0400 af;( ga zo naar bedquote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik de negeer de topictitel sowiesoWil er pas morgenochtend achterkomen als mn wekker afgaat
*struisvogel*
Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon potquote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laat je het weten als ik iets kan betekenen
quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Doe ik , lief van je en ook van RB , ik kom hier gewoon af en toe spammen dat mannen kut zijn , misschien word ik wel gewoon pot
zo koud is het toch niet??quote:Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen
TTNiet alle mannen zijn t zelfde he..
Zit er zaagsel in zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pfff ik word ook ff wakker met een houten hoofd.
Maar 7 uur slaap? Ik kan me de tijd niet heugen dat ik 7 uur sliep. Als ik er eens 4 ononderbroken slaap, is het veel. Niet dat ik daarover klaag, eigen keuzequote:Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef Atreidez het volgende:
Zit verrassend scherp op me werk vandaag, na toch maar 7 uur slaap.. Alleen die kou, en dan zeggen ze dat er vrijdag weleens 15cm sneeuw kan liggen
TTNiet alle mannen zijn t zelfde he..
hhmm.. arelaxt!!quote:Op maandag 22 november 2010 12:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou we hebben op kantoor ook alweer een briljante maandagmorgen.
Ik start me computer op, maakt ie ineens geen verbinding tussen belangrijke programma's die ik nodig heb om teksten klaar te zetten en pagina's op te maken. Afgelopen vrijdag is IT-mannetje geweest, dus die gebeld met WTF heb je gedaan. Hij alles nagelopen en alles zou gewoon moeten werken, dus ligt het ws aan de programma's zelf.
Mn baas andere toko opgebeld die het programmabeheer doet...blijken ze failliet te zijnVandaag was hun laatste dag en ze zijn van alles aan het afsluiten...waaronder ws onze licenties, dus dat gaat lekker!
Nouja als ik vandaag en morgen niets kan doen qua artikelen klaarzetten, hebben we woensdag lege pagina'squote:Op maandag 22 november 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hhmm.. arelaxt!!
nouja.. dan moet je maar razende reporter buiten kantoor zijn vandaag.. ( en morgen en overmorgen.. etc.. )
Volkomen logischquote:Op maandag 22 november 2010 17:29 schreef WheeleE het volgende:
Snapt iemand de logica hiervan? Een aanvraag voor een aanpassing in mijn nieuwe huis, met mijn 06-nummer als contact. De gemeente belt mij netjes daar op, so far so good. Vandaag belt er zo'n klusjojo naar mijn oude, vaste nummer, wat ik dus nergens in de aanvraag heb opgegeven, om een afspraak te maken. "Ja dat nummer heb ik doorgekregen.".
Prutsers.
Ik dacht dat ik alle variaties van kromme denkwijzen en achtelijke figuren al wel had gehad en verwerkt. Ik ben van het gezegde "Eerst zien, dan geloven.". Eerst wil ik zien dat hij met de juiste dingen binnenkomt en ze op de juiste plek schroeft, zonder dat ik hem hoef te corrigeren.quote:
Wees blij dat het leven niet compleet voorspelbaar isquote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alle variaties van kromme denkwijzen en achtelijke figuren al wel had gehad en verwerkt. Ik ben van het gezegde "Eerst zien, dan geloven.". Eerst wil ik zien dat hij met de juiste dingen binnenkomt en ze op de juiste plek schroeft, zonder dat ik hem hoef te corrigeren.
Ja hallo, ik ken wel leukere verrassingen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees blij dat het leven niet compleet voorspelbaar is
Kijk, wat een goed nieuws!quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Onder jullie zijn een paar lieverds die altijd de ins en outs van mijn afvalperikelen willen weten. Dus speciaal voor jullie: 1 kilo eraf, in totaal nu 6,5
Ach een beetje baileys, chocolade en straciatella ijs, wat Rose en het wordt een fijne avond!quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
Op naar de eerste tien al! Dat is 1 maat kleiner toch? Top!
Ik vind jullie berichtjes ook lief en Barretje zo een avond lijkt me leuk maar dan wel zodra ik mijn humor weer terug gevonden heb.. Dat is een stuk leuker!
kennelijkquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Gaan we het dan toch meemaken dat Natalee Holloway "gevonden" is.....???
pyjama party!quote:Op dinsdag 23 november 2010 06:16 schreef GotC het volgende:
Barretje en tt: ik wil ook! Chick Flick enzo <3
Respectquote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Onder jullie zijn een paar lieverds die altijd de ins en outs van mijn afvalperikelen willen weten. Dus speciaal voor jullie: 1 kilo eraf, in totaal nu 6,5
'quote:Op maandag 22 november 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
Op naar de eerste tien al! Dat is 1 maat kleiner toch? Top!
Nais!!!quote:Op maandag 22 november 2010 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Is het voor de baas? Regel een hotel de avond vantevorenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@LC: goed gedaan, keep it up!
Wat een mensen zijn er toch...ik heb dus geen examen kunnen doen. Ondanks dat ik maarliefst drie uur vantevoren in de auto sprong vonden mensen het toch nodig om op elkaar te knallen en zodoende te zorgen voor een stilstaande file. Je kan goddomme maar één kant op namelijk naar voren, kwestie van ogen open houden.... ohhh wat ben ik kwaad!!! Nu zit ik dus weer op mijn werk... zwaar over de pis. Ben er helemaal klaar mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |