Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Ja maar, hij was 26.. ik bedoel je komt allemaal nieuwe mensen tegenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.
Hij zei dat hij werd uitgelachen in de sportschool omdat hij zo mager was door de gespierde gasten.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik snap niet, hij werd uitgelachen om wat? Zijn uiterlijk? Zijn houding?
Ew dat is wel naar.. sowieso mensen uitlachenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij zei dat hij werd uitgelachen in de sportschool omdat hij zo mager was door de gespierde gasten.
En hij vertelde me nog dat hij keihard werd uitgelachen door een meisje die hij wel leuk vond toen hij eindelijk genoeg moed had om er op af te stappen. Vervolgens werd hij dagelijks uitgelachen door haar en haar vriendinnen als hij in hun buurt kwam.
Soms word ik nog zwetend wakker omdat ik hem geen advies heb gegeven.
Als je dit topic leest is het toch niet zomaarquote:Op woensdag 24 november 2010 23:27 schreef Radioheart het volgende:
ja, vooral zomaar antidepressiva nemen. Zoek een betere psychiater.
Ja mensen kunnen echt vervelend zijn. Ik ben zelf naar een heel andere stad verhuisd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ben hier nooit meer gepest. Op de middelbare school kun je niet om de pestkoppen heen, hier hoef je mensen nooit meer te zien als je dat wilt.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar, hij was 26.. ik bedoel je komt allemaal nieuwe mensen tegenlijkt me echt raar als die nieuwe mensen je ook meteen gaan pesten enzo.. Heel naar eigenlijk, dat mensen zó kinderachtig zijn....
Ik studeer nu informatica en daar lopen ook van die types rond dus. Niemand die ze uitlacht overigens, iedereen word in zijn/haar waarde gelaten. Er lijken wel twee van dat soort types te bestaan: de superonzekere en de superarrogante (wat misschien ook onzekerheid is).quote:Op woensdag 24 november 2010 23:30 schreef speknek het volgende:
Ik heb overigens Informatica gestudeerd, dus ken er wel een paar zoals TS, en moet zeggen dat het niet onmogelijk is op latere leeftijd nog een vriendinnetje te krijgen.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
Als je stelselmatig gepest wordt is daar vaak wel een reden voor.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrentquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat naar de hoeren gaan ook niet zou helpen om 'de druk van de ketel' te halen, immers zit de druk nog steeds op de ketel om een normale relatie aan te gaan en seks te hebben met iemand die iets anders verwacht dan een groen briefje. Ik bedoelde meer dat hij zichzelf in de statistische groep zag die als maagd ging sterven.
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrent.
Zelfbescherming.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik studeer nu informatica en daar lopen ook van die types rond dus. Niemand die ze uitlacht overigens, iedereen word in zijn/haar waarde gelaten. Er lijken wel twee van dat soort types te bestaan: de superonzekere en de superarrogante (wat misschien ook onzekerheid is).
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.
naar links links rechts rechts auw verkeerde gat!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |