quote:Op zondag 21 november 2010 21:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ik van flesvoeding nog meer de stress in ga, ze drinkt nu ook die 2 flesjes die ze eigenlijk echt op moet drinken zelden netjes op. Meestal gaat er net de helft in ofzo.
Niet snel genoeg geedit dusquote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef Mereltje het volgende:
Ah alweer geedit. Hier vana vond papfles was geen succes, merk dat ze meer wil drinken. Morgenochtend maar weer wat meer melk in de eerste fles.
Vanochtend was ze wat vroeg wakker dus dacht laat ik het eens proberen, ze is alweer 4,5 maand. Maar laat het toch voorlopig nog maar even zitten en ga proberen haar wat meer melk te geven.quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Niet snel genoeg geedit dusKrijgt ze een papfles om langer te slapen of zo?
Maar wel een geruststelling dat ze gewoon groeit! Toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:38 schreef Solagratia het volgende:
Amy sliep van 23:00 tot 5:00. Al een stuk beter dan het 1:00, 4:00, 7:00 van de laatste tijd.
Haar voeten zijn volgens mij ook zo'n 8/9 cm.
We gingen net wegen bij CB. Nu is ze 185 gram aangekomen sinds vorige week. Zal ook wel komen doordat ze net een voeding binnen had. Maar het is allang beter dan 60 gram in bijna een maand. Ze kreeg dus echt te weinig binnen de laatste tijd. Ze heeft ook een stuk meer plasluiers en haar poepluiers zijn niet meer groen. Jammer dat het ons niet lukte met de borst (of misschien wel als ik nog langer had geprobeerd) maar ze groeit nu in elk geval goed. Hopelijk slaat het nu niet door dat ze straks 15 kilo weegt met 6 maanden
Dat is gewoon prima, hoor! Elise was tussen 4-8 weken ruim een kilo aangekomen en tussen 8-12 weken 800 gram. Dat is dus steeds minstens 200 gram per week maar daarmee is ze behoorlijk bovengemiddeld. Volgens mij doet jouw meisje het nu dus harstikke goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:38 schreef Solagratia het volgende:
We gingen net wegen bij CB. Nu is ze 185 gram aangekomen sinds vorige week. Zal ook wel komen doordat ze net een voeding binnen had. Maar het is allang beter dan 60 gram in bijna een maand.
Wat lief zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Orea het volgende:
Ik weet weer helemaal dat mijn meisje goed terecht gaat komen bij het KDVze belden net even om te vragen hoe het met ons ging! En dat ze ernaar uit kijken om mijn meisje op te vangen vanaf januari!! Warm bad idee!
Doen wat er goed voelt voor jou! Babies kun je niet verwennen... Heeft ze behoefte aan veel tegen mama, kun je daar best aan toegeven. Maar je kleintje heeft ook de pech dat ze niet de eerste is en dus zal ze ook moeten leren dat ze af en toe even moet wachten. Dat klinkt heel hard, maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Help!! Ik geloof dat ik een mama-monstertje aan het kweken ben...
Ze wil niet in haar bedje slapen, niet in de wagen slapen, alleen maar bij mama... in de draagdoek slaapt ze echt binnen een minuut. Wat moet je daar nou mee...
(ze wil ook heel veel drinken vandaag, misschien heeft dat ermee te maken, maar gisteren was het ook al... en ik word het nu wel een klein beetje zat, ook al is het zoo gezellig en lief zo'n lijfje tegen je aan, want ik heb er nog drie rondlopen...)
Nog tips? of is dit gewoon weer één van die fases(ik ben het 'Oei ik groei' boek kwijt, weggegeven geloof ik..) ze is nu bijna drie weken dus nog zo piepjong vind ik!
Lekker bij je houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:42 schreef Suzanna het volgende:
Help!! Ik geloof dat ik een mama-monstertje aan het kweken ben...
Ze wil niet in haar bedje slapen, niet in de wagen slapen, alleen maar bij mama... in de draagdoek slaapt ze echt binnen een minuut. Wat moet je daar nou mee...
(ze wil ook heel veel drinken vandaag, misschien heeft dat ermee te maken, maar gisteren was het ook al... en ik word het nu wel een klein beetje zat, ook al is het zoo gezellig en lief zo'n lijfje tegen je aan, want ik heb er nog drie rondlopen...)
Nog tips? of is dit gewoon weer één van die fases(ik ben het 'Oei ik groei' boek kwijt, weggegeven geloof ik..) ze is nu bijna drie weken dus nog zo piepjong vind ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |