Nice!quote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef Blobje het volgende:
Afgelopen zaterdagmiddag:
Foto 1
[ afbeelding ]
Je witbalans goed instellen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van mijn kant. Hoe krijg je (evt zonder bewerking) die rode gloed er wat minder in?
Exposure stond nu op 0.6 en apenture op 1.8. Iso was wel te hoog zag ik later, namelijk 800.
Ik vind ze leuk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef penny-wise het volgende:
Sneeuw is soms klote als je moet rijden maar het levert altijd mooie plaatjes op..
Vanmiddag ook maar ff de camera gepakt
De hond vindt de sneeuw ook geweldig..
[ afbeelding ]
Die foto's werken dus allemaal voor geen meter... Alleen de laatste is zichtbaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:46 schreef mwaterl het volgende:
1.[ afbeelding ]
2.[ afbeelding ]
3.[ afbeelding ]
4.[ afbeelding ]
dan werkt jou pc voor geen meter want ik zie ze zonder problemenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die foto's werken dus allemaal voor geen meter... Alleen de laatste is zichtbaar.
Is het al in je opgekomen dat het probleem is verholpen nadat ik mijn post heb geplaatst? Je ziet in mijn quote duidelijk dat de afbeeldingen linken naar niet werkende URL's.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef loecje het volgende:
[..]
dan werkt jou pc voor geen meter want ik zie ze zonder problemen
Geen antwoord op je vraag, maar ik vind die rode gloed erin juist heel mooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van mijn kant. Hoe krijg je (evt zonder bewerking) die rode gloed er wat minder in?
Exposure stond nu op 0.6 en apenture op 1.8. Iso was wel te hoog zag ik later, namelijk 800.
ik had de foto's gezien toen ze gepost werden en de linkjes in jou post doen heb bij mij ook nog steeds.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is het al in je opgekomen dat het probleem is verholpen nadat ik mijn post heb geplaatst? Je ziet in mijn quote duidelijk dat de afbeeldingen linken naar niet werkende URL's.
Controleer dat eerst eens, voordat je met een agressieve reactie komt en mijn pc de schuld geeft.
@mwaterl: vooral #3 vind ik erg tof.
Ik kreeg ook kruisjes, niks mis met je computer dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is het al in je opgekomen dat het probleem is verholpen nadat ik mijn post heb geplaatst? Je ziet in mijn quote duidelijk dat de afbeeldingen linken naar niet werkende URL's.
Controleer dat eerst eens, voordat je met een agressieve reactie komt en mijn pc de schuld geeft.
@mwaterl: vooral #3 vind ik erg tof.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Vorig jaar gemaakt, toen er wél blauwe lucht was haha.
Haha super, toen ik de foto liet zien aan vrienden zeiden die meteen; daar moet je een superman-cape omheen shoppen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:00 schreef Dya het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!
Om te beschrijven en laten zien wat ik dacht toen ik die eerste foto van je hond zag..
(en ik hoop dat je het niet erg vind, anders moet je het zeggen!)
[ afbeelding ]
Superdog saves the day! :p
Hm goede, die stond nu op automagisch.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Geen antwoord op je vraag, maar ik vind die rode gloed erin juist heel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorig jaar gemaakt, toen er wél blauwe lucht was haha.
Vandaag was die erquote:Op zondag 5 december 2010 00:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die blauwe luchten mis ik ook nog steeds dit jaar inderdaad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |