Zou inderdaad mooi zijn. Mis daarvoor alleen de apparatuur en de locatie is geurtechnisch ook niet helemaal oké... Ik stond bovenop een een of andere andere fermentatietank van een enthousiast in bedrijf zijnde rioolwaterzuivering.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je zou vanuit die hoek een tiltshift timelapse moeten maken
Zou je hem kunnen resizen naar max 1024? Groter mag niet op 't forumquote:Op donderdag 2 december 2010 00:59 schreef robsssss het volgende:
Mooie fotos zie ik voorbijkomen
Ik ben nog niet zo lang bezig met fotograferen, deze heb ik vandaag gemaakt:
[ afbeelding ]
Hahah dan zou ik het maar zo laten inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 12:56 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Zou inderdaad mooi zijn. Mis daarvoor alleen de apparatuur en de locatie is geurtechnisch ook niet helemaal oké... Ik stond bovenop een een of andere andere fermentatietank van een enthousiast in bedrijf zijnde rioolwaterzuivering.![]()
En dat allemaal om 06:30 uur op een nuchtere maag...
Beide 'Grote versie' links leiden naar dezelfde fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
[ afbeelding ]
Grote versie
Ietwat donker, maar kan dat niet beter belichten vanaf het balkon![]()
Mag niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou je hem kunnen resizen naar max 1024? Groter mag niet op 't forum
Nee, max breedte is 1024. (de forumbreedte is sowieso minder dan 1024, dus ook bij 1024 wordt 'ie geresized en krijg je zo'n randje)quote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mag niet?
Je krijgt een rood randje eromheen omdat het geresized wordt, maar het mag gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |