Een héle hoopquote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat alle categorien zijn
Een UI met de tekst van de gewonne categoriequote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik kan weeer eens wat winnen
Haha, ineens nog maar 10 vakjesquote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
Vorig jaar had je er echt teveel omdat FOK! 10 jaar bestond... dit jaar zullen het er een stuk minder zijn.
YEAH!quote:Op zondag 21 november 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een UI met de tekst van de gewonne categorie
Meest kinky UIquote:Op zondag 21 november 2010 16:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, ik kan weeer eens wat winnen
Het waren er ook wel erg veel ja.quote:Op zondag 21 november 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
De inzendingen vielen toen ook erg tegen
Ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het waren er ook wel erg veel ja.
Misschien dat de helft een leuk aantal isBen benieuwd
Greys is idd ook leukquote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook
Grey's vind ik ook een leuke mod trouwensdie is niet genomineerd.
Greys heeft er vorig jaar ook meerdere gewonnenquote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook
Grey's vind ik ook een leuke mod trouwensdie is niet genomineerd.
WELKON?quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Lutte het volgende:
Ik vind Greys leuk, en Opa.Bakkebaard en Benny en Renesite en en en... Er zijn er eigenlijk maar twee die ik niet moet.
Dan moet je die legen!quote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik wil je best PM'en maar mijn inbox is vol dus je kunt niks terugsturen.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys heeft er vorig jaar ook meerdere gewonnenIn alle categorieën had ik zowat op haar gestemd als ik het goed herinner.
Is een pokkewerk op de iPod, op de computer is het met twee klikjes gedaan. Wordt vanavond dus.quote:
Mirjam is van LIF geloof ik.quote:Op zondag 21 november 2010 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik ken niet zoveel mods eigenlijk. In CUL zit er ook een die ik leuk vind, Mirjam of MissHobje geloof ik. Verder weet ik niet echt wat er leeft
Heul niet... ik kan je gewoon PMenquote:Op zondag 21 november 2010 16:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik wil je best PM'en maar mijn inbox is vol dus je kunt niks terugsturen.
Ik zwerf al 8 jaar rond op Fok dus ik ken wel wat namen waarop ik wil stemmen qua users/mods/categorieënquote:Op zondag 21 november 2010 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik ken niet zoveel mods eigenlijk. In CUL zit er ook een die ik leuk vind, Mirjam of MissHobje geloof ik. Verder weet ik niet echt wat er leeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |