Jij wordt dan eigenaar van TAL, en vervangt Danny, dus je gaat van mod naar wat andersquote:
Stem op Symph campagnequote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
Wel sneu voor Symph, die valt er nu net buiten
Ik heb op Symphie gestemd, maar dat is te weinig denk ik...quote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
Dan stemt hij op Danny want die is dan modquote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wordt dan eigenaar van TAL, en vervangt Danny, dus je gaat van mod naar wat anders
Achja... Benny noemt Symphonic wel in zijn bedankspeech!quote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan stemt hij op Danny want die is dan mod
Jáá, uitstekend ideequote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achja... Benny noemt Symphonic wel in zijn bedankspeech!
Tuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Achja... Benny noemt Symphonic wel in zijn bedankspeech!
Ik had nog niet gestemd. Ach Symph weet dat hij geliefd isquote:
Vanaf 1 december hebben we ook weer FOK!verkiezingen, dan stem ik wel weer op 'mquote:Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had nog niet gestemd. Ach Symph weet dat hij geliefd is
Ik zat vroegah op het Viva-forumquote:Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, Danny vervalt gewoon hoor. TAL only aan het roer
Daarom. En hij heeft een paardquote:Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had nog niet gestemd. Ach Symph weet dat hij geliefd is
De derde feministische golf?quote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat vroegah op het Viva-forumen daar hadden we echt een revolutie op een gegeven moment. Splinterbeweging. Ander forum opgericht. Heeft een half jaartje gedraaid en toen was het over
Wat is dat?quote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf 1 december hebben we ook weer FOK!verkiezingen, dan stem ik wel weer op 'm
wat houd(t) dat in dan?quote:Op zondag 21 november 2010 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf 1 december hebben we ook weer FOK!verkiezingen, dan stem ik wel weer op 'm
Is er ook een leukste nieuwkomer? Want dan ga ik vast zieltjes winnen!quote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beste/leukste/verveelendste/kutste user, mod, topic ed.
Ik weet niet precies wat alle categorien zijnquote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is er ook een leukste nieuwkomer? Want dan ga ik vast zieltjes winnen!
Ah op die toerquote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, ik kan weeer eens wat winnenquote:Op zondag 21 november 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |