Misschien dat de titel Wie heeft de tofste FOK! Sint Avatar van 2010 in Wie heeft de tofste FOK! feestdagen Avatar van 2010?quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef ry4life het volgende:
Ik had meer aanmeldingen verwacht
Zie zoveel leuke sintava's
Sint is altijd minder animo voor helaas...quote:Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef shiznuts het volgende:
Die wedstrijd kómt nog (eentje voor kerst bedoel ik).
Tenminste, dat is de planning en traditie meen ik
Ik zal je een handje helpen door mensen te PMen waar ik een leuke sint UI zie.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Adelante het volgende:
17 stuks nu, vorig jaar 18 deelnemers.
Morgen de laatste nominatiedag, ik wil die 18 halen
Promoot maar mee, ik ga de SC's af en zal KLB eens motiveren
Ja nu mocht het eindelijk van hemquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:07 schreef Adelante het volgende:
Zijn begeleider heeft hem nog niet ingeschreven dit jaar
Heb je in het avatardesigntopic wel gespamd?quote:
Kheb wat mensen gespamd waar ik een avatar voor gemaakt hebtquote:
Dit wordt mijn inzendingquote:
Mensen moeten eerst nog stemmen hè.quote:
Dat is wel wat is op te maken uit de OP.quote:
Die is er zodra Adelante dit topic dichtgooit en naar het nieuwe topic linkt denk ik.quote:
Oki.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die is er zodra Adelante dit topic dichtgooit en naar het nieuwe topic linkt denk ik.
Voor 5 december?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die is er zodra Adelante dit topic dichtgooit en naar het nieuwe topic linkt denk ik.
NOU EN, AANMAKEN DAT TOPIC.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Adelante het volgende:
Komt, net pas thuis sinds vanmorgen 6 uur
Welkom thuisquote:Op woensdag 1 december 2010 23:04 schreef Adelante het volgende:
Komt, net pas thuis sinds vanmorgen 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |