quote:
hij is leukquote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dit veel te foute dancenummertje toch stiekem wel een heel geil dansnummertje.![]()
Ik heb ook wel zin om uit eten te gaan, maar Utrecht is 3000 km.quote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin om uit eten te gaan maar niemand die mee wil of kan, dus dan maar bestellen ofzo
Like a G6quote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ik vind dit veel te foute dancenummertje toch stiekem wel een heel geil dansnummertje.![]()
Ik kan het niet laten om als ik door het huis loop terwijl dat nummer opstaat erbij te dansen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Like a G6![]()
gisteren keihard gedraaid in de auto
waar zit je dan?quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om uit eten te gaan, maar Utrecht is 3000 km.
Roland 808quote:Op zondag 21 november 2010 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ik kom vanaaf nog wel in U, maar dat duurt nog wel ffquote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zin om uit eten te gaan maar niemand die mee wil of kan, dus dan maar bestellen ofzo
Echt een donders lekker nummer. Probeer ook de Disco Fries remix.quote:Op zondag 21 november 2010 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Like a G6![]()
gisteren keihard gedraaid in de auto
Ik zat gister dan ook heel raar achter het stuurquote:Op zondag 21 november 2010 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten om als ik door het huis loop terwijl dat nummer opstaat erbij te dansen.
Ik ben dus zo'n type die dan in de auto meezingt en danst, en dan heel rare blikken krijg van mensen bij stoplichten. Leuker nog, mensen tegenkomen bij de stoplichten die het ook doen.quote:Op zondag 21 november 2010 16:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat gister dan ook heel raar achter het stuur
quote:Op zondag 21 november 2010 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Geniaalquote:Op zondag 21 november 2010 16:03 schreef Kreator het volgende:
Dit is pas een monsterhit:
http://www.dumpert.nl/med(...)tin_s_beaver_ii.html
oh you so funnyquote:
Dr. Dre is een baas.quote:Op zondag 21 november 2010 16:05 schreef Graseter het volgende:
Waarom zie je tegenwoordig overal die overrated Dr. Dre dingen?
Zelfs in een clip van Rise Against lagen ze ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |