ik MOET ook hoor..quote:Op zondag 21 november 2010 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien zou ik er ook zo over denken als ik niet naar buiten zou moeten...
Dat die witte puin maar daar blijft....quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Wiiieehooee!!
( met een beetje mazzel raken jullie allemaal ingesneeuwd in Zwolle bij Marijke)
Maar sneeuw is wel erg leuk.. zo jammer alleen dat mensen niet weten hoe ze er mee om moeten gaan..
Ik heb even gebeld, maar volgens mijn pa werd er wel eens een kleuren vinyl uitgebracht als speciale editie, maar wat jij bedoelde kende hij niet...quote:
Ok, jammer.quote:Op zondag 21 november 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb even gebeld, maar volgens mijn pa werd er wel eens een kleuren vinyl uitgebracht als speciale editie, maar wat jij bedoelde kende hij niet...
succes misschien kan je je vraag in MUZ neerplempenquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, jammer.
Ben ff verder aan het zoeken.
Maar bedankt.
noorwegenquote:Op zondag 21 november 2010 20:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik MOET ook hoor..
ik vind sneeuw gewoon fantastisch..
Een tijd lang in Noorwegen gewoond en er van genoten..
quote:Op zondag 21 november 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
heulemoal mee eens
Sneeuw op Nederlandse wegen
Nederlandse automobilisten die in paniek raken van een enkel half sneeuwvlokje, bedoel je zekerquote:
faal post,quote:
Ja, dat is al sneeuwquote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nederlandse automobilisten die in paniek raken van een enkel half sneeuwvlokje, bedoel je zeker...
eensch!quote:Op zondag 21 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nederlandse automobilisten die in paniek raken van een enkel half sneeuwvlokje, bedoel je zeker...
Volgens de gemiddelde automobilist is dat toch hetzelfde als als een dolle josti op het rempedaal stampenquote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
gelukkig begin ik vroeg, dan valt de ellende nog mee. Maar de terugweg staan die idioten op de weg raar te doen. Lastig he, snelheid minderen en afstand houden?
jah.. want je voet van het gaspedaal halen geeft niet hetzelfde effect ?!?!?quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de gemiddelde automobilist is dat toch hetzelfde als als een dolle josti op het rempedaal stampen![]()
?
ik kijk het ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n shitprogramma he...
quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ook nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |