Nee precies. Ik denk ook dat dat bedoeld was tegen mensen die "single zijn" als een "probleem" zien. Wat "opgelost moet worden" of zoquote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tenzij ze gewoon single willen blijvenIk hoef nu bijvoorbeeld niet zo nodig een partner
getsiequote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef es70 het volgende:
Getverdemme, het gaat hartstikke koud worden aankomende week
.
ik hoorde al geruchten over sneeuwquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef es70 het volgende:
.
Maar hier staat ie niet bij.quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.flickr.com/groups/vinyljunkie/discuss/51819/page2/
Wat verschillende elpees.
Je LAAT het hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoorde al geruchten over sneeuw
het gaat volgende week sneeuwenquote:
mja van mij hoeft et ook niet hoorquote:
neeeeeeeeen, ik heb een lekker gladde schoolroute door het bos waar nooit wordt gestrooidquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn broodjes geworden want had geen zin
Gevonden:quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar hier staat ie niet bij.
Het is zeg maar een draaikolk elpee.
Met verschillende kleuren.
Zonder jas, wtf dude?quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
getsie
word lekker fietsen naar school in de morgen zonder jas
jas ist gestolenquote:
Zonder jasquote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
getsie
word lekker fietsen naar school in de morgen zonder jas
* es70Steekt vingers in orenquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoorde al geruchten over sneeuw
Ik wil het niet!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeeeeeeen, ik heb een lekker gladde schoolroute door het bos waar nooit wordt gestrooid
ik heb die plaat ook gehad maar nog nooit kleuren van gezienquote:Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gevonden:
http://cgi.ebay.nl/BLACK-(...)&hash=item53e4c130a9
je hebt maar 1 jasquote:
EN je hebt geen andere / reserve/ zomerjas desnoodsquote:
Zijn ook in kleuren gemaakt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb die plaat ook gehad maar nog nooit kleuren van gezien![]()
[..]
je hebt maar 1 jas
Sneeuwquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef es70 het volgende:
.
ligt thuis en ik ben nu niet thuisquote:Op zondag 21 november 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
EN je hebt geen andere / reserve/ zomerjas desnoods?
Zo zo, ik woonde nog niet op kamers op mijn 14e hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt thuis en ik ben nu niet thuis
en kan niet terug
Dat wordt shoppen morgen!!quote:Op zondag 21 november 2010 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt thuis en ik ben nu niet thuis
en kan niet terug
fiets is gestolen met jas eropquote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, ik woonde nog niet op kamers op mijn 14e hoor
Misschien zou ik er ook zo over denken als ik niet naar buiten zou moeten...quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Wiiieehooee!!
( met een beetje mazzel raken jullie allemaal ingesneeuwd in Zwolle bij Marijke)
Maar sneeuw is wel erg leuk.. zo jammer alleen dat mensen niet weten hoe ze er mee om moeten gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |