lekker belangrijk ook wie er seks met elkaar hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met name in ONZ enzo is het een grote inteeltkliekEcht vergis je daar niet in
Soms levert dat wat vreemde situaties opquote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker belangrijk ook wie er seks met elkaar hebben
Jawel, een beetjequote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand hier verstand van elpees?
Mijn vader zegt dat er vroeger er een soort kleurenelpees waren.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand hier verstand van elpees?
regenboogelpeesquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn vader zegt dat er vroeger er een soort kleurenelpees waren.
Als je die draaide dan zag je verschillende kleuren.
Weet je hoe die genoemt worden?
Nee, geen flauw ideequote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
vreemde situaties, hoezo dat ?quote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms levert dat wat vreemde situaties opMaar daar ben ik gelukkig allang vanaf
watquote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook niet vinden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreemde situaties, hoezo dat ?
[..]
wat![]()
ik heb heel wat lp's gehad en verzamelt maar dat heb ik nog nooit gezien, wel lp's met 1 aparte kleur of met een plaatje erop maar dit fenomeen
Zou je het eens willen vragen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
mijn vader heeft is etherpiraatje geweest dus die weet dat vast
ja hoorquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou je het eens willen vragen.
en dan lekker naar de platenspeler kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik kan het ook niet vinden.
Maar als je dan high was draaide je zoon plaat
Ja.quote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan lekker naar de platenspeler kijken
nou deze oude hippie is bekend met heel wat trip fenomenen en gebruiken maar hier heb ik nog nooit van gehoord, misschien had je pa teveel lsd op en zag hij vanzelf kleurenquote:
Kweetniet.quote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou deze oude hippie is bekend met heel wat trip fenomenen en gebruiken maar hier heb ik nog nooit van gehoord, misschien had je pa teveel lsd op en zag hij vanzelf kleuren
ja het geheugen van oude trippers is vaak onfeilbaarquote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kweetniet.
Hij zegt het dus hij zal het wel weten.
boeienquote:Op zondag 21 november 2010 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
en vraag niet naar de weg, want iedereen, is de weg kwijt
GMTAquote:Op zondag 21 november 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou deze oude hippie is bekend met heel wat trip fenomenen en gebruiken maar hier heb ik nog nooit van gehoord, misschien had je pa teveel lsd op en zag hij vanzelf kleuren
Ik heb nooit mijn tijd verdaan in het uitgaansleven en ben niet eens singlequote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die mensen hun tijd nou eens zouden verdoen in het uitgaansleven in plaats van op FOK! zouden ze misschien geen single zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |