Jouw inzending voor de OA Multiquote Cup?quote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was het zeker
[..]
ik vind paella zoo goor
[..]
Mja als ik het aan J overlaat dan komt er niets van terecht en eten we alsnog ongezond
[..]
Ola
[..]
Enfermerel![]()
[..]
GF
In Spanje ookquote:
Kom ik aanmerkingquote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw inzending voor de OA Multiquote Cup?
en tegen mij zeg je geen hoi?quote:
Niet altijdquote:
Ik zag het serieus nietquote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In Spanje ook
[..]
Kom ik aanmerking
[..]
en tegen mij zeg je geen hoi?
Hoiii meissieeeequote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was het zeker
[..]
ik vind paella zoo goor
[..]
Mja als ik het aan J overlaat dan komt er niets van terecht en eten we alsnog ongezond
[..]
Ola
[..]
Enfermerel![]()
[..]
GF
Het zijn broodjes geworden want had geen zinquote:
Moet je soms dan koken van je ouders dan? Niet dat dat erg is hoor ofzo, maar vind het best opvallend..quote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
was gewoon blij dat ik niet hoefde te koken
Ook daar is het geen garantie nee. Ooit in Barcelona wel de slechte paella ooit gegeten. Ik gruwel er nog vanquote:
Ik ben vast ander tuigquote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens hoi allemaal, ravissant knappe vrouwen en ander tuig![]()
lovelyquote:
giertjequote:
Beetjequote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Marijkje gaat het vandaag weer wat beter?
Je vergeet pinguins.quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Fleshjequote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn broodjes geworden want had geen zin
fles ouwe rukkertquote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is al goed hoorquote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
Ik zag het serieus niet![]()
![]()
Hoiii meissieeee![]()
![]()
haiquote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Alweer broodjes?quote:Op zondag 21 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het zijn broodjes geworden want had geen zin
Daar heeft ie vast ook een Technisch Lego oplossing voor!quote:
primaquote:
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is al goed hoor
Hoi ZustertjeLekker gegeten... Nog tijd gehad voor kippie receptje?
[..]
haigezellige en humoristische meneer Fles
[..]
Alweer broodjes?
*proestquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heeft ie vast ook een Technisch Lego oplossing voor!
Ook beter dan gister... je hebt soms van die buien hequote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BeetjeZie alleen erg op tegen werk morgen
Maar ik voel me vandaag wel beter dan de afgelopen dagen
![]()
Bij jou dan meisje?
quote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
OMG doet me denken aan the big bang theory en iets met een robot en dat gaat helemaal misquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaatquote:Op zondag 21 november 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook beter dan gister... je hebt soms van die buien he
Niet tegen je werk op zien, je weet wat je werkconsulent heeft gezegd.. denk daar maar aan
Verder hier veel in huis gedaan...
[..]
Ik moest lachen
![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is al goed hoor
Hoi ZustertjeLekker gegeten... Nog tijd gehad voor kippie receptje?
[..]
haigezellige en humoristische meneer Fles
[..]
Alweer broodjes?
Nice! Nu al?quote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima![]()
lekker aan het genieten van me weekend
Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn, een orgasmatron klussen van Technicquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met die pneumatische pompjes moet vast iets in elkaar te zetten zijn!quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou niet zo moeilijk moeten zijn, een orgasmatron klussen van Technic
Veel gedaan in huisquote:Op zondag 21 november 2010 19:21 schreef Enfermera het volgende:
Ohja! Ga ik straks ff doen, goed dat je het zegt
![]()
Hoe ist met jou?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En GF heeft weekendIn Singles.. daar gaan ze pas snelquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2010 19:24:36 ]
quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel gedaan in huispfff
Oh Marijke mijn luchtbed is niet meer lek (althans dat hoop ik) hij is geplakt* en tot nu toe gaat het goed, nog niet leeg gelopen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En GF heeft weekend
[..]
In Singles.. daar gaan ze pas snelEn anders werkt gewoon fietsenplakspul ook
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
dat weet ikquote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
In Singles.. daar gaan ze pas snel
ja dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders werkt gewoon fietsenplakspul ook
![]()
heeeeel af en toequote:
altijd vanaf zondagquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel gedaan in huispfff
Oh Marijke mijn luchtbed is niet meer lek (althans dat hoop ik) hij is geplakt* en tot nu toe gaat het goed, nog niet leeg gelopen enzoZozoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En GF heeft weekend
[..]
In Singles.. daar gaan ze pas snelWat goed
HahahahaMooi man XD
Oh pardonquote:Ik dacht dat dat altijd later was voor jou.
Maar lekker
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
ik buk dus niet met jou in de buurtquote:
Als die mensen hun tijd nou eens zouden verdoen in het uitgaansleven in plaats van op FOK! zouden ze misschien geen single zijnquote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
In Singles.. daar gaan ze pas snel
quote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die mensen hun tijd nou eens zouden verdoen in het uitgaansleven in plaats van op FOK! zouden ze misschien geen single zijn
Dat denk ik ook.. beetje kansloos, volgens mij heeft iedereen daar elkaar wel geneuktquote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die mensen hun tijd nou eens zouden verdoen in het uitgaansleven in plaats van op FOK! zouden ze misschien geen single zijn
Met hun toetsenbord wel.quote:Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. beetje kansloos, volgens mij heeft iedereen daar elkaar wel geneukt
quote:Basisstoofgerecht van Jamie Oliver
Bron: Jamies Kookrevolutie
"Probeer alle onderstaande opties een keer. Het is verstandig om je te houden aan de combinaties van vlees en drank die ik je geef, maar op het gebied van de kruiden leef je je maar lekker uit. Voor elk van de vier recepten geldt dat het vlees in blokjes van ongeveer 2cm gesneden moet zijn. Voorgesneden stukjes uit de supermarkt hebben vaak ongeveer die grootte.
In de stoofrecepten staat meestal dat je het vlees eerst even moet aanbraden, maar ik ben er na veel testen achter gekomen dat het vlees even lekker en mals wordt als je dat niet doet. Die stap heb ik dus uit de recepten weggelaten."
Voor elke stoofschotel heb je nodig (voor 4-6 personen):
- 2 stengels bleekselderij
- 2 wortels
- 2 middelgrote uien
- Olijfolie
- 1 volle eetlepel bloem of maizena
- 1 blik tomatenstukjes van 400gr
- Zeezout en zwarte peper uit de molen
Kies vervolgens één van de volgende opties:
Rundvlees & bier (3uur)
3 verse/gedroogde laurierblaadjes
500gr runderstoofvlees
5 dl bier: ale, Guiness of stout
Kip & witte wijn (1,5 uur)
3 takjes verse tijm
500gr ontvelde en ontbeende kippendijen
5 dl witte wijn
Varkensvlees & cider (2,5 uur)
3 takjes verse salie
5000gr gesneden varkensstoofvlees
(liefst scharrel of biologisch)
5 dl medium dry cider
Lamsvlees & rode wijn (2,5 uur)
3 takjes verse rozemarijn
500gr gesneden lamsstoofvlees
5 dl rode wijn
Als je een oven gebruikt, moet je die voorverwarmen op 200 of gasovenstand 4. Snijd de uiteinden van de stengels bleekselderij en hak ze in grove stukken. Zet een braadpan op matig vuur. Doe alle groenten en het door jou gekozen kruid met 2 scheuten olijfolie in d epan en laat 10 min bakken. Doe dan het vlees en de bloem/maizena erbij. Giet de drank in de pan en doe de tomatenstukjes erbij. Roer alles goed door elkaar en doe er een theelepel zeezout (iets minder als je tafelzout gebruikt) en een paar draaien zwarte peper bij. Breng het allemaal aan de kook, leg het deksel op de pan en laat het gedurende de aangegeven tijd op het fornuis of in de voorverwarmde oven stoven. Haal het deksel het laatste halfuur van de pan. Het vlees moet uiteindelijk heerlijk mals zijn. Vergeet niet om voor het serveren de laurierblaadjes of kruidentakjes uit de pan te vissen en te proeven of er nog wat zout & peper bij moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |