Nee, toch? Dit kan ook het redelijk drukke kruispunt waar je tegenaan loopt vanuit de Higashi-exit (oost) van Shinjuku Station zijn. Kruispunt van Shibuya is een flink stuk groter, en in Shibuya verkochten ze ook toen niet enkel overal camera's en elektronica, wat al die winkels in deze foto wel doen! Bovendien zie je op het grote bord helemaal rechtsbovenin de foto "Shinjuku" staan.quote:Foto 6: Shibuya, Tokyo
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Nee, toch? Dit kan ook het redelijk drukke kruispunt waar je tegenaan loopt vanuit de Higashi-exit (oost) van Shinjuku Station zijn. Kruispunt van Shibuya is een flink stuk groter, en in Shibuya verkochten ze ook toen niet enkel overal camera's en elektronica, wat al die winkels in deze foto wel doen! Bovendien zie je op het grote bord helemaal rechtsbovenin de foto "Shinjuku" staan.
Dat wordt allemaal voor je geregeldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef Kyoshi het volgende:
. Hoe werkt dat eigenlijk, kan je bij vertraging op de eerste vlucht de eerstvolgende vlucht verder pakken?
Ik ben twee jaar terug gewoon met de trein zonder bijbetalen naar Hokkaido geweest. Gedeeltelijk via de noordwest-kust. Op Hokkaido rijden ook af en toe treinen. Goed plannen met hyperdia is het advies, anders strand je zeker ergens. En als je eens in die treinen daar hebt geweest zul je nooit meer lyrisch zijn over de Japanse spoorwegen.quote:Ik zit erover te denken om deze keer ook naar Hokkaido te gaan. Iemand ervaring met vliegen op Sapporo? Met de trein reizen vind ik absoluut niet erg, maar bijbetalen als ik een Railpass heb is dan weer minder. Iemand weleens die nachttrein genomen? En op Hokkaido zelf? .
Ik had toen inderdaad heen Finnair en terug Jal (is dezelfde alliantie).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:16 schreef Kyoshi het volgende:
Met vertrek vanaf Sapporo bedoel je (bijna) direct doorvliegen terug naar Amsterdam? Zou ook kunnen. Ik heb gehoord dat vooral JAL goedkope aansluitingen heeft, welke maatschappij had jij toen?
Vuurwerk in Asakusa was frigging awesomequote:Op maandag 24 januari 2011 06:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben twee keer in de zomer naar Japan geweest. Ondanks het warme, benauwde weer was het prima te doen. Ik heb genoten. Je hebt veel zomerse specialiteiten qua eten en veel (vuurwerk)festivals.
Je kan met JAL niet langer vanuit AMS vliegen sinds sept 2010. Er rest enkel nog ANA of KLM die beiden iets duurder zijn. Ik zou Hokkaido per vliegtuig aanraden maar is een kwestie van voorkeur.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:16 schreef Kyoshi het volgende:Met vertrek vanaf Sapporo bedoel je (bijna) direct doorvliegen terug naar Amsterdam? Zou ook kunnen. Ik heb gehoord dat vooral JAL goedkope aansluitingen heeft, welke maatschappij had jij toen?
Haha als je daarentegen in de eindeloze mensenmassa staat is het wat minder. Maar we hadden daarvoor in Kyoto wat Yukata gekocht, en als je dan andere buitenlanders in yukata ziet lopen schept dat gelijk een band, dus uiteindelijk nog met allemaal vreemden aan de karaoke gegaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 06:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Vuurwerk in Asakusa was frigging awesome
(had het geluk dat een vriend van me reisgenoot daar een appartementje had lekker van af het dak van het gebouw ernaar gekeken)
Hokkaido was mij verteld dat het niet zo'n aantrekkelijk plek was! De landschap is redelijk vlak en het was pas goed bewoond na de tweede wereldoorlog, dus cultuur is eigenlijk niet echt history dus! Voor natuurliefhebbers schijnt het wel leuk te zijn, maar dan wel vervoer met auto of ander vervoer.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik had toen inderdaad heen Finnair en terug Jal (is dezelfde alliantie).
En Hokkaido in de zomer lijkt mij echt een enorme aanrader. Veel beter dan in het dan veel te warme en vochtige Tokyo e.o. blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |