nieuwe map? wat mij betreft wel.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Jump het volgende:
Over welke bouwwerken heb je het dan? Ohja, wordt het anders gewoon eens niet tijd voor een compleet nieuwe map?
Nee dank je, geen nieuwe map. Zou ik behoorlijk zonde vinden. De spawn verplaatsen zou wel kunnen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Jump het volgende:
Over welke bouwwerken heb je het dan? Ohja, wordt het anders gewoon eens niet tijd voor een compleet nieuwe map?
Een toren van diamant is ook niet erg leuk bijv.quote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nee dank je, geen nieuwe map. Zou ik behoorlijk zonde vinden. De spawn verplaatsen zou wel kunnen.
Overigens ben ik het met drumstick eens dat gebouwen van andere servers kopieren een beetje tegen het fokgevoel in gaat. (Net als gebouwen maken die voor 99% door magische krachten mogelijk zijn gemaakt.)
/listwarps laat je zien waar je heen kan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef Jump het volgende:
Een nieuwe spawn lijkt me ook wel tof, maar dan ver genoeg van de huidige stad. We kunnen altijd warp plaatsen definieren.
Is er trouwens een lijst van plaatsen naar waar je warp kan gebruiken?
drebbeldome en kathedraal zijn de enige die ik weet.
Kunnen we ook geen paden aanleggen tussen grote bouwwerken? Bijvoorbeeld een pad van de stad richting haven/kathedraal en naar de boot en zo?quote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Toothless het volgende:
[..]
/listwarps laat je zien waar je heen kan.
En een nieuwe map hoeft van mij niet persee.
Wat een goed idee is is dat we wat borden neerzetten met richtingen.
Die werkt niet.quote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Toothless het volgende:
[..]
/listwarps laat je zien waar je heen kan.
hier mee eensquote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nee dank je, geen nieuwe map. Zou ik behoorlijk zonde vinden. De spawn verplaatsen zou wel kunnen.
Overigens ben ik het met drumstick eens dat gebouwen van andere servers kopieren een beetje tegen het fokgevoel in gaat. (Net als gebouwen maken die voor 99% door magische krachten mogelijk zijn gemaakt.)
Staat in de OPquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef leeell het volgende:
wie kan ik PM'en voor een invite voor de server
Ik kan ook wel een beetje gaan zoeken, gewoon magiccarpetten tochquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef Jump het volgende:
[..]
Staat in de OP
Voor de nieuwe stad: ik ga deze avond eens op zoek naar een goede locatie
We zouden ook de mooiste gebouwen kunnen kopieren (die wij gemaakt hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Een nieuwe map zou opzich vet zijn, dat we dan een duidelijk plan trekken wat waar gebouwd gaat worden, en dan we echt een grote stad maken.
Aan de andere kant zou ik het wel heel erg zonden vinden van sommige projecten, niet alleen mijn eigen.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid hahaquote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
We zouden ook de mooiste gebouwen kunnen kopieren (die wij gemaakt hebben) naar een nieuwe map en dan op een mooie plek zetten. Dan hoeven we niet de oude wereld te bewaren en kunnen we overnieuw beginnen.
hahaquote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef SToRM81 het volgende:
Ik kwam vandaag nog een leuke wallpaper tegen: http://wallbase.net/wallpaper/753145
Misschien iets voor in de OP
De server is niks mis mee.quote:
Of gewoon een grote plaats met veel chests maken waar iedereen kan dumpenquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef maurisioo het volgende:
als iedereen nou iets verzameld, en dan ruilen
Dirt bedoel je?quote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Of gewoon een grote plaats met veel chests maken waar iedereen kan dumpenMaar dat zal vooral steen en zand zijn dan
Maar dan is het voor sommigen dus weer heel makkelijk. Die hoeven dan niks te doenquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Of gewoon een grote plaats met veel chests maken waar iedereen kan dumpenMaar dat zal vooral steen en zand zijn dan
Inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar dan is het voor sommigen dus weer heel makkelijk. Die hoeven dan niks te doen
Ik had een /home gedaan, maar die locaties waren nog van de vorige mapquote:Op maandag 29 november 2010 23:52 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hoezo is er dat grote vierkante stuk op die map niet verbonden met het hoofd gedeelte. Moet t pad er naar toe niet ook ontdekt zijn. Tenzij je een hell portal gebruikte ofzo
uhm, ik ben al tijdje niet op de oude/nieuwe server geweest, maar als ik op de nieuwe map inzoom zie ik daar heel groot "REGES" staan, dat is een foutje neem ik aan?quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef Toothless het volgende:
Maprender van de nieuwe map:
http://dl.dropbox.com/u/1347098/Minecraft/foknew.jpg
Foutje van Dostya, hij heeft het aangepast nuquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:06 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
uhm, ik ben al tijdje niet op de oude/nieuwe server geweest, maar als ik op de nieuwe map inzoom zie ik daar heel groot "REGES" staan, dat is een foutje neem ik aan?
weet je wie het was?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
Gelukkig hebben we nu al verwaarloosde kindertjes die het nodig vinden om uit ander mans kisten te stelen.
Nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe kom je bij dat stuk rechtboven?
server zal geupdate moeten worden? Er was zojuist een update.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
disconnected by server
outdated client!
jammer, was wel benieuwd of er nog iets in mijn kist zat
quote:Bug update #3.
The client version is now 1.2.4
The server version is now 0.2.6 (mandatory update, theres been protocol changes)
Bug fix list:
* Swords and other weapons now deal damage properly
* Added proper hurt animations and sounds to mobs and players
* Fixed dead players logging in as invisible ghosts
* Made arrows visible and deal damage
* Hoes now produce proper seeds
* Creepers make noises and animate before exploding
* Explosions animate properly
* No more infinite free arrows
* Server logging now appends to server.log rather than overwriting it
* Buttons and levers (and a few other blocks probably, its a general solution) animate properly
* Fixed minecarts (and pigs!) moving twice as fast as they should when ridden.
* The join server screen now remembers the last entered ip (eindelijk)
* Increased chunk saving frequency on the server
* Leaving sneak mode no longer triggers a million sounds
* You can now see sneaking players
* Names of sneaking players arent visible through walls, and are visible a much shorter distance
* Snowballs!!
Ill monitor for bugs for a while, then head home!
[edit:]
Server 0.2.6_01 no longer gives everyone 64 snowballs on connecting
Als je er terug op kanquote:
quote:[edit:]
Server 0.2.6_01 no longer gives everyone 64 snowballs on connecting
[edit:]
Server 0.2.6_02 and client 1.2.4_01 now spawn other monsters than ONLY CREEPERS EVERYWHERE
iddquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef juggernaut151 het volgende:
hmm, wel jammer dat de server nog steeds niet is geupdate
Mensen moeten gewoon uit andermans chests blijvenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:49 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een chaos op de server nog. Over kisten, mocht je wat hebben wat je niet kwijt wil. Verstop het dan gewoon onder een paar blokken ofzo.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:19 schreef Drebbelman het volgende:
Oh, ik merk dat health ook weer ingeschakeld is
Misschien had ik beter niet uit moeten loggen vanaf mijn magic carpet de vorige keer
waarom geen /home meer?quote:Bug update #4, and were six people in the office now!
Client version 1.2.5
Server version 0.2.7 (not mandatory, but you might want to update anyway)
* Fixed a rather bad memory leak bug in the server (entity position updates accumulated in orphaned player objects)
* Riding carts and boats now works properly when you travel long distances.
* Harvesting crops no longer yields fake seeds
* Removed /home (sorry!)
* Snowballs again!
I will start looking at server-side inventory soon in an attempt to reach beta soon.
Ill also fix mob jump animations in SMP, the ugly black lights, and make leaves decay again. Once thats in place, BETA! :-D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |