nieuwe map? wat mij betreft wel.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Jump het volgende:
Over welke bouwwerken heb je het dan? Ohja, wordt het anders gewoon eens niet tijd voor een compleet nieuwe map?
Nee dank je, geen nieuwe map. Zou ik behoorlijk zonde vinden. De spawn verplaatsen zou wel kunnen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Jump het volgende:
Over welke bouwwerken heb je het dan? Ohja, wordt het anders gewoon eens niet tijd voor een compleet nieuwe map?
Een toren van diamant is ook niet erg leuk bijv.quote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nee dank je, geen nieuwe map. Zou ik behoorlijk zonde vinden. De spawn verplaatsen zou wel kunnen.
Overigens ben ik het met drumstick eens dat gebouwen van andere servers kopieren een beetje tegen het fokgevoel in gaat. (Net als gebouwen maken die voor 99% door magische krachten mogelijk zijn gemaakt.)
/listwarps laat je zien waar je heen kan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef Jump het volgende:
Een nieuwe spawn lijkt me ook wel tof, maar dan ver genoeg van de huidige stad. We kunnen altijd warp plaatsen definieren.
Is er trouwens een lijst van plaatsen naar waar je warp kan gebruiken?
drebbeldome en kathedraal zijn de enige die ik weet.
Kunnen we ook geen paden aanleggen tussen grote bouwwerken? Bijvoorbeeld een pad van de stad richting haven/kathedraal en naar de boot en zo?quote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Toothless het volgende:
[..]
/listwarps laat je zien waar je heen kan.
En een nieuwe map hoeft van mij niet persee.
Wat een goed idee is is dat we wat borden neerzetten met richtingen.
Die werkt niet.quote:Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Toothless het volgende:
[..]
/listwarps laat je zien waar je heen kan.
hier mee eensquote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nee dank je, geen nieuwe map. Zou ik behoorlijk zonde vinden. De spawn verplaatsen zou wel kunnen.
Overigens ben ik het met drumstick eens dat gebouwen van andere servers kopieren een beetje tegen het fokgevoel in gaat. (Net als gebouwen maken die voor 99% door magische krachten mogelijk zijn gemaakt.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |