Staat in de OPquote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef leeell het volgende:
wie kan ik PM'en voor een invite voor de server
Ik kan ook wel een beetje gaan zoeken, gewoon magiccarpetten tochquote:Op maandag 29 november 2010 18:59 schreef Jump het volgende:
[..]
Staat in de OP
Voor de nieuwe stad: ik ga deze avond eens op zoek naar een goede locatie
We zouden ook de mooiste gebouwen kunnen kopieren (die wij gemaakt hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Een nieuwe map zou opzich vet zijn, dat we dan een duidelijk plan trekken wat waar gebouwd gaat worden, en dan we echt een grote stad maken.
Aan de andere kant zou ik het wel heel erg zonden vinden van sommige projecten, niet alleen mijn eigen.
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid hahaquote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
We zouden ook de mooiste gebouwen kunnen kopieren (die wij gemaakt hebben) naar een nieuwe map en dan op een mooie plek zetten. Dan hoeven we niet de oude wereld te bewaren en kunnen we overnieuw beginnen.
hahaquote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef SToRM81 het volgende:
Ik kwam vandaag nog een leuke wallpaper tegen: http://wallbase.net/wallpaper/753145
Misschien iets voor in de OP
De server is niks mis mee.quote:
Of gewoon een grote plaats met veel chests maken waar iedereen kan dumpenquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef maurisioo het volgende:
als iedereen nou iets verzameld, en dan ruilen
Dirt bedoel je?quote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Of gewoon een grote plaats met veel chests maken waar iedereen kan dumpenMaar dat zal vooral steen en zand zijn dan
Maar dan is het voor sommigen dus weer heel makkelijk. Die hoeven dan niks te doenquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Of gewoon een grote plaats met veel chests maken waar iedereen kan dumpenMaar dat zal vooral steen en zand zijn dan
Inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar dan is het voor sommigen dus weer heel makkelijk. Die hoeven dan niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |