quote:Op woensdag 24 november 2010 02:39 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste Murakami en ik weet nu al zeker dat ik nog veel meer van deze man ga lezen. Heerlijk boek, de rare personages en die droevige ondertoon van eenzaamheid laten me ontzettend geboeid lezen. Een pareltje die zo goed als zeker in mijn top 20 terecht komt.
Ben nog niet heel ver, even aan het kijken of het toevallig wat is voor mijn college metafictionaliteit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:58 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Oeh, hier ben ik al een tijd erg benieuwd naar! Laat je weten wat je ervan vindt?
Wees je er aub wel van bewust dat dit boek nogal uit de toon valt in zijn oeuvre. Het is, zogezegd, zijn meest realistische boek. Wel ook mijn favoriet, though!quote:Op woensdag 24 november 2010 02:39 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste Murakami en ik weet nu al zeker dat ik nog veel meer van deze man ga lezen. Heerlijk boek, de rare personages en die droevige ondertoon van eenzaamheid laten me ontzettend geboeid lezen. Een pareltje die zo goed als zeker in mijn top 20 terecht komt.
Ik kan zowel realistische als niet realistische boeken prima hebben. Sterker nog: Mijn 3 favoriete boeken zijn twee Stephen King boeken en Honderd jaar eenzaamheid. Dus kom maar op, Murakamiquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees je er aub wel van bewust dat dit boek nogal uit de toon valt in zijn oeuvre. Het is, zogezegd, zijn meest realistische boek. Wel ook mijn favoriet, though!.
Wat oh-oh al zegt: het lezen van Norwegian Wood was zo'n bijzondere sensatie, je zou willen dat je bepaalde boeken nog eens voor de eerste keer kon lezen.
Nee, alhoewel dat plantenhandboek misschien ook wel iets isquote:Op woensdag 24 november 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, zou het iets van Maartje Kuiper kunnen zijn?
http://www.maartjekuiper.nl/
Ik heb die agenda voor volgend jaarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, alhoewel dat plantenhandboek misschien ook wel iets is
Een wederom spannend en goed verhaal. We volgen Bernhard in Londen, canada en zijn reizen door noord en zuid amerika en aan het afrikaanse front. De stadhoudersbrief komt ter sprake en in de bijlage wordt het hele verhaal hiervan beschreven. Aan het eind van deze aflevering zijn de Duitsers op de terugtocht in Noord Afrika en Berhard besluit over te lopen, niet naar de Duitsers maar naar de Amerikanen.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Net binnen
[ afbeelding ]
Deel 4 van de stripbiografie van Bernhard
Maar de feiten kloppen wel Piet?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze niet helemaal serieuze biografie zit wederom uitstekend in elkaar en is een genot om te lezen.
Wie zal het zeggen, het is geen fantasieverhaal, maar hier en daar is wat vrijheid genomen met het invullen van de gaten. Het pretendeerd ook geen wetenschappelijke publicatie te zijnquote:Op zondag 28 november 2010 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Maar de feiten kloppen wel Piet?
Je vergeet Schiedam.quote:Op zondag 5 december 2010 14:44 schreef Zelfmoordkonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Rotterdam
Vlaardingen
Maassluis
Hoekie om
Trappie af
Gekkenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |