abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:43:24 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89163799
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Bang? Ik? Truste.
Bosma...
Truste!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:44:40 #277
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89163833
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tis een zware taak maar iemand moet het doen.
Er zijn drommen FOK!ertjes die de rol van een rechtserige conservatieveling spelen hoor, daarin ben jij niet bepaald uniek.
  vrijdag 26 november 2010 @ 07:28:38 #278
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_89166081
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:34 schreef phpmystyle het volgende:
Leuke grap hoor, hij heeft geen hekel aan gekleurde mensen, geen hekel aan homo's of dat soort rechts extremistische ideeën. Daarbij was Joop Den Uyl het eens met hitler in z''n begin jaren, dat vind ik veel schokkender.
Den Uyl heeft zich bewezen. Het was Den Uyl die eindelijk een halt toeriep aan de wervingsverdragen met Marokko en andere landen.... iets wat 15 jaar rechtse regeringen voor hem weigerden. Ook tijdens de oorlog heeft hij zich bewezen als medewerker aan illegale nieuwsbladen, zoals het Parool.

Er zijn veel meer Nederlanders, die in het begin van de jaren 30 zagen hoe Duitsland uit een diep gat krabbelde, en zich binnen enkele jaren transformeerde in een welvarende, en militair krachtige staat. In de tijd dat Den Uyl respect had voor de oosterburen, hadden veel meer Nederlanders dat. in 1936 had de NSB 55.000 leden, in 1940 nog maar 32.000.

Verder is het een andere discussie. Ik betrap je continue trouwens in een topic dat over de PVV gaat, dat je iedere keer weer probeert om er een "Ja maar zij doen het ook" topic van te maken. Als je echt de geschiedenis van Den Uyl wil bespreken, en wat hij wel/niet voor Nederland heeft gedaan, open daar een mooi topic over. Net zoals over schandalen binnen linkse partijen.

Iedere keer als ik jouw posts leest merk ik naast dat het vaak niet klopt, gewoon constant op dat je altijd aan het vingerwijzen bent.

Lucassen is slecht? Ja maar kijk naar die PvdA-er die is nog slechter!
Sharpe in opspraak? Ja maar Den Uyl, kijk naar zijn geschiedenis!
Graus schreeuwt? Ja maar kijk naar Groen Links!

Enz, enz......

Overigens, om het weer on-topic te brengen:

http://www.nu.nl/politiek(...)gd-deurwaarders.html

Lucassen blijkt in de schulden te zitten.

http://www.volkskrant.nl/(...)ring-ontvangen.dhtml

En hij zou ook nog eens een uitkering ontvangen..... naast de 95k die hij als kamerlid krijgt?

Goh, de PVV heeft onder haar eigen leden precies waar ze zich zoveel zorgen over maken..... criminelen, en uitkeringsfraudeurs. :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 26 november 2010 @ 07:36:24 #279
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_89166114
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 07:28 schreef maartena het volgende:

Overigens, om het weer on-topic te brengen:

http://www.nu.nl/politiek(...)gd-deurwaarders.html

Lucassen blijkt in de schulden te zitten.

http://www.volkskrant.nl/(...)ring-ontvangen.dhtml

En hij zou ook nog eens een uitkering ontvangen..... naast de 95k die hij als kamerlid krijgt?

Goh, de PVV heeft onder haar eigen leden precies waar ze zich zoveel zorgen over maken..... criminelen, en uitkeringsfraudeurs. :D
Ongelooflijk.
In welke bochten gaat Wilders zich dit keer wringen om hem in de fractie te houden? En pikt zijn achterban dit nog??
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_89166216
Hoop dat Lucassen nu werkelijk UIT de fractie wordt gezet. Ik vind het al totaal bezopen dat hij mocht blijven zitten.

Zal wel niet. Misschien dat Wilders hem nog wat meer werk kan afnemen??? Kan hij (Lucassen) zwart bij gaan beunen naast zijn uitkering en de 93.0000 euro die hij al krijgt. Moeten die schulden toch zo weg zijn???? :)
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
  vrijdag 26 november 2010 @ 08:52:15 #281
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89167013
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 07:53 schreef xandra47 het volgende:
Hoop dat Lucassen nu werkelijk UIT de fractie wordt gezet. Ik vind het al totaal bezopen dat hij mocht blijven zitten.

Zal wel niet. Misschien dat Wilders hem nog wat meer werk kan afnemen??? Kan hij (Lucassen) zwart bij gaan beunen naast zijn uitkering en de 93.0000 euro die hij al krijgt. Moeten die schulden toch zo weg zijn???? :)
Niet te voorbarig over zijn uitkering he
  vrijdag 26 november 2010 @ 08:54:08 #282
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_89167047
Voor de liefhebbers: PowNews heeft vanavond een "reportage" over Hero Brinkman. "Bij Hero thuis".
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_89167050
Nu weten we gelijk waarom Lucassen kosten wat kost in de TK wilde blijven. Kan ie tenminste zn schulden aflossen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:04:40 #284
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89167248
Lucassen begint zo ongeveer de held van tokkie Nederland te worden.
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:05:30 #285
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_89167263
Reactie Wilders: nos.nl/artikel/200859-wildersheksenjacht-op-pvvers.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Maraca op 26-11-2010 09:10:52 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_89167782
Was deze ook al bekend? ( Houd het echt allemaal niet meer bij :P )

Van Bemmel verzweeg bijbaan tegen Tweede Kamer

quote:
DEN HAAG - PVV-Kamerlid Jhim van Bemmel, die in 2006 strafrechterlijk is veroordeeld wegens vervalsing van vrachtbrieven, heeft ook verzuimd zijn bijbaan en eventuele inkomsten als directeur van zijn handelsondernemingen op te geven. De registratie van nevenfuncties is verplicht in het reglement van orde van de Tweede Kamer.
pi_89167877
Tsja, dat iemand in de schulden zit vind ik nou echt privé en niet ter zaken doende. Dat hij een uitkering zou ontvangen terwijl hij op dit moment een goed betaalde baan heeft, is wel pikant.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_89167969
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:29 schreef marcodej het volgende:
Tsja, dat iemand in de schulden zit vind ik nou echt privé en niet ter zaken doende. Dat hij een uitkering zou ontvangen terwijl hij op dit moment een goed betaalde baan heeft, is wel pikant.
Da's meer dan pikant, dat heet uitkeringsfraude, dacht ik.

Maar nee, het is allemaal de schuld van de media volgens Geert _O-
pi_89168088
Ergens moet je een grens trekken hè.
pi_89168221
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:05 schreef Maraca het volgende:
Reactie Wilders: nos.nl/artikel/200859-wildersheksenjacht-op-pvvers.html
quote:
Wilders: heksenjacht op PVV'ers

Toegevoegd: vrijdag 26 nov 2010, 08:43
Update: vrijdag 26 nov 2010, 08:49
De wijze waarop de media misstanden in de PVV onderzoeken heeft trekken van een ordinaire heksenjacht. Dat staat in een sms van PVV-leider Geert Wilders aan de media.

Wilders stelt dat hij zaken waarbij PVV'ers in de fout zijn gegaan zal blijven aanpakken, maar hij wil niet meer op ieder incident reageren. De sms van Wilders is een reactie op nieuwe ophef rond de Kamerleden Lucassen en Brinkman.

De PVV-leider wil dat de rust in de fractie terugkeert en zegt dat hij niet iedere keer wil reageren op wat hij noemt het gewroet van de media.
De smoesjes zijn op :') Toevallig ook dat dit net op het moment komt dat Lucassen er van beschuldigd wordt uitkeringsfraude te plegen terwijl hij in de Kamer zit voor de PVV. Als dat waar is kan daar maar 1 sanctie op staan: verwijdering uit de fractie.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_89168333
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's meer dan pikant, dat heet uitkeringsfraude, dacht ik.

Maar nee, het is allemaal de schuld van de media volgens Geert _O-
Het kabinet voor werkend Nederland, nietwaar? :')
pi_89168359
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

[..]

De smoesjes zijn op :') Toevallig ook dat dit net op het moment komt dat Lucassen er van beschuldigd wordt uitkeringsfraude te plegen terwijl hij in de Kamer zit voor de PVV. Als dat waar is kan daar maar 1 sanctie op staan: verwijdering uit de fractie.
Ah, Wilders speelt de calimero-kaart. Dat hadden we nou niet zien aankomen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:52:37 #293
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_89168433
het is wel een heksenjacht. Dat akkefietje van Brinkman in een ver verleden is echt spijkers op laagwater zoeken. Iedereen heeft in het verleden wel eens een fout gemaakt. Ik zie totaal niet in wat dit zijn functioneren in de weg staat. Hij heeft er notabene een stevige boete voor betaald, dus de zaak is gewoon afgedaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:54:17 #294
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_89168472
Als lukassen nog steeds schulden heeft kan hij chantabel zijn (maar hoeft zeker niet), in dat geval zal de pvv gewoon zijn schulden kunnen overnemen, dan is het probleem opgelost.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_89168497
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is wel een heksenjacht. Dat akkefietje van Brinkman in een ver verleden is echt spijkers op laagwater zoeken. Iedereen heeft in het verleden wel eens een fout gemaakt. Ik zie totaal niet in wat dit zijn functioneren in de weg staat. Hij heeft er notabene een stevige boete voor betaald, dus de zaak is gewoon afgedaan.
De Kamerleden is expliciet gevraagd of ze hun vuile was op tafel wilden gooien. Dat heeft niks met een heksenjacht te maken. Als Brinkman eerlijk was, dan had hij dit direct bekend gemaakt.
pi_89168585
Ik snap sowieso niet hoe zulke mensen de selectie zijn doorgekomen zonder te liegen, wanneer zulke vragen over een persoon zijn verleden o zo relevant zijn voor de functie. Ging het sollicitatiegesprek alleen maar over Moslims of zo? :')
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:59:18 #297
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_89168609
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Kamerleden is expliciet gevraagd of ze hun vuile was op tafel wilden gooien. Dat heeft niks met een heksenjacht te maken. Als Brinkman eerlijk was, dan had hij dit direct bekend gemaakt.
waarom, het stelt niets voor, zo'n oud akkefietje, dat met een simpele boete is afgedaan, de moeite niet waard!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_89168717
Zucht, volgens mij lijkt het maar niet op te houden met die PVV'ers. Ook slap van Wilders dat hij het nu maar afdoet als 'heksenjacht' en niet meer gaat reageren. Het is in zekere zin ook wel een heksenjacht, maar het daarbij laten en niet meer reageren is weer zo'n typisch strategische Wilders-actie.
pi_89168754
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

waarom, het stelt niets voor, zo'n oud akkefietje, dat met een simpele boete is afgedaan, de moeite niet waard!
Een agent die een alcoholcontrole met hoge snelheid ontwijkt en zich vervolgens verstopt is geen lullig akkefietje. Bovendien gaat de PVV prat op law & order. Dat maakt deze kwestie natuurlijk extra pikant.

Maar ik vermoed dat jij een PVV'er ben die zich in alle bochten zal wringen om dit recht te lullen.
pi_89168756
Overigens is met die nieuwe Lucassen-affaire wel duidelijk geworden waarom meneer niet wilde aftreden: dat zou zijn volledige ondergang zijn geweest.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2010 10:05:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')