Ik had daar niet bij stilgestaan, maar het scheelt inderdaad wel. Bij mij (appartement) is de deur van de badkamer naast de deur van het toilet. Dan is het al wat merkwaardiger als in de ene ruimte iets anders gebeurt dan in de andere.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:23 schreef Claudia_x het volgende:
In twee ruimtes op twee verschillende verdiepingen hoeft wat mij betreft niet hetzelfde te gebeuren.
quote:het gevoel in een designhuis te leven.
Dat is in ons huidige appartement ook zo. Beide deuren zitten ongeveer tegenover elkaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef k_man het volgende:
Ik had daar niet bij stilgestaan, maar het scheelt inderdaad wel. Bij mij (appartement) is de deur van de badkamer naast de deur van het toilet. Dan is het al wat merkwaardiger als in de ene ruimte iets anders gebeurt dan in de andere.
Dat is het eerste argument dat ik altijd gebruik als vriendlief zegt dat iets toch niet nodig is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Weeg je ook mee wat er aan tijd en kosten mee gemoeid zijn als je pas later besluit dat het toch wel handig is? Dan misschien liever direct nu al doen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Vandaar dat Christans kamer nu eindelijk door een schilder onder handen genomen wordt
ik zou persoonlijk de trap dichtmaken als het een kinderspeelkamer word. dan kunnen ze zelfstandig naar boven gaan spelen en hoef je zelf niet steeds mee te lopen omdat je bang bent dat ze vallen(die kans is wel wat groter met een open trap)quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is het eerste argument dat ik altijd gebruik als vriendlief zegt dat iets toch niet nodig is.
Als we het niet meteen laten doen is de kans klein dat het er nog van komt. En aangezien de zolder ook een kinderspeelplek zal worden is het misschien niet zo gek om de trap zo 'robuust' mogelijk te maken. Ik vind zelf open trappen stiekem ook altijd een beetje eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |