Alles went. Gelukkig maar...quote:
Het is een goede kennis die zijn eigen woning zelf heeft gebouwd met hulp van wat ZZP-ers.quote:Hoe heb je zo'n onafhankelijk iemand geregeld? Via Eigen Huis of zo?
En ik ben het dan weer helemaal met smurfinnetje eens dat je er niets aan hebt. Ligt er volgens mij aan wie je hebt voor de keuring.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben wel een opleveringskeuring laten doen door Vereniging Eigen Huis, en wij zijn er wel heel tevreden over. Ze zijn heel erg kritisch. Het is toch een soort stok achter de deur voor de aannemer om de opleveringspunten op te lossen.
(nu hadden wij ook heel veel opleveringspunten (30+) ik hoop dat dat bij jullie wat minder gaat zijn)
Nee, het wordt geen novilon. Dat hebben we in onze huidige woning liggen. Ik vind het heel mooi, maar het is inderdaad niet duurzaam genoeg. Wat dat betreft heb ik hogere verwachtingen van marmoleum. Ik heb wel eens naar PVC gekeken maar geloof ik te duur bevonden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:35 schreef DS4 het volgende:
Als je voor Novilon gaat zou ik je aanraden om ook even naar PVC te kijken. Wel wat hogere prijs, maar ook duurzamer en mooier om te zien.
Hoezo?quote:Over banken ga ik maar eens even niets zeggen...
Dit denk ik idd, en ook omdat een dorp. Wij mochten gewoon kijken wanneer we wilden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jeetje als ik dat zo lees hebben wij echt geluk gehad dus.
Is dat dan het voordeel van het in het noorden wonen?
PVC is wel wat goedkoper geworden inmiddels. Prijsverschil tov marmoleum is 5-15 euro de meter als ik mij goed herinner. Gelet op de hogere duurzaamheid vind ik PVC prijstechnisch veel interessanter.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, het wordt geen novilon. Dat hebben we in onze huidige woning liggen. Ik vind het heel mooi, maar het is inderdaad niet duurzaam genoeg. Wat dat betreft heb ik hogere verwachtingen van marmoleum. Ik heb wel eens naar PVC gekeken maar geloof ik te duur bevonden.
Dan kom ik weer met merken aanzetten waarbij vergeleken Living Divani de goedkope keuze is... (maar dan heb je ook wel een veel betere bank). En aangezien jij al aangaf niet te veel aan een bank uit te willen geven omdat je kinderen hebt (overigens: juist dan is een goede kwaliteit bank handig naar mijn mening... ik heb geen kinderen, maar deze discussie uit den treure gevoerd met diverse ouders waarvan een deel het idioot vonden om een dure bank te nemen als je nog aan kinderen moet beginnen en een deel zegt dat een goede bank kinderen kan weerstaan), lijkt mij het weinig zinvol dat ik mij in die discussie meng.quote:Hoezo?
Ja, en als er met een stanleymes in wordt gesneden houdt het ook op... Maar waarom gaan mensen daar toch altijd vanuit?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:25 schreef k_man het volgende:
Ook op een goede bank zijn niet verwijderbare vlekken nog altijd niet verwijderbare vlekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |