Oh, vergeten te beantwoorden! We weten eigenlijk niet wat planning is, alleen hoelang ze er formeel over mogen doen. We hebben wel eens begrepen dat ze er zelf naar streven om de woningen in december op te leveren. Dat is nog een dik half jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef mefke79 het volgende:
Gaan ze hier echt nog bijna een jaar over doen? Niet toch?
Nope. Is dat raar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kijkdag? Heb je nog niet binnen kunnen kijken?
Wij mochten bij ons nieuwbouwhuis pas ongeveer een maand voor de oplevering binnen kijken (was wel extreem laat en bij andere huizen waren ze nog niet zo ver dus denk dat dat 2 tot 3 maanden voor oplevering was). Dus zo gek is dat niet volgens mij.quote:
Nee hoor. Mijn moeder is ook aan het bouwen en die mag 3x kijken. Afgelopen vrijdag is ze wezen kijken en dan later dit jaar nog een keer als het dak er op zit. En dan vlak voor de oplevering nog een keer.quote:
Oh, dat valt mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef Claudia_x het volgende:
Jep, dat zijn de achtertuinen! Die zullen ongeveer 8 meter diep en 5 meter breed worden. Erachter komt nog een pad strak langs de huizen rechts.
Ik vind het er op de foto ook extreem klein uitzien, maarja, het zal wel passen. Toch?
Bij projectenbouw is het niet zo gebruikelijk. Maar ik ben toch heel vaak in onze woning te vinden. Lastig? Misschien wel (maar vaak ook niet... gewoon wat lekkers meenemenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Dat ken ik helemaal niet. Het lijkt me ook vrij lastig voor de bouwvakkers als alle bewoners komen en gaan wanneer ze willen. Die lopen dan toch gewoon in de weg?
Interesse is een motivatie, maar in de gaten houden een noodzaak! Op de bouw wordt nogal eens iets "praktisch opgelost"... Wij kijken dus zelf vaak, hebben een onafhankelijke die geregeld langs komt en uiteraard houdt ook de architect de boel in de gaten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:47 schreef Claudia_x het volgende:
Houd je ook nog in de gaten of alles goed loopt en probeer je problemen te signaleren? Of kijk je meer omdat je het leuk vindt?
Donderdag is weer zo'n dag dat je samen met heel veel mensen die helemaal niets nodig hebben de winkels af kan gaan...quote:wickie, vloeren bekijken staat hier nog steeds hoog op het 'to do'-lijstje. Elke keer als we willen gaan besluiten we iets anders (leukers) te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |