Ik train ook MMA, maar doe geen wedstrijden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:13 schreef roepdeman het volgende:
Volgens mij traint ongeveer 80% van de mensen hier. Of bedoel je ook echt wedstrijden?
Ik zag vooral veel gepraat over wedstrijden van andere mensen enzo. En ik bedoel niet echte wedstrijden, maar gewoon trainen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:13 schreef roepdeman het volgende:
WANDERLEI!!!!! HAHAHAH ik ben een nog grotere fan dan ik al was!
Volgens mij traint ongeveer 80% van de mensen hier. Of bedoel je ook echt wedstrijden?
Same here.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik train ook MMA, maar doe geen wedstrijden...
Heb je een filmpje dat ie zelf de ring in gaat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef THEFXR het volgende:
Wat is dat bully beatdown toch lame gescripted, als je dan zo nerd bent die fysiek mishandeld wordt,pak dan een honkbalknuppel ofzo!
wel cool dat mayhem nu zelf ff in the cage stapt, die gast werd echt afgemaakt,lol
btw, ik kreeg bij hendo ff een bisping deja vu![]()
http://www.mtv.com/videos(...)50722/playlist.jhtmlquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je een filmpje dat ie zelf de ring in gaat?
doet weer zeer hoor, om Fedor in die triangle te zien!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef Fyodor het volgende:
Must see voor elke MMA fan. Het beste van 2010 (tot nu toe dan)
Wat ik nou zo "jammer" vind, is dat als iemand (in mijn ongetrainde ogen) knock out, of bijna knock out geslagen wordt en tegen de vlakte gaat, zijn/haar tegenstander er bovenop springt om door te slaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:49 schreef Fyodor het volgende:
Must see voor elke MMA fan. Het beste van 2010 (tot nu toe dan)
Edwards heeft in de laatste 10 jaar maar 1x via sub verloren en dat was tegen Hominick.quote:Fresh off his 10th consecutive victory by guillotine choke, Cody McKenzie now meets Yves Edwards at "UFC Fight Night 23: Fight for the Troops 2."
Het is vaak, zeker in the heat of battle met liters adrenaline, moeilijk om te zien of je tegenstander gewoon naar de grond gaat of ook daadwerkelijk knock out is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik nou zo "jammer" vind, is dat als iemand (in mijn ongetrainde ogen) knock out, of bijna knock out geslagen wordt en tegen de vlakte gaat, zijn/haar tegenstander er bovenop springt om door te slaan.
Nu zal het er ongetwijfeld bijhoren, en zal ik hier als buitenstaander aan moeten wennen, maar toch vind ik dat iets minder aan mma.
Niemand doet het om iemand echt te blesseren of te verwonden. Maar het is nu eenmaal een sport waarin een scheidsrechter een einde aan het gevecht moet maken. Als je er niet op springt om het af te maken kan hij herstellen en weer opstaan. Op zich leuk voor de lengte van het gevecht, maar vele malen gevaarlijker dan nog een klap krijgen. De scheidsrechters zijn er om er tussen te komen en hoewel het soms hard lijkt kunnen sommige mensen zich nog herstellen van een flinke klap en daarna wat GnP. Daarom staan ze er ook altijd zo dicht op. Snap dat het wat "beestachtig" over kan komen, maar het is op zich heel goed geregeld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik nou zo "jammer" vind, is dat als iemand (in mijn ongetrainde ogen) knock out, of bijna knock out geslagen wordt en tegen de vlakte gaat, zijn/haar tegenstander er bovenop springt om door te slaan.
Nu zal het er ongetwijfeld bijhoren, en zal ik hier als buitenstaander aan moeten wennen, maar toch vind ik dat iets minder aan mma.
Anders ik wel. Hij is echt te oud en te langzaam, zulk soort zware KO's zijn echt niet goed voor je gezondheid.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:02 schreef Paxlie het volgende:
Over brute KO's gesproken. Ik hoop dat Lindland kapt met vechten.
Hier ook, maar ik neig nu toch meer naar de kickboks kant. Heb al een tijdje geen mma training gehad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten hier trouwens ook mensen die zelf aan mma doen?
quote:If you thought you had seen the last of boxing legend James Lights Out Toney in MMA, you are not alone. After UFC Hall-of-Famer Randy The Natural Couture used his wrestling skill to take Toney out of his boxing game, put him on his back and choke him out at UFC 118 back in August, the MMA world was reminded why a fighter with only one weapon, no matter how masterful he is with it, can not survive in the world of mixed martial arts.
But what if an MMA fighter decided to stand and box with James Toney? That is exactly what Quinton Rampage Jackson said he would do if he and Toney faced off inside the Octagon. On Fridays episode of Inside MMA on HDNet, Jackson said:
Ze willen van McKenzie af blijkbaar, NO FUCKING WAY dat Edwards in de guillotine choke gaat trappen. Hij pakt McKenzie op al z'n andere zwakke punten (standup).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Cody McKenzie goes at it again!!
[..]
Edwards heeft in de laatste 10 jaar maar 1x via sub verloren en dat was tegen Hominick.
Als hij het nu weer flikt dan is hij officieel master of the guillotine!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |