Hier op rechts is nog wel plek voor een guitig beeldje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
Die verdient een standbeeldje in dit topic. Misschien kan iemand die ook nog in de wallpaper shoppen.
laatste bezoek: 3 uur, 11 minuten geleden.quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:10 schreef harm-1985 het volgende:
Ik kan me wel plaatsen in hem. ik was 14 / 15 toen ik ook begon te experimenteren. het begon met 2 kameraden te strip pokeren. vanuit daar ging ik en een kameraad door zoals wie durft het langs naakt te liggen in de zon. langzaam aan begonnen de gedachtes te spelen hoe zou het zijn. toen zijn we elkaar begonnen te pijpen. maar na een paar keer wou hij ermee stoppen. toen ontdekte ik via school 1 die mij de hele tijd stond aan te kijken in de douche na het sporten. dus vanuit daar ben ik ook met hem gegaan. en hij bleek ook al iets met nog een klasgenoot te doen. dus hebben we hem erbij gehaald. dit ging ook een paar keer zo door. totdat ik van school ging toen werd het contact ook minder. een paar jaar later toen ik 20 was heb ik weer eens wat gehad dit ging via internet ( wel eerst elkaar leren kennen ) daarmee nog 2 keer sex gehad. en daar is het ook bij gebleven.
Ben nogmaals geen homo maar geen spijt ervan dat ik het ook gewoon werkelijk heb geprobeerd.
Daar ben ik terechtgekomen via Harm's posthistoryquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:25 schreef Bananico het volgende:
@ACT-F, wat deed jij in dat topic? :p
quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:35 schreef ACT-F het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik zo vrij geweest om ook deze wensen van TS in vervulling te laten gaan:
Seksueel geëxperimenteerd man/man?
[..]
[ afbeelding ]
Ja, hij heeft een banquote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef very het volgende:
Toch jammer dat TS zich niet meer laat zien hier...
JOEHOE!!! We need you to entertain us!
Was toch maar 48 uur?quote:Op maandag 13 december 2010 17:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een ban. Logisch dat ie zich niet meer laat zien
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |