abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87609679
Hallloo ik ben een heteroseksuele man van 25 kan totaal niet verliefd worden op een gozer! Maar toch heb ik in mijn puberteit erg veel geëxperimenteerd! Vrouwen maar ook mannen! Ik was een jaartje of 13, 14 toen het begon! Ik had een goeie vriend waarmee ik langzaam aan het experimenteren was! We hebben echt alles gedaan pijpen aftrekken enz.. ! alleen weet uiteraard niemand dit behalve diegene en ik! Zelf spreek ik die gene nooit meer en heb hem al zeker meer dan 8 jaar niet meer gezien!... Maar toch vraag ik me af omdat er zo'n ontzettende taboe op zit of dit "normaal"/ natuurlijk is? zijn er meer mensen die deze experimenten hebben gedaan? ik hoor van vrouwen niks anders maar bij mannen helemaal niets?Ook niet echt een leuk/stoer verhaal om te vertellen aan je maten aan de bar moet ik eerlijk zeggen... Maar mijn vraag is is dit natuurlijk?
pi_87609714
nee nooit gedaan, wel gekeken wie de langste had :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_87609741
Euh, nee
You dream it, I live it.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:22:17 #4
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_87609795
Je zit hier bij FOK hoor. De echte mannen hier doen het alleen met echte vrouwen.
Wat je vraag betreft, je bent homo en is normaal.
pi_87610096
MEN>>>SEX
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_87610288
Net zoals alle antwoorden is het 'natuurlijk' of 'gewoon' als jij je er prettig bij voelt. Ben je dat, vind je er niks 'vreemds' aan (wat dat ook moge zijn in jouw interpretatie van normaal functioneren), hoef je je nergens zorgen over te maken. Wat anderen vinden maakt in dit geval niet uit, omdat je privéleven pas bespreekbaar wordt als je het openbaar maakt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_87610295
Zo lang jij het leuk/lekker/whatever vind/vond moet je maling hebben aan want andere denken. Ik heb ook wel eens wat met een man gedaan. Genoeg mannen/jongens die zulke dingen proberen uit nieuwschierigheid.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87610488
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:41 schreef tijnbrein het volgende:
Zo lang jij het leuk/lekker/whatever vind/vond moet je maling hebben aan want andere denken. Ik heb ook wel eens wat met een man gedaan. Genoeg mannen/jongens die zulke dingen proberen uit nieuwschierigheid.
Thanks!!
pi_87610571
Niemand op FOK durft zijn geheimen te onthullen :').
pi_87611448
De meeste mannen expirimenteren niet. Waarschijnlijk wist je toen je 13/14 was nog steeds niet dat je homo was, en nu blijkbaar nog steeds niet.
Spelfout gevonden? Boeit me niet.
pi_87614503
Nooit gedaan nee, ik heb wel vaak gehoord dat mannen als pubers dingen deden als samen aftrekken en naar elkaars pik kijken wie de grootste had, maar bij mij is dat nooit opgekomen. Als je dat echt leuk vindt en zelfs pijpen enzo dan ben je waarschijnlijk gewoon homo of biseksueel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:28:31 #12
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87615023
nooit in me opgekomen eerlijk gezegd
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87617491
nooit gewild nooit gedaan... ook nooit iemand in m'n omgeving die 't wilde, dus ik vraag me af hoe dit dan uiteindelijk tot stand is gekomen
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:02:08 #14
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87617769
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
nooit gewild nooit gedaan... ook nooit iemand in m'n omgeving die 't wilde, dus ik vraag me af hoe dit dan uiteindelijk tot stand is gekomen
dat ook idd :Y
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87619062
"Samen rukken" :')
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:53:41 #16
169210 liesje1979
pi_87619201
"Haha, Ts is homo". Niet grappig, niet doen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:55:21 #17
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87635210
om homo te zijn of bi te zjin, hoef je niet verliefd te kunnen worden op iemand anders. Het is je seksuele geaardheid. Dit betekend dat je het opwindend kan vinden om seks te hebben met iemand van het andere geslacht. Je bent homo als je alleen op mannen valt. Je bent bi als je op beiden valt.
Gezien je niet verliefd kan worden op een man, maar de seks wel lekker vond, ben je in ieder geval bi als je ook op meiden valt. Het hoeft geen probleem te zijn, het is wat je er zelf van maakt. Je bent wat je bent/voelt.
Be dance |Be real| Be You
pi_87705202
Nooit met andere mannen geexperimenteerd.
Maar de gedacht speelt me soms wel parten, vraag me wel eens af hoe sex zal zijn met een man.
Maar nooit echt de behoefte gehad om het daadwerkelijk te proberen..
pi_87705277
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef htctouch2 het volgende:
Nooit met andere mannen geexperimenteerd.
Maar de gedacht speelt me soms wel parten, vraag me wel eens af hoe sex zal zijn met een man.
Maar nooit echt de behoefte gehad om het daadwerkelijk te proberen..
och vele hier fantaseren hoe sex met een vrouw zou zijn, en krijgen niet de kans om dat te proberen :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:19:55 #20
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87781513
Je hoeft het niet per se een labeltje te geven. Als je het lekker vond, vond je het lekker. Maakt het dan nog uit wat je het noemt?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:27:38 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87781521
Noem het zoals je zelf wil. Biseksueel, bicurious, (niet)hetero. Als jij je er maar goed bij voelt.
Resistance is futile.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:35:49 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_87781526
Of je nu wel of niet homo bent maakt me werkelijk niets uit wat ik me afvraag, waarom knaagt het nog na bijna 10 jaar? ben je er nog steeds niet overuit of je nu wel of niet homo bent?
en wat je vraag betreft....ik denk dat er meer fokkers zijn die dit gedaan hebben maar het, zelfs in de anonimiteit van het internet, niet zullen toegeven.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:40:10 #23
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87781532
Ja, het is natuurlijk. Ook bij andere zoogdieren komt dit voor. Een interessant figuur in de historie van seksuologie was Alfred Kinsey, een seksuoloog die in '40 en '50 voor een ware seksuele revolutie zorgde. Uit één van zijn onderzoeken bleek dat 46% van de mannen wel eens seksueel gereageerd heeft op personen van beide seksen in het verloop van hun volwassen leven en 37% wel eens een homoseksuele ervaring heeft gehad. Hij doorbrak het zwart-wit denken van mensen die ervan overtuigd waren dat op het gebied van seksualiteit enkel twee kampen bestonden, namelijk de heteroseksualiteit en de homoseksualiteit. Om hem te citeren:

quote:
''Mannen vertegenwoordigen niet twee aparte populaties, heteroseksueel en homoseksueel. De wereld is niet verdeeld in schapen en geiten. Het is een fundament van de taxonomie dat de natuur zelden gebruik maakt van afzonderlijke categorieën... De levende wereld is een continuïteit in al zijn aspecten. Terwijl ik tegelijkertijd wil benadrukken dat er een continuïteit is in de gradaties tussen exclusief hetero- en homoseksueel, lijkt het wenselijk om een soort classificatie te ontwikkelen, die gebaseerd is op de relatieve mate van hetero- en homoseksuele ervaringen en reacties in elk levensverhaal... Een individu kan dan een plek op deze schaal worden toegewezen, voor iedere periode in zijn leven....Een zeven-punts schaal komt dichterbij de vele gradaties, die eigenlijk bestaan.''
Hij introduceerde - zoals hierboven geschreven - ook de zogenoemde Kinsey-schaal, waarin de seksuele reacties verdeelt zijn op een glijdende schaal van biseksualiteit, met uitsluitend hetero- of homoseksueel als de twee uitersten. Die schaal ziet er als volgt uit:

quote:
0 Uitsluitend heteroseksueel
1 Overwegend heteroseksueel, alleen incidenteel homoseksueel
2 Overwegend heteroseksueel, meer dan incidenteel homoseksueel
3 Gelijkwaardig hetero- en homoseksueel; biseksueel
4 Overwegend homoseksueel, meer dan incidenteel heteroseksueel
5 Overwegend homoseksueel, alleen incidenteel heteroseksueel
6 Uitsluitend homoseksueel
X Aseksueel, geen libido
De meeste mensen in dit topic hoef je overigens niet serieus te nemen, aangezien ze klaarblijkelijk niet weten waar ze het over hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door AryaMehr op 21-10-2010 05:57:00 ]
pi_87784937
- weg met die bagger! -

[ Bericht 88% gewijzigd door Adolecens op 21-10-2010 11:58:00 ]
hardcoholic
pi_87785176
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef Sandeeer het volgende:
De meeste mannen expirimenteren niet. Waarschijnlijk wist je toen je 13/14 was nog steeds niet dat je homo was, en nu blijkbaar nog steeds niet.
:')

Hij wordt verliefd op vrouwen en heeft seks met vrouwen en mannen, maar hij is homo hoor!

Bi lijkt me dan eerder op z'n plek. Biseksueel dan en niet bifiel.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:33:26 #26
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_87790668
Schijnt inderdaad vaker voor te komen O-) al is het bij man/man natuurlijk not done om daar over te praten. bij vrouwen hoor je het dus wat vaker ^O^
pi_87808559
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:')

Hij wordt verliefd op vrouwen en heeft seks met vrouwen en mannen, maar hij is homo hoor!

Bi lijkt me dan eerder op z'n plek. Biseksueel dan en niet bifiel.
Volgens mij is het een typische bicultureel.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_87856953
Je zegt het zelf al:' Ook niet echt een leuk/stoer verhaal om te vertellen aan je maten aan de bar moet ik eerlijk zeggen...'.
Mannen zullen hier dus in de regel nooit over hebben.

Toch denk ik dat het veel vaker voorkomt dan we denken.
pi_87859960
Toen ik een jaar of 14, 15, 16 was heb ik veel "gespeeld" met verschillende leeftijdsgenoten. We zijn allemaal "gewoon getrouwd" later , en de meesten hebben kinderen. Ik heb ze er nadien nooit meer over gesproken, maar ben zelf later uit de kast gekomen, gescheiden, en woon nu samen met een vriend.

Onlangs kwam een van hen langs op mijn werkplek. Hij is nog steeds getrouwd. Maar hij wilde wel weer eens verder gaan met waar we gebleven waren want hij vond het erg lekker indertijd. Ben er niet op ingegaan. Destijds was het voor mij experimenteren, en het is geen figuur waarmee ik verder wil rommelen. Maar hij zei ook dat ie nooit op mannen zou vallen en puur nog af en toe sex wil met een vent omdat ie het zo lekker vindt.

Ik denk dat hij ( en velen net als hij en als TS) onbewust wel weet dat ie homo is. Alleen, door dat de algemene norm "mannetje/vrouwtje" nu eenmaal DE NORM is en daardoor het meest geaccepteerd kunnen er heel veel zich niet openstellen om verliefd te worden op iemand van hetzelfde geslacht. Dat sluiten ze als het ware af. Alleen, sexuele gevoelens kun je nu eenmaal moeilijker onderdrukken.. Die leiden hun eigen leven.

Maar ik weet pertinent zeker dat er heeeeeeel veel mannen ( en uiteraard ook vrouwen ) zijn die in de pubertijd met iemand van het eigen geslacht hebben geexperimenteerd, en dat er nog zat zijn die dat nu ook nog doen, terwijl ze al getrouwd zijn of samenwonen met iemand van het andere geslacht. Daarnaast zijn er nog veel meer die het wel zouden willen, maar het simpelweg niet durven.

[ Bericht 0% gewijzigd door purmernoord op 23-10-2010 15:39:25 ]
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:59:51 #30
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_87877337
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:08 schreef purmernoord het volgende:
Toen ik een jaar of 14, 15, 16 was heb ik veel "gespeeld" met verschillende leeftijdsgenoten. We zijn allemaal "gewoon getrouwd" later , en de meesten hebben kinderen. Ik heb ze er nadien nooit meer over gesproken, maar ben zelf later uit de kast gekomen, gescheiden, en woon nu samen met een vriend.

Onlangs kwam een van hen langs op mijn werkplek. Hij is nog steeds getrouwd. Maar hij wilde wel weer eens verder gaan met waar we gebleven waren want hij vond het erg lekker indertijd. Ben er niet op ingegaan. Destijds was het voor mij experimenteren, en het is geen figuur waarmee ik verder wil rommelen. Maar hij zei ook dat ie nooit op mannen zou vallen en puur nog af en toe sex wil met een vent omdat ie het zo lekker vindt.

Ik denk dat hij ( en velen net als hij en als TS) onbewust wel weet dat ie homo is. Alleen, door dat de algemene norm "mannetje/vrouwtje" nu eenmaal DE NORM is en daardoor het meest geaccepteerd kunnen er heel veel zich niet openstellen om verliefd te worden op iemand van hetzelfde geslacht. Dat sluiten ze als het ware af. Alleen, sexuele gevoelens kun je nu eenmaal moeilijker onderdrukken.. Die leiden hun eigen leven.

Maar ik weet pertinent zeker dat er heeeeeeel veel mannen ( en uiteraard ook vrouwen ) zijn die in de pubertijd met iemand van het eigen geslacht hebben geexperimenteerd, en dat er nog zat zijn die dat nu ook nog doen, terwijl ze al getrouwd zijn of samenwonen met iemand van het andere geslacht. Daarnaast zijn er nog veel meer die het wel zouden willen, maar het simpelweg niet durven.
ik denk dat je niet ver van de waarheid af zit met je post Purmer.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_87878444
Heel veel meiden van rond de 16 hebben wel eens met andere meiden gezoend of meer. Van jongens hoor ik het niet eigenlijk, maar ik neem aan dat dat ook niet haan de hand is hier.
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:01:04 #32
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_87884179
Heb een vriendinnetje nu dus het gaat er wss wel van komen :)
pi_87884431
Ik kan me wel plaatsen in hem. ik was 14 / 15 toen ik ook begon te experimenteren. het begon met 2 kameraden te strip pokeren. vanuit daar ging ik en een kameraad door zoals wie durft het langs naakt te liggen in de zon. langzaam aan begonnen de gedachtes te spelen hoe zou het zijn. toen zijn we elkaar begonnen te pijpen. maar na een paar keer wou hij ermee stoppen. toen ontdekte ik via school 1 die mij de hele tijd stond aan te kijken in de douche na het sporten. dus vanuit daar ben ik ook met hem gegaan. en hij bleek ook al iets met nog een klasgenoot te doen. dus hebben we hem erbij gehaald. dit ging ook een paar keer zo door. totdat ik van school ging toen werd het contact ook minder. een paar jaar later toen ik 20 was heb ik weer eens wat gehad dit ging via internet ( wel eerst elkaar leren kennen ) daarmee nog 2 keer sex gehad. en daar is het ook bij gebleven.

Ben nogmaals geen homo maar geen spijt ervan dat ik het ook gewoon werkelijk heb geprobeerd.
pi_87891040
Noem je jezelf voor de grap heterosexueel in de OP?
pi_87891074
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:10 schreef harm-1985 het volgende:
Ik kan me wel plaatsen in hem. ik was 14 / 15 toen ik ook begon te experimenteren. het begon met 2 kameraden te strip pokeren. vanuit daar ging ik en een kameraad door zoals wie durft het langs naakt te liggen in de zon. langzaam aan begonnen de gedachtes te spelen hoe zou het zijn. toen zijn we elkaar begonnen te pijpen. maar na een paar keer wou hij ermee stoppen. toen ontdekte ik via school 1 die mij de hele tijd stond aan te kijken in de douche na het sporten. dus vanuit daar ben ik ook met hem gegaan. en hij bleek ook al iets met nog een klasgenoot te doen. dus hebben we hem erbij gehaald. dit ging ook een paar keer zo door. totdat ik van school ging toen werd het contact ook minder. een paar jaar later toen ik 20 was heb ik weer eens wat gehad dit ging via internet ( wel eerst elkaar leren kennen ) daarmee nog 2 keer sex gehad. en daar is het ook bij gebleven.

Ben nogmaals geen homo maar geen spijt ervan dat ik het ook gewoon werkelijk heb geprobeerd.
Klinkt als iemand die volledig hetero is.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:12:37 #36
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87900222
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Klinkt als iemand die volledig hetero is.
_O- :N
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_87900513
Om met de woorden van Al Pacino te spreken, je bent 'a heterosexual man who fucks around with guys.'
Lekker belangrijk.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_87901396
Ik had altijd de mening dat veel tieners wel experimenteren. En dat heb ik nog steeds. Echter, ben ik er ook zekerder van geworden dat de meeste jongens die dat doen, toch op zijn minst bii zijn. Er zijn natuurlijk jongens of meisjes die willen experimenteren om de opties te bekijken zeg maar. Maar als je er echt van geniet, en er echt over fantaseert, ben je op zijn minst Bii. Naar mezelf wou ik het niet toegeven ; ik dacht ook altijd dat het normaal was om te experimenteren omdat ik de waarheid over mezelf niet in de ogen wou kijken. Aan je verhaal te lezen ben jij net als vele anderen, waaronder ik gewoon homo of Bii, en dat is geen ramp :) Of je bent een van de weinigen die het echt alleen doet om zijn opties weg te strepen.
pi_87901521
Wat is dat toch met mensen, dat ze perse willen weten tot welk seksuele geaardheidshokje ze behoren? Als ik nou opgewonden zou raken van andere mannen dan zou me dat echt geen klap interesseren.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:37:55 #40
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87901600
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had altijd de mening dat veel tieners wel experimenteren. En dat heb ik nog steeds. Echter, ben ik er ook zekerder van geworden dat de meeste jongens die dat doen, toch op zijn minst bii zijn. Er zijn natuurlijk jongens of meisjes die willen experimenteren om de opties te bekijken zeg maar. Maar als je er echt van geniet, en er echt over fantaseert, ben je op zijn minst Bii . Naar mezelf wou ik het niet toegeven ; ik dacht ook altijd dat het normaal was om te experimenteren omdat ik de waarheid over mezelf niet in de ogen wou kijken. Aan je verhaal te lezen ben jij net als vele anderen, waaronder ik gewoon homo of Bii, en dat is geen ramp :) Of je bent een van de weinigen die het echt alleen doet om zijn opties weg te strepen.
Eens.
pi_87901996
Antwoord op de OP: ja dit is natuurlijk. Homoseksualiteit komt in de natuur bij verschillende diersoorten voor, en wordt door verschillende biologen als passend in de evolutietheorie gezien. Ook in de ontwikkelingspsychologie wordt homoseksueel geëxperimenteer bij zowel jongens als meisjes als een normaal (maar niet noodzakelijk aanwezig oid) onderdeel van de ontwikkeling gezien. Luister dus vooral niet naar moraalridders en Christenfundi's, tenzij je deze boven de wetenschap plaatst.
pi_87902125
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:36 schreef Compatibel het volgende:
Wat is dat toch met mensen, dat ze perse willen weten tot welk seksuele geaardheidshokje ze behoren? Als ik nou opgewonden zou raken van andere mannen dan zou me dat echt geen klap interesseren.
Mensen willen weten tot welke soort mensen ze behoren. Of zo. :D
pi_87902622
Ja ben volledig hetero. was leuk om het geprobeerd te hebben. voor in de toekomst ooit nog een keer ???

NEE.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:17:27 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87903177
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:04 schreef harm-1985 het volgende:
Ja ben volledig hetero. was leuk om het geprobeerd te hebben. voor in de toekomst ooit nog een keer ???

NEE.
Je liegt.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:19:39 #45
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87903289
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef Compatibel het volgende:
Antwoord op de OP: ja dit is natuurlijk. Homoseksualiteit komt in de natuur bij verschillende diersoorten voor, en wordt door verschillende biologen als passend in de evolutietheorie gezien. Ook in de ontwikkelingspsychologie wordt homoseksueel geëxperimenteer bij zowel jongens als meisjes als een normaal (maar niet noodzakelijk aanwezig oid) onderdeel van de ontwikkeling gezien. Luister dus vooral niet naar moraalridders en Christenfundi's, tenzij je deze boven de wetenschap plaatst.
Alsof de wetenschap het altijd aan het rechte eind heeft.
Ik geloof ook niet alles wat zgn wetenschappelijk schjint te worden aangetoond.
Dat zomaar aannemen is voor dummies.
pi_87905997
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:04 schreef harm-1985 het volgende:

NEE.
Volledig hetero, maar je neukt andere mannen?
pi_87906713
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alsof de wetenschap het altijd aan het rechte eind heeft.
Ik geloof ook niet alles wat zgn wetenschappelijk schjint te worden aangetoond.
Dat zomaar aannemen is voor dummies.
Moet ik nu de hele wetenschappelijke methode aan je uit gaan leggen ofzo? Probeer het anders met argumenten, want ik geef niet alleen aan wat de stand van zaken is in de wetenschap, maar ook waarom dit zo is.

Daarnaast is de eerste partij die ik geloof de wetenschap, en zeker niet een of andere random fok! user. Maar je kunt me best overtuigen hoor, echt, wanneer jij goed onderbouwd het tegendeel beweert.
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:16:56 #48
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87907003
Daar gaan we dan maar weer even:

Ten eerste: moeten geaardheden nou zo nodig in een hokje geplaatst worden? Probeer nou eens om het gewoon NIETS te noemen, behalve "jezelf". Of je nou op mannen of vrouwen valt, care.

Ten tweede: het gebeurt nogal eens dat jongeren zo'n fase hebben waarin ze sex hebben om het sex hebben, en niet zozeer om het geslacht van de sexpartner. Dit is dus eigenlijk een beetje hetzelfde verschijnsel als die experimenteerperiode. Je hebt simpelweg zoveel 'last' van je hormonen dat je behoefte hebt aan sex. De ene doet dat met iemand van hetzelfde geslacht omdat die daarop valt, de ander doet het omdat die wil WETEN waar hij op valt, en nog een ander doet het puur omdat het mogelijk is er sex mee te hebben. Dus ja, je kunt, als je het echt een naampje wilt geven, in je jeugd veel "geexperimenteerd" hebben met hetzelfde geslacht, en nog steeds (bijna) volledig hetero zijn. Die aantrekkingskracht naar hetzelfde geslacht is er dan nooit geweest, maar de afwezigheid daarvan was simpelweg niet van belang in je jeugd. Wel met een opmerking dat vrijwel niemand 100% homo of hetero is... maar het onderzoek dat daarover gaat kan ik me zo snel even niet voor de geest halen.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:39:59 #49
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87907668
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Moet ik nu de hele wetenschappelijke methode aan je uit gaan leggen ofzo? Probeer het anders met argumenten, want ik geef niet alleen aan wat de stand van zaken is in de wetenschap, maar ook waarom dit zo is.

Daarnaast is de eerste partij die ik geloof de wetenschap, en zeker niet een of andere random fok! user. Maar je kunt me best overtuigen hoor, echt, wanneer jij goed onderbouwd het tegendeel beweert.
Geen behoefte aan, ben geen homo, dus hoef niets te vergoelijken. Ik heb al vaker discussies erover gehad, heb er nu even geen zin in. Ik vind het wel best.
pi_87907891
Ik ben homo ; en mij kan het absoluut niet boeien wat de wetenschap zegt. Ieder mens is uniek, en is een individu. Zolang je maar blij bent met jezelf ; kan de wetenschap op dat gebied de pot op. Als je wilt experimenteren doe je dat maar lekker, en wil je het niet ; dan doe je het niet. Het kan me weinig boeien hoeveel jongens van mijn leeftijd ook met andere mannen naar bed gaan om te experimenteren / of omdat ze homo zijn. Je kan in het leven toch alleen maar naar jezelf kijken. En hoe dat allemaal gekomen is ; of te weten of het wel 'normaal ' is.....= tijdsverspilling

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2010 19:46:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')