Thanks!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:41 schreef tijnbrein het volgende:
Zo lang jij het leuk/lekker/whatever vind/vond moet je maling hebben aan want andere denken. Ik heb ook wel eens wat met een man gedaan. Genoeg mannen/jongens die zulke dingen proberen uit nieuwschierigheid.
dat ook iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
nooit gewild nooit gedaan... ook nooit iemand in m'n omgeving die 't wilde, dus ik vraag me af hoe dit dan uiteindelijk tot stand is gekomen
och vele hier fantaseren hoe sex met een vrouw zou zijn, en krijgen niet de kans om dat te proberenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef htctouch2 het volgende:
Nooit met andere mannen geexperimenteerd.
Maar de gedacht speelt me soms wel parten, vraag me wel eens af hoe sex zal zijn met een man.
Maar nooit echt de behoefte gehad om het daadwerkelijk te proberen..
quote:Hij introduceerde - zoals hierboven geschreven - ook de zogenoemde Kinsey-schaal, waarin de seksuele reacties verdeelt zijn op een glijdende schaal van biseksualiteit, met uitsluitend hetero- of homoseksueel als de twee uitersten. Die schaal ziet er als volgt uit:''Mannen vertegenwoordigen niet twee aparte populaties, heteroseksueel en homoseksueel. De wereld is niet verdeeld in schapen en geiten. Het is een fundament van de taxonomie dat de natuur zelden gebruik maakt van afzonderlijke categorieën... De levende wereld is een continuïteit in al zijn aspecten. Terwijl ik tegelijkertijd wil benadrukken dat er een continuïteit is in de gradaties tussen exclusief hetero- en homoseksueel, lijkt het wenselijk om een soort classificatie te ontwikkelen, die gebaseerd is op de relatieve mate van hetero- en homoseksuele ervaringen en reacties in elk levensverhaal... Een individu kan dan een plek op deze schaal worden toegewezen, voor iedere periode in zijn leven....Een zeven-punts schaal komt dichterbij de vele gradaties, die eigenlijk bestaan.''
quote:De meeste mensen in dit topic hoef je overigens niet serieus te nemen, aangezien ze klaarblijkelijk niet weten waar ze het over hebben.0 Uitsluitend heteroseksueel
1 Overwegend heteroseksueel, alleen incidenteel homoseksueel
2 Overwegend heteroseksueel, meer dan incidenteel homoseksueel
3 Gelijkwaardig hetero- en homoseksueel; biseksueel
4 Overwegend homoseksueel, meer dan incidenteel heteroseksueel
5 Overwegend homoseksueel, alleen incidenteel heteroseksueel
6 Uitsluitend homoseksueel
X Aseksueel, geen libido
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef Sandeeer het volgende:
De meeste mannen expirimenteren niet. Waarschijnlijk wist je toen je 13/14 was nog steeds niet dat je homo was, en nu blijkbaar nog steeds niet.
quote:Volgens mij is het een typische bicultureel.Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Hij wordt verliefd op vrouwen en heeft seks met vrouwen en mannen, maar hij is homo hoor!
Bi lijkt me dan eerder op z'n plek. Biseksueel dan en niet bifiel.
quote:ik denk dat je niet ver van de waarheid af zit met je post Purmer.Op zaterdag 23 oktober 2010 09:08 schreef purmernoord het volgende:
Toen ik een jaar of 14, 15, 16 was heb ik veel "gespeeld" met verschillende leeftijdsgenoten. We zijn allemaal "gewoon getrouwd" later , en de meesten hebben kinderen. Ik heb ze er nadien nooit meer over gesproken, maar ben zelf later uit de kast gekomen, gescheiden, en woon nu samen met een vriend.
Onlangs kwam een van hen langs op mijn werkplek. Hij is nog steeds getrouwd. Maar hij wilde wel weer eens verder gaan met waar we gebleven waren want hij vond het erg lekker indertijd. Ben er niet op ingegaan. Destijds was het voor mij experimenteren, en het is geen figuur waarmee ik verder wil rommelen. Maar hij zei ook dat ie nooit op mannen zou vallen en puur nog af en toe sex wil met een vent omdat ie het zo lekker vindt.
Ik denk dat hij ( en velen net als hij en als TS) onbewust wel weet dat ie homo is. Alleen, door dat de algemene norm "mannetje/vrouwtje" nu eenmaal DE NORM is en daardoor het meest geaccepteerd kunnen er heel veel zich niet openstellen om verliefd te worden op iemand van hetzelfde geslacht. Dat sluiten ze als het ware af. Alleen, sexuele gevoelens kun je nu eenmaal moeilijker onderdrukken.. Die leiden hun eigen leven.
Maar ik weet pertinent zeker dat er heeeeeeel veel mannen ( en uiteraard ook vrouwen ) zijn die in de pubertijd met iemand van het eigen geslacht hebben geexperimenteerd, en dat er nog zat zijn die dat nu ook nog doen, terwijl ze al getrouwd zijn of samenwonen met iemand van het andere geslacht. Daarnaast zijn er nog veel meer die het wel zouden willen, maar het simpelweg niet durven.
quote:Klinkt als iemand die volledig hetero is.Op zondag 24 oktober 2010 01:10 schreef harm-1985 het volgende:
Ik kan me wel plaatsen in hem. ik was 14 / 15 toen ik ook begon te experimenteren. het begon met 2 kameraden te strip pokeren. vanuit daar ging ik en een kameraad door zoals wie durft het langs naakt te liggen in de zon. langzaam aan begonnen de gedachtes te spelen hoe zou het zijn. toen zijn we elkaar begonnen te pijpen. maar na een paar keer wou hij ermee stoppen. toen ontdekte ik via school 1 die mij de hele tijd stond aan te kijken in de douche na het sporten. dus vanuit daar ben ik ook met hem gegaan. en hij bleek ook al iets met nog een klasgenoot te doen. dus hebben we hem erbij gehaald. dit ging ook een paar keer zo door. totdat ik van school ging toen werd het contact ook minder. een paar jaar later toen ik 20 was heb ik weer eens wat gehad dit ging via internet ( wel eerst elkaar leren kennen ) daarmee nog 2 keer sex gehad. en daar is het ook bij gebleven.
Ben nogmaals geen homo maar geen spijt ervan dat ik het ook gewoon werkelijk heb geprobeerd.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die volledig hetero is.
quote:Eens.Op zondag 24 oktober 2010 16:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had altijd de mening dat veel tieners wel experimenteren. En dat heb ik nog steeds. Echter, ben ik er ook zekerder van geworden dat de meeste jongens die dat doen, toch op zijn minst bii zijn. Er zijn natuurlijk jongens of meisjes die willen experimenteren om de opties te bekijken zeg maar. Maar als je er echt van geniet, en er echt over fantaseert, ben je op zijn minst Bii . Naar mezelf wou ik het niet toegeven ; ik dacht ook altijd dat het normaal was om te experimenteren omdat ik de waarheid over mezelf niet in de ogen wou kijken. Aan je verhaal te lezen ben jij net als vele anderen, waaronder ik gewoon homo of Bii, en dat is geen rampOf je bent een van de weinigen die het echt alleen doet om zijn opties weg te strepen.
quote:Mensen willen weten tot welke soort mensen ze behoren. Of zo.Op zondag 24 oktober 2010 16:36 schreef Compatibel het volgende:
Wat is dat toch met mensen, dat ze perse willen weten tot welk seksuele geaardheidshokje ze behoren? Als ik nou opgewonden zou raken van andere mannen dan zou me dat echt geen klap interesseren.
quote:Je liegt.Op zondag 24 oktober 2010 17:04 schreef harm-1985 het volgende:
Ja ben volledig hetero. was leuk om het geprobeerd te hebben. voor in de toekomst ooit nog een keer ???
NEE.
quote:Alsof de wetenschap het altijd aan het rechte eind heeft.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef Compatibel het volgende:
Antwoord op de OP: ja dit is natuurlijk. Homoseksualiteit komt in de natuur bij verschillende diersoorten voor, en wordt door verschillende biologen als passend in de evolutietheorie gezien. Ook in de ontwikkelingspsychologie wordt homoseksueel geëxperimenteer bij zowel jongens als meisjes als een normaal (maar niet noodzakelijk aanwezig oid) onderdeel van de ontwikkeling gezien. Luister dus vooral niet naar moraalridders en Christenfundi's, tenzij je deze boven de wetenschap plaatst.
quote:Volledig hetero, maar je neukt andere mannen?Op zondag 24 oktober 2010 17:04 schreef harm-1985 het volgende:
Ja ben volledig hetero. was leuk om het geprobeerd te hebben. voor in de toekomst ooit nog een keer ???
NEE.
quote:Moet ik nu de hele wetenschappelijke methode aan je uit gaan leggen ofzo? Probeer het anders met argumenten, want ik geef niet alleen aan wat de stand van zaken is in de wetenschap, maar ook waarom dit zo is.Op zondag 24 oktober 2010 17:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alsof de wetenschap het altijd aan het rechte eind heeft.
Ik geloof ook niet alles wat zgn wetenschappelijk schjint te worden aangetoond.
Dat zomaar aannemen is voor dummies.
quote:Geen behoefte aan, ben geen homo, dus hoef niets te vergoelijken. Ik heb al vaker discussies erover gehad, heb er nu even geen zin in. Ik vind het wel best.Op zondag 24 oktober 2010 19:04 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Moet ik nu de hele wetenschappelijke methode aan je uit gaan leggen ofzo? Probeer het anders met argumenten, want ik geef niet alleen aan wat de stand van zaken is in de wetenschap, maar ook waarom dit zo is.
Daarnaast is de eerste partij die ik geloof de wetenschap, en zeker niet een of andere random fok! user. Maar je kunt me best overtuigen hoor, echt, wanneer jij goed onderbouwd het tegendeel beweert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |