abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87609679
Hallloo ik ben een heteroseksuele man van 25 kan totaal niet verliefd worden op een gozer! Maar toch heb ik in mijn puberteit erg veel geëxperimenteerd! Vrouwen maar ook mannen! Ik was een jaartje of 13, 14 toen het begon! Ik had een goeie vriend waarmee ik langzaam aan het experimenteren was! We hebben echt alles gedaan pijpen aftrekken enz.. ! alleen weet uiteraard niemand dit behalve diegene en ik! Zelf spreek ik die gene nooit meer en heb hem al zeker meer dan 8 jaar niet meer gezien!... Maar toch vraag ik me af omdat er zo'n ontzettende taboe op zit of dit "normaal"/ natuurlijk is? zijn er meer mensen die deze experimenten hebben gedaan? ik hoor van vrouwen niks anders maar bij mannen helemaal niets?Ook niet echt een leuk/stoer verhaal om te vertellen aan je maten aan de bar moet ik eerlijk zeggen... Maar mijn vraag is is dit natuurlijk?
pi_87609714
nee nooit gedaan, wel gekeken wie de langste had :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_87609741
Euh, nee
You dream it, I live it.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:22:17 #4
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_87609795
Je zit hier bij FOK hoor. De echte mannen hier doen het alleen met echte vrouwen.
Wat je vraag betreft, je bent homo en is normaal.
pi_87610096
MEN>>>SEX
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_87610288
Net zoals alle antwoorden is het 'natuurlijk' of 'gewoon' als jij je er prettig bij voelt. Ben je dat, vind je er niks 'vreemds' aan (wat dat ook moge zijn in jouw interpretatie van normaal functioneren), hoef je je nergens zorgen over te maken. Wat anderen vinden maakt in dit geval niet uit, omdat je privéleven pas bespreekbaar wordt als je het openbaar maakt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_87610295
Zo lang jij het leuk/lekker/whatever vind/vond moet je maling hebben aan want andere denken. Ik heb ook wel eens wat met een man gedaan. Genoeg mannen/jongens die zulke dingen proberen uit nieuwschierigheid.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87610488
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:41 schreef tijnbrein het volgende:
Zo lang jij het leuk/lekker/whatever vind/vond moet je maling hebben aan want andere denken. Ik heb ook wel eens wat met een man gedaan. Genoeg mannen/jongens die zulke dingen proberen uit nieuwschierigheid.
Thanks!!
pi_87610571
Niemand op FOK durft zijn geheimen te onthullen :').
pi_87611448
De meeste mannen expirimenteren niet. Waarschijnlijk wist je toen je 13/14 was nog steeds niet dat je homo was, en nu blijkbaar nog steeds niet.
Spelfout gevonden? Boeit me niet.
pi_87614503
Nooit gedaan nee, ik heb wel vaak gehoord dat mannen als pubers dingen deden als samen aftrekken en naar elkaars pik kijken wie de grootste had, maar bij mij is dat nooit opgekomen. Als je dat echt leuk vindt en zelfs pijpen enzo dan ben je waarschijnlijk gewoon homo of biseksueel.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:28:31 #12
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87615023
nooit in me opgekomen eerlijk gezegd
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87617491
nooit gewild nooit gedaan... ook nooit iemand in m'n omgeving die 't wilde, dus ik vraag me af hoe dit dan uiteindelijk tot stand is gekomen
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:02:08 #14
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87617769
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
nooit gewild nooit gedaan... ook nooit iemand in m'n omgeving die 't wilde, dus ik vraag me af hoe dit dan uiteindelijk tot stand is gekomen
dat ook idd :Y
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87619062
"Samen rukken" :')
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:53:41 #16
169210 liesje1979
pi_87619201
"Haha, Ts is homo". Niet grappig, niet doen.
  zondag 17 oktober 2010 @ 15:55:21 #17
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87635210
om homo te zijn of bi te zjin, hoef je niet verliefd te kunnen worden op iemand anders. Het is je seksuele geaardheid. Dit betekend dat je het opwindend kan vinden om seks te hebben met iemand van het andere geslacht. Je bent homo als je alleen op mannen valt. Je bent bi als je op beiden valt.
Gezien je niet verliefd kan worden op een man, maar de seks wel lekker vond, ben je in ieder geval bi als je ook op meiden valt. Het hoeft geen probleem te zijn, het is wat je er zelf van maakt. Je bent wat je bent/voelt.
Be dance |Be real| Be You
pi_87705202
Nooit met andere mannen geexperimenteerd.
Maar de gedacht speelt me soms wel parten, vraag me wel eens af hoe sex zal zijn met een man.
Maar nooit echt de behoefte gehad om het daadwerkelijk te proberen..
pi_87705277
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef htctouch2 het volgende:
Nooit met andere mannen geexperimenteerd.
Maar de gedacht speelt me soms wel parten, vraag me wel eens af hoe sex zal zijn met een man.
Maar nooit echt de behoefte gehad om het daadwerkelijk te proberen..
och vele hier fantaseren hoe sex met een vrouw zou zijn, en krijgen niet de kans om dat te proberen :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:19:55 #20
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87781513
Je hoeft het niet per se een labeltje te geven. Als je het lekker vond, vond je het lekker. Maakt het dan nog uit wat je het noemt?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:27:38 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87781521
Noem het zoals je zelf wil. Biseksueel, bicurious, (niet)hetero. Als jij je er maar goed bij voelt.
Resistance is futile.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:35:49 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_87781526
Of je nu wel of niet homo bent maakt me werkelijk niets uit wat ik me afvraag, waarom knaagt het nog na bijna 10 jaar? ben je er nog steeds niet overuit of je nu wel of niet homo bent?
en wat je vraag betreft....ik denk dat er meer fokkers zijn die dit gedaan hebben maar het, zelfs in de anonimiteit van het internet, niet zullen toegeven.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:40:10 #23
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_87781532
Ja, het is natuurlijk. Ook bij andere zoogdieren komt dit voor. Een interessant figuur in de historie van seksuologie was Alfred Kinsey, een seksuoloog die in '40 en '50 voor een ware seksuele revolutie zorgde. Uit één van zijn onderzoeken bleek dat 46% van de mannen wel eens seksueel gereageerd heeft op personen van beide seksen in het verloop van hun volwassen leven en 37% wel eens een homoseksuele ervaring heeft gehad. Hij doorbrak het zwart-wit denken van mensen die ervan overtuigd waren dat op het gebied van seksualiteit enkel twee kampen bestonden, namelijk de heteroseksualiteit en de homoseksualiteit. Om hem te citeren:

quote:
''Mannen vertegenwoordigen niet twee aparte populaties, heteroseksueel en homoseksueel. De wereld is niet verdeeld in schapen en geiten. Het is een fundament van de taxonomie dat de natuur zelden gebruik maakt van afzonderlijke categorieën... De levende wereld is een continuïteit in al zijn aspecten. Terwijl ik tegelijkertijd wil benadrukken dat er een continuïteit is in de gradaties tussen exclusief hetero- en homoseksueel, lijkt het wenselijk om een soort classificatie te ontwikkelen, die gebaseerd is op de relatieve mate van hetero- en homoseksuele ervaringen en reacties in elk levensverhaal... Een individu kan dan een plek op deze schaal worden toegewezen, voor iedere periode in zijn leven....Een zeven-punts schaal komt dichterbij de vele gradaties, die eigenlijk bestaan.''
Hij introduceerde - zoals hierboven geschreven - ook de zogenoemde Kinsey-schaal, waarin de seksuele reacties verdeelt zijn op een glijdende schaal van biseksualiteit, met uitsluitend hetero- of homoseksueel als de twee uitersten. Die schaal ziet er als volgt uit:

quote:
0 Uitsluitend heteroseksueel
1 Overwegend heteroseksueel, alleen incidenteel homoseksueel
2 Overwegend heteroseksueel, meer dan incidenteel homoseksueel
3 Gelijkwaardig hetero- en homoseksueel; biseksueel
4 Overwegend homoseksueel, meer dan incidenteel heteroseksueel
5 Overwegend homoseksueel, alleen incidenteel heteroseksueel
6 Uitsluitend homoseksueel
X Aseksueel, geen libido
De meeste mensen in dit topic hoef je overigens niet serieus te nemen, aangezien ze klaarblijkelijk niet weten waar ze het over hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door AryaMehr op 21-10-2010 05:57:00 ]
pi_87784937
- weg met die bagger! -

[ Bericht 88% gewijzigd door Adolecens op 21-10-2010 11:58:00 ]
hardcoholic
pi_87785176
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:26 schreef Sandeeer het volgende:
De meeste mannen expirimenteren niet. Waarschijnlijk wist je toen je 13/14 was nog steeds niet dat je homo was, en nu blijkbaar nog steeds niet.
:')

Hij wordt verliefd op vrouwen en heeft seks met vrouwen en mannen, maar hij is homo hoor!

Bi lijkt me dan eerder op z'n plek. Biseksueel dan en niet bifiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')