Eén van de weinige likeuren die ik wel ok vind.quote:
'Likeuâh nummeâh drie en veiâhtâg' zoals een Haags gebekte vriend van mij ooit bestelde in Amsterdam. De Amsterdammerd in kwestie kon er niet om lachen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ook nog n fles 43maar mij toch te zoet
Ik welquote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Likeuâh nummeâh drie en veiâhtâg' zoals een Haags gebekte vriend van mij ooit bestelde in Amsterdam. De Amsterdammerd in kwestie kon er niet om lachen.
Jij bent gelukkig dan ook geen Amsterdammerd!quote:
Het scheelt weinigquote:Op zondag 21 november 2010 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig dan ook geen Amsterdammerd!
Ik heb al een sms gestuurd. Nu even wachten bij centraal tussen de hoeren.quote:Op zondag 21 november 2010 00:00 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij ging toch stoppen omdat je anders je moeder niet meer kon bellen?
Genoeg wat mij betreft.quote:
Ik weet dat je geld nodig hebt maar dat had ik van jou niet verwachtquote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een sms gestuurd. Nu even wachten bij centraal tussen de hoeren.
Ik woon echt bij teveel mensen hier in de buurt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar ik trek langzaam weg he. Utrecht
quote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Toch zou ik later als ik groot ben in Den Haag willen wonen
Perron 0quote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een sms gestuurd. Nu even wachten bij centraal tussen de hoeren.
Obvious question:quote:Op zondag 21 november 2010 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik woon echt bij teveel mensen hier in de buurt.
Domme lui dan. Zo onverstaanbaar is Gronings nou ook weer niet.quote:Op zondag 21 november 2010 00:06 schreef welkominspace het volgende:
weleens in den haag alleen maar gronings gesproken,dachten allemaal dat ik een duitser was
same in Adam trouwens
Ik deze:quote:
Wanhoop he.quote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet dat je geld nodig hebt maar dat had ik van jou niet verwacht
You win. Hands downquote:
Je zou mn oom eens moeten horenquote:Op zondag 21 november 2010 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Domme lui dan. Zo onverstaanbaar is Gronings nou ook weer niet.
Baccaraquote:
nee,maar echt plat is best lastig aan de andere kant van het land hoorquote:Op zondag 21 november 2010 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Domme lui dan. Zo onverstaanbaar is Gronings nou ook weer niet.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik weet dat je geld nodig hebt maar dat had ik van jou niet verwacht
<-- randstadmeisje.quote:Op zondag 21 november 2010 00:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,maar echt plat is best lastig aan de andere kant van het land hoor
ja iik versta ook elk dialect sommige mensen hebben dat talentquote:Op zondag 21 november 2010 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
<-- randstadmeisje.
En ik versta het nog best ok
Dat heb jij volgens mij niet zomaar overal toch?quote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb t altijd een toffe stad gevonden en me er thuis gevoeld
Dat dorpje waarvan ik de naam niet meer weet met die linoleumfabriek is in de buurt.quote:
kebab bestellenquote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik heb lekkere trek, maar niks in huis buiten brood en wat basis belegBen blij dat ik volgende week lekker weinig werk. Heb ik weer tijd voor boodschappen
Ik vind dat doolhof bij de ingang van t station altijd heel bijzonder, ik vraag me wel eens af of mensen er in verdwijnenquote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd gezellig.ik heb het koud.
Er is vast wel een vriendelijke meneer met auto in de buurt die je even op wil warmenquote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd gezellig.ik heb het koud.
quote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dorpje waarvan ik de naam niet meer weet met die linoleumfabriek is in de buurt.
Wormerveer ja. Dat heb ik gefietst. Bovendien is het vast niet zo lang met de trein.
Wat doe jij zo laat op zo'n ongure plek. Als je moeder erachter komt ben je echt gewoon aan de beurt. Ik blijf wel even op, om je zo binnen te laten. DIRECT NAAR HUIS NU!quote:
Meer in een chips bui en dat ligt wel op kantoor, wat nog geen 100 meter verderop is, maar geen zin om daar heen te lopenquote:
Nee!!quote:
Net een zak Croky bolognese opgegeten. Mijn cholesterolpeil begon te stagneren.quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer in een chips bui en dat ligt wel op kantoor, wat nog geen 100 meter verderop is, maar geen zin om daar heen te lopen
Eigenlijk wel, ik kan vrij makkelijk ergens aarden, zit nu alweer 4,5 jaar in Utrecht, merk wel dat het leuk is geweest en ga me ook zeker voor de time being prima thuis voelen in Masstricht, maar toch heeft D-H wel n speciaal plekjequote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb jij volgens mij niet zomaar overal toch?
bahbahbah!quote:Op zondag 21 november 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee!!
Grootste deel van de vloeren van m'n ouders komen er vandaan. Die lucht toen we dit huis betrokken
Wormerveer vind ik anders een aardig eind fietsen van Purmerendquote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dorpje waarvan ik de naam niet meer weet met die linoleumfabriek is in de buurt.
Wormerveer ja. Dat heb ik gefietst. Bovendien is het vast niet zo lang met de trein.
't Is in ieder geval maar 40 minuten met de trein. Dat doe ik dagelijks.quote:Op zondag 21 november 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee!!
Grootste deel van de vloeren van m'n ouders komen er vandaan. Die lucht toen we dit huis betrokken
Crokyquote:Op zondag 21 november 2010 00:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net een zak Croky bolognese opgegeten. Mijn cholesterolpeil begon te stagneren.
Ik wacht wel op mijn mama.quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is vast wel een vriendelijke meneer met auto in de buurt die je even op wil warmen
Croky is helemaal terug joh!quote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Crokybestaat dat nog joh?
Eet eigenlijk alleen Lays of Doritos.
Geen idee, eet het nooitquote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Saté is echt HEUL smerig.
Croky bolognese chipsquote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, maar eens kijken of het nog wat is. Vroeger waren die kleine zakjes altijd van de Croky. Met echt die tering harde chips er inquote:
stokbroodjes komen van de bakker,groente van de groenteboer en de rollade van de poelierquote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is lekkerder kant en klaar van de bakker, homo.
Verstandigquote:
Je had ooit eens van die mongoloïde dikke ribbelchips van oa kerrie enzo. Die zie ik nu niet meer. Ze hebben het design ook veranderd naar iets heel lelijks.quote:Op zondag 21 november 2010 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, maar eens kijken of het nog wat is. Vroeger waren die kleine zakjes altijd van de Croky. Met echt die tering harde chips er in
Crocky heeft de lekkerste paprikachipsquote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 00:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Crocky heeft de lekkerste bolognesechips
Cola Vanillequote:Op zondag 21 november 2010 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kwm laatst erachter dat die cheetos frites niet meer bestaan, die vierkante holle patatdingendie dingen waren echt heerlijk *heb ze jaren niet gemist gewoon maar las t in t verdwenen etenswaren topic
ik vond t altijd een stuk minder lekker. Alleen die "friet"chips was ook Croky volgens mij en nog iets wat ik wel eens at.quote:Op zondag 21 november 2010 00:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je had ooit eens van die mongoloïde dikke ribbelchips van oa kerrie enzo. Die zie ik nu niet meer. Ze hebben het design ook veranderd naar iets heel lelijks.
Finlandquote:Op zondag 21 november 2010 00:13 schreef Yuki het volgende:
Ik wil een nieuw armbandje.
Mijn mooie uit finland is helemaal uitgelubberd
tsja.... Niet? Het is zo'n stoere mannen kijken voetbal café???quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:56 schreef welkominspace het volgende:
Mwah,niet het soort kroeg waar je mannen scoort
dames nog wel maar ben er nog geen (andere) homo/bi ofzo tegengekomen geloof ik
de snelste hardlopers lopen dat in een seconde of 6. dus je zou binnen een halve minuut terug kunnen zijn. luiwammes.quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer in een chips bui en dat ligt wel op kantoor, wat nog geen 100 meter verderop is, maar geen zin om daar heen te lopen
Moet ook eerst 60 meter naar benedenquote:Op zondag 21 november 2010 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
de snelste hardlopers lopen dat in een seconde of 6. dus je zou binnen een halve minuut terug kunnen zijn. luiwammes.
nee,eetcafeettje.quote:Op zondag 21 november 2010 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja.... Niet? Het is zo'n stoere mannen kijken voetbal café???
Het is zaterdag, dan mag datquote:Op zondag 21 november 2010 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ook eerst 60 meter naar benedenHet probleem is, als ik daar ben, dan slinger ik de ps3 aan, met de beamer, computer en de audio installatie. Vervolgens wat bier erbij en dan is t weer 4u voordat ik slaap
hmm, wil eigenlijk een nachtje goed slapen. Balanceer op t randje van uitputtingquote:
Wanneer gaan we samen naar Duitsland om dat in te slaan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jaaa!! Dat was zo lekker![]()
![]()
Maar het is weg idd
Duik je nest in danquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, wil eigenlijk een nachtje goed slapen. Balanceer op t randje van uitputting
Het is al na 12en dus het is daar al te laat voor, leef je uitquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, wil eigenlijk een nachtje goed slapen. Balanceer op t randje van uitputting
Je hebt de hoop op vrouwen opgegeven en gaat nu voor de mannen?quote:Op zondag 21 november 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik snap nu wat vrouwen in Jason Statham zien![]()
best toffe gast jaquote:Op zondag 21 november 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik snap nu wat vrouwen in Jason Statham zien![]()
HEBBEN ZE HET DAAR NOG?quote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen naar Duitsland om dat in te slaan?
ach soquote:Op zondag 21 november 2010 00:16 schreef welkominspace het volgende:
nee,eetcafeettje.
best wel chiq enzo maar ben er iig nog geen leuke kerels tegen gekomen
ik kom alleen in tenten met klasse![]()
![]()
en bovendien 2 euro voor een amsterdammer
Straks, eerst verschonen.quote:
Heb t stappen al afgewezen, ga morgen wel gamen als ik uitgeslapen ben. Overigens erg slecht voor je productiviteit, al dat soort zaken op je werkplekquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het is al na 12en dus het is daar al te laat voor, leef je uit
Ik heb het gewoon nergens gezienquote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Deze vakantie nog in volle teugen van genoten.
Oostenrijk hadden ze t 2 jaar geleden ook nog.quote:
Welke? Die bruine? Uit Kroatie!quote:Op zondag 21 november 2010 00:17 schreef Yuki het volgende:
Flips, waar heb jij jouw armbandje vandaan?
quote:
als je daar komt met iemand en je besteld een biertje maken ze ook een tafeltje voor je klaar enzo en schaaltje pinda's en na sluitingstijd als iedereen ladderzat is krijg je nog een krentebol om beetje op te knappenquote: