Dat klinkt als Dresden, maar zal wel niet?quote:Op zondag 21 november 2010 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Ik heb het in ieder geval bij S-bahnhof Friedrichstrasse gescoord (klote alt-s maakt er strike van).
Lekker toch? Ik geniet er van, weer eens een avondje alleenquote:Op zondag 21 november 2010 00:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik voel me kansloos thuis zitten op een zaterdagavond, ik kan het me verdorie niet eens herinneren wanneer dat voor het laatst was
Ik heb een wildfire, links is MissB rechts is mijn scharrelquote:Op zondag 21 november 2010 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie is die geile stoot links?
Wie had er hier ook alweer een Wildfire?
quote:Op zondag 21 november 2010 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je daar komt met iemand en je besteld een biertje maken ze ook een tafeltje voor je klaar enzo en schaaltje pinda's en na sluitingstijd als iedereen ladderzat is krijg je nog een krentebol om beetje op te knappen
"gewoon" Berlijn.quote:Op zondag 21 november 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt als Dresden, maar zal wel niet?
[..]
Lekker toch? Ik geniet er van, weer eens een avondje alleen
Niet zo eng doenquote:Op zondag 21 november 2010 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut? Bel ze zelf man luie donder
ja ook altijd mooie uitloop en goeie muziek.quote:
In je arm of op het lot?quote:Op zondag 21 november 2010 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.... *kras kras kras*![]()
Samen delenquote:
Die van mijn zusje ook, maar ik houd er beetje rekening mee met wat ik er allemaal mee doe. Het is wel vet zonde, want ze zijn tof.quote:Op zondag 21 november 2010 00:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind m tof.
Ik heb hetzelfde idee, maar dan uit bruin met gebroken witte tekens erop. Maar die kan ik dus niet meer om, elastiek is uitgelubberd
Als je ten minste de eerste ronde betaaldquote:Op zondag 21 november 2010 00:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij krijgt makkelijk de hele avond gratis drankjes van kansloze mannen
Die van mij is al ruim 4 jaar oud. En heb 'm ruim 2 jaar nonstop gedragen. Dus dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die van mijn zusje ook, maar ik houd er beetje rekening mee met wat ik er allemaal mee doe. Het is wel vet zonde, want ze zijn tof.
Douchen?quote:
Dat is nog best netjes danquote:Op zondag 21 november 2010 00:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die van mij is al ruim 4 jaar oud. En heb 'm ruim 2 jaar nonstop gedragen. Dus dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebben
Hehequote:Op zondag 21 november 2010 00:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die van mij is al ruim 4 jaar oud. En heb 'm ruim 2 jaar nonstop gedragen. Dus dat zou er wel eens mee te maken kunnen hebben
Slapen.quote:Op zondag 21 november 2010 00:30 schreef Gasol het volgende:
Heeft iemand een wondermiddel tegen misselijkheid door een overdosis chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |