ik vond t altijd een stuk minder lekker. Alleen die "friet"chips was ook Croky volgens mij en nog iets wat ik wel eens at.quote:Op zondag 21 november 2010 00:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je had ooit eens van die mongoloïde dikke ribbelchips van oa kerrie enzo. Die zie ik nu niet meer. Ze hebben het design ook veranderd naar iets heel lelijks.
Finlandquote:Op zondag 21 november 2010 00:13 schreef Yuki het volgende:
Ik wil een nieuw armbandje.
Mijn mooie uit finland is helemaal uitgelubberd
tsja.... Niet? Het is zo'n stoere mannen kijken voetbal café???quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:56 schreef welkominspace het volgende:
Mwah,niet het soort kroeg waar je mannen scoort
dames nog wel maar ben er nog geen (andere) homo/bi ofzo tegengekomen geloof ik
de snelste hardlopers lopen dat in een seconde of 6. dus je zou binnen een halve minuut terug kunnen zijn. luiwammes.quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer in een chips bui en dat ligt wel op kantoor, wat nog geen 100 meter verderop is, maar geen zin om daar heen te lopen
Moet ook eerst 60 meter naar benedenquote:Op zondag 21 november 2010 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
de snelste hardlopers lopen dat in een seconde of 6. dus je zou binnen een halve minuut terug kunnen zijn. luiwammes.
nee,eetcafeettje.quote:Op zondag 21 november 2010 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja.... Niet? Het is zo'n stoere mannen kijken voetbal café???
Het is zaterdag, dan mag datquote:Op zondag 21 november 2010 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ook eerst 60 meter naar benedenHet probleem is, als ik daar ben, dan slinger ik de ps3 aan, met de beamer, computer en de audio installatie. Vervolgens wat bier erbij en dan is t weer 4u voordat ik slaap
hmm, wil eigenlijk een nachtje goed slapen. Balanceer op t randje van uitputtingquote:
Wanneer gaan we samen naar Duitsland om dat in te slaan?quote:Op zondag 21 november 2010 00:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jaaa!! Dat was zo lekker![]()
![]()
Maar het is weg idd
Duik je nest in danquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, wil eigenlijk een nachtje goed slapen. Balanceer op t randje van uitputting
Het is al na 12en dus het is daar al te laat voor, leef je uitquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, wil eigenlijk een nachtje goed slapen. Balanceer op t randje van uitputting
Je hebt de hoop op vrouwen opgegeven en gaat nu voor de mannen?quote:Op zondag 21 november 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik snap nu wat vrouwen in Jason Statham zien![]()
best toffe gast jaquote:Op zondag 21 november 2010 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik snap nu wat vrouwen in Jason Statham zien![]()
HEBBEN ZE HET DAAR NOG?quote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen naar Duitsland om dat in te slaan?
ach soquote:Op zondag 21 november 2010 00:16 schreef welkominspace het volgende:
nee,eetcafeettje.
best wel chiq enzo maar ben er iig nog geen leuke kerels tegen gekomen
ik kom alleen in tenten met klasse![]()
![]()
en bovendien 2 euro voor een amsterdammer
Straks, eerst verschonen.quote:
Heb t stappen al afgewezen, ga morgen wel gamen als ik uitgeslapen ben. Overigens erg slecht voor je productiviteit, al dat soort zaken op je werkplekquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het is al na 12en dus het is daar al te laat voor, leef je uit
Ik heb het gewoon nergens gezienquote:Op zondag 21 november 2010 00:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Deze vakantie nog in volle teugen van genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |